اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165564416667

آشنایی با قیمت کمپرسور باد 250 لیتری ایتالیایی

کد: 140009165564416667

https://bit.ly/3Gpo6Np

، مشهد , (اخبار رسمی): کمپرسور های باد در دنیای امروز صنعت نقش مهم و اساسی دارند.بسیاری از دستگاهها با استفاده از هوای فشرده کار میکنند.این کمپرسور ها با توجه به ویژگی هایی که دارند دسته بندی میشوند.محصولی که میخواهیم معرفی کنیم در دسته کمپرسور های صنعتی بدون صدا و بدون روغن قرار دارد.

قیمت پمپ باد ۲۵۰ لیتری
کمپرسور باد 250 لیتری

پمپ باد ۲۵۰ لیتری نوعی دیگر از پمپ باد می باشد .

کمپرسور های باد در دنیای امروز صنعت نقش مهم و اساسی دارند ، بسیاری از دستگاهها با استفاده از هوای فشرده کار میکنند.این کمپرسور ها با توجه به ویژگی هایی که دارند دسته بندی میشوند.محصولی که میخواهیم معرفی کنیم در دسته کمپرسور های صنعتی بدون صدا و بدون روغن قرار دارد.

قیمت کمپرسور باد 250 لیتری این کمپرسور های بدون روغن یا  oil free نسل جدید کمرسور های هوای فشرده میباشند که نسبت به مدل های قبلی از ویژگی های بیشتری برخوردارند.

یکی از مهمترین ویژگی این کمپرسور ها،بدون روغن بودن آنها میباشد ، همچنین صدای کمی که در حین کار دارند مزیت بعدی این محصولات به حساب می آیند.طول عمر بالا،استهلاک پایین،مصرف بهینه،در دسترس بودت تمام قطعات یدکی از مزیت های دیگر این محصول میباشد.در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

قیمت کمپرسور باد 250 لیتری ایتالیایی

کمپرسورهای باد اویل فری به دلیل اینکه بدون روغن کار میکنند،به وسیله هوا خنک کاری میشوند.در ابتدا و انتهای موتور این کمپرسور ها
فن خنک کننده وجود دارد که باعث خنک شدن موتور میشود. و این یک مزیت خوب برای این نوع کمپرسورباد 250 لیتری ایتالیایی  می باشد ، اما برای این محصول 2 عدد فن قدرتمند اضافی هم در نظر گرفته شده است تا با سرعت بیشتری موتور خنک شود.
نوع سیم پیچ در کمپرسور باد مساله بسیار مهمی میباشد.همانطور که میدانید سیم مس و آلومینیوم مقاومت های کاملا متفاوتی در برابر گرما دارند.سیم مسی بسیار مقاومتر از سیم آلومینیومی میباشد که این موضوع در طول عمر سیم پیچ بسیار مهم است.

بعد از مدتی که موتور کمپرسور باد در حال کار کردن است،گرم میشود و هرچه این روند بیشتر ادامه پیدا کند موتور داغتر خواهد شد.در اینجا جنس سیم پیچ بسیار تاثیر گذار خواهد بود.اگر موتور سیم پیچ آلومینیومی داشته باشد که به سرعت خواهد سوت یا در اصطلاح سیم پیچ قاطی میشود.اما سیم مسی به دلیل مقاومت بالایی که دارد به این راحتی ها نمیسوزد.

مساله مهم این است که متاسفانه اکثر کمپرسورهایی که در بازار به فروش میرسد،به اسم سیم پیچ مسی به مشتری فروخته میشود.تنها راه حل خرید از مراکز و فروشگاههای معتبر بوده تا با خیال آسوده خرید نمایید.استفاده از مس وار یا لاک ناخن بر روی سیم پیچ از جمله مواردی است که سیم آلومینیومی را به جای سیم پیچ مسی به خریدار میفروشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید