اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285588017210

با محصولات شرکت تکنو تراش آسیا آشنا شوید

کد: 140009285588017210

https://bit.ly/3J7QyoX

، (اخبار رسمی): اره های مدور ابزارهای گسترده ای برای ماشینکاری فلز ، چوب یا حتی سرامیک هستند. به دلیل تیغه نازک و تحریک ناشی از تماس قطعه کار با لبه های برش ، اره های مدور مستعد لرزش و انتشار شدید صدا هستند. میرایی تیغه باعث کاهش الزامات محافظتی شنوایی کاربران می شود و احتمالاً دقت را افزایش می دهد.

تولید اره نواری
با محصولات شرکت تکنو تراش آسیا آشنا شوید

شرکت بازرگانی کیهان پیشرو صنعت مدرن در سال 1380 با هدف ارائه تکنیک های برش قطعات فولادی مورد نیاز در صنایع کشور تاسیس شد.

تولید اره نواری و فرآیند استفاده از آن در صنایع مختلف

تولید اره نواری

اره های مدور ابزارهای گسترده ای برای ماشینکاری فلز ، چوب یا حتی سرامیک هستند. به دلیل تیغه نازک و تحریک ناشی از تماس قطعه کار با لبه های برش ، اره های مدور مستعد لرزش و انتشار شدید صدا هستند. میرایی تیغه باعث کاهش الزامات محافظتی شنوایی کاربران می شود و احتمالاً دقت را افزایش می دهد. بنابراین یک مفهوم جدید میرایی برای تیغه های اره گرد در این مقاله ارائه شده است. مبنای آن مبدلهای پیزوالکتریک شنت شده با ظرفیت منفی است که به هسته تیغ اره اعمال می شود. انرژی مورد نیاز الکترونیک از طریق چرخش توسط یک ژنراتور جمع می شود ، بنابراین نیازی به تغییر ابزار ماشین نیست. همه اجزا در یک ابزار اره نواری مستقل ادغام شده اند. سرانجام ، این سیستم بدون چرخش ، در حالت بیکاری و در شرایط برش در یک پایه آزمایش اره مدور در موسسه ابزار آلات و مهندسی تولید (IWF) در TU Braunschweig بررسی می شود. تحقیقات تجربی کاهش خوبی از دامنه ارتعاش را در یک محدوده فرکانس گسترده در شرایط غیر چرخان نشان می دهد. هنگام چرخش ، اثر میرایی کمتر و محدود به برخی از باندهای فرکانس باریک است. دلیل پیشنهادی برای کاهش اثر میرایی در شرایط چرخشی ، اشباع شدن مدارهای الکترونیکی به دلیل محدود بودن توانایی ولتاژ تغذیه است.

یک سیستم شناسایی مواد با استفاده از نیروهای برش اندازه گیری شده توسعه داده شد. مواد در آغاز عملیات برش شناسایی و مدل نیروی برش با استفاده از نوع ماده شناسایی شده به روز شد. در نتیجه ، سرعت برش و میزان خوراک با استفاده از مدل به روز شده تنظیم شد. مشخص شده است که روش جدید به راحتی با سیستمهای تولید موجود قابل انطباق است.

به منظور ایجاد یک مدل مکانیکی از نیروی برش ، فشار برش خاص ابتدا از طریق آزمایش های برش بدست آمد. فرآیند اره نواری از این جهت که به برش چند نقطه ای انجام می شود ، مشابه فرز است ، بنابراین ارزیابی فشار خاص برش کار آسانی نیست. این امر با کوچکتر کردن ضخامت قطعه کار از یک قدم دندان اره به دست آمد ، مشابه برش پروازی در فرآیند فرز صورت، سپس نیروی برش با تجزیه و تحلیل شکل هندسی دندان اره پیش بینی شد. شکل دندانی که به کار رفته است سبک راکر است که به طور کلی در اره نواری استفاده می شود. مجموعه ای از دندان ها شامل سه دندان است که به ترتیب چپ ، راست و راست قرار می گیرند. مدل مکانیکی ارائه شده در تحقیق شکل هر دندان را در یک مجموعه در نظر گرفت. نیروهای برش پیش بینی شده به خوبی با آنهایی که در آزمایش اعتبار سنجی شده اند مطابقت دارند. بنابراین ، از نیروهای برش پیش بینی شده در اره باند می توان برای کنترل تطبیقی ​​میزان خوراک درگیر اره در اره باند استفاده کرد.

سایش دندانهای تیغه اره نواری دو فلزی در حین اره زدن سه ماده کاری مهم (فولاد کربن ساده ، فولاد خنک شده و معتدل و فولاد ضد زنگ آستنیتی) بررسی شد. در اره باند ، عمر تیغه با از دست دادن توانایی برش دندان یا جابجایی جانبی تیغه تعیین می شود. هر دو این معیارها به تکامل تدریجی سایش پهلو روی دندان ها مربوط می شود. پنج مکانیسم سایش پهلو مشخص شد: تراش لبه ، تغییر شکل لبه ، سایش ، سایش ملایم چسب و سایش شدید چسب. مشخص شد که اهمیت نسبی این مکانیسم ها به شدت تحت تأثیر خصوصیات ماده کار ، به ویژه با توجه به ویژگی های تشکیل تراشه است. برای هر ماده کار ، شرح مفصلی از سایش تدریجی پهلو آورده شده و مربوط به عملکرد تیغه است.

در کاغذ تشخیص در اره نواری به عنوان یک مشکل پردازش و طبقه بندی سیگنال در نظر گرفته شده است. یک تنظیم آزمایشی چند حسی بر روی اره نواری صنعتی شامل صدا ، نیروی شتاب و برش و اندازه گیری ها ایجاد شد. براساس تجزیه و تحلیل تجربی نشان داده شده است که سیگنال صوتی مناسب ترین برای تشخیص است ، بنابراین یک روش تشخیص آنلاین مبتنی بر صدا پیشنهاد شده است. این روش شامل یک پیش پردازش سیگنال صوتی با تبدیل فوریه کوتاه مدت ، استخراج ویژگی های فضای فرکانسی با آستانه بهینه و استفاده از تجزیه و تحلیل درجه دوم برای تشخیص است.

با توسعه و استفاده از فلزات و آلیاژهای فلزی گران قیمت ، برش سخت ، به حداقل رساندن مواد زائد برای عملیات نهایی ، به همراه کیفیت فرآیند اره نواری ، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از آنجا که شروع پچ پچ می تواند تأثیر بسیار مخربی بر کیفیت برش ، کیفیت سطح حاصل و به طور کلی بر عملکرد فرآیند داشته باشد ، تشخیص سریع آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این یک رویکرد چند حسی برای تشخیص پچ پچ در روند اره باند بررسی شده است. در این آزمایش ها از قطعات فلزی از پروفیل های مختلف هندسی استفاده شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل سیگنال های به دست آمده از نیروهای برش ، ارتعاشات ماشین و صدای ساطع شده ، روشی شامل مجموعه ای از ویژگی ها برای تشخیص در یک رژیم برش تعریف شده است. روش پیشنهادی تحت تأثیر هندسه قطعه کار یا پارامترهای فرآیند قرار نمی گیرد. تجزیه و تحلیل ویژگی های فردی استخراج شده از سیگنال های مختلف فرآیند برای طبقه بندی اره نواری و بدون پچ پچ انجام شده است. نتایج به دست آمده با استفاده از یک روش اعتبار سنجی متقابل ارائه می شود ، و خلاصه ای از آموزنده ترین ویژگی های استخراج شده با توجه به سیگنال های مختلف فرآیند است.

نتایج حاصل از یک مطالعه تحقیقاتی در مورد تراش دندان هنگام اره نواری فولاد خاموش و معتدل با اره های دو فلزی نوک دار HSS در اینجا ارائه شده است. تلاشهای تحقیق جهت ایجاد یک آزمایش اره مرجع مناسب جهت تعیین کمیت پدیده تراش دندان انجام شد. متعاقباً تکیه های اره ای برای بررسی تأثیر ترکیب مواد اره ، مسیر فرآوری (پودری و معمولی) ، عملیات حرارتی و تنش های دندان اره (FEM) بر تمایل حمل و نقل آن انجام شد.

این مطالعه اهمیت حرارت درمانی صحیح را از نقطه نظر مقاومت دندان نشان می دهد که در هنگام اره زدن نشان داده شده است. در اینجا انواع معمولی و PM HSS حساسیت متفاوتی به عملیات حرارتی و تراشکاری دارند ، صرف نظر از سختی و کاربید قابل مقایسه. اطلاعات ارائه شده می تواند به عنوان پایه ای برای مطالعه دقیق جنبه های میکرو مکانیکی و مادی عملکرد دندان اره در اره باند باشد.

این آزمایش مربوط به لرزش جانبی پارامتری ناشی از تیغ های اره نواری ، درایوهای تسمه ای و مانند آن است. تحریک پارامتریک به دلیل تغییرات دوره ای کشش باند ناشی از خارج از مرکز بودن چرخ ، و وجود اتصالات و نقص در باند است. شرایط بهره برداری پایدار تعیین می شود. نتیجه گیری های نظری به صورت تجربی تأیید می شود.

تولید اره نواری برای برش صفحات آلومینیوم در ۱۵ سال گذشته در حال رشد بوده است. این فناوری از نظر ارتعاشات تیغه و طول عمر تیغه با مشکلات زیادی روبرو است. در مورد فرآیند اره نواری ، تمام کارهای تحقیقاتی منتشر شده تاکنون مربوط به برش چوب است. در این مقاله ، مروری بر مهمترین ادبیات منتشر شده در مورد نوارهای اره ای و تنشهای ایجاد شده در تیغه ها با توجه ویژه به آخرین تحولات تحقیق ارائه شده است. کاربرد این پیشرفته ترین مورد در مورد برش آلومینیوم با استفاده از اره های باند پرسرعت مدرن مورد بحث قرار گرفته و جهت های جالب تحقیق برجسته شده است.

شرکت بازرگانی کیهان پیشرو صنعت مدرن در سال 1380 با هدف ارائه تکنیک های برش قطعات فولادی مورد نیاز در صنایع کشور تاسیس شد.در طی این مدت این شرکت توانست به تجربیات ارزشمندی در زمینه ماشین آلات صنعتی دست پیدا کند و لذا به یکی از معروفترین توزیع کننده های ماشین آلات صنعتی در کشور تبدیل گردید.جلب رضایت مصرف کنندگان یکی از مهمترین اهداف شرکت بازرگانی کیهان پیشرو صنعت مدرن میباشد که این امر با توجه به ارائه سرویس نصب و راه اندازی و آموزش رایگان برای اکثر محصولات این شرکت تحقق یافته است. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات گارانتی توسط تکنسین های مجرب خود در سرتاسر ایران سعی در رفع نیازهای فنی مشتریان خود دارد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران : خیابان امام خمینی- جنب ترمینال فیاض بخش- پاساژ باستان -طبقه همکف- پلاک 21/1

تلفن همراه : 09121076352-09126756479

تلفن دفتر : 66715338-02166707005

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنو تراش آسیا

شرکت بازرگانی کیهان پیشرو صنعت مدرن در سال 1380 با هدف ارائه تکنیک های برش قطعات فولادی مورد نیاز در صنایع کشور تاسیس شد. در طی این مدت این شرکت توانست به تجربیات ارزشمندی در زمینه ماشین آلات صنعتی دست پیدا کند و لذا به یکی از معروفترین توزیع کننده های ماشین آلات صنعتی در کشور تبدیل گردید. جلب رضایت مصرف کنندگان یکی از مهمترین اهداف شرکت بازرگانی کیهان پیشرو صنعت مدرن میباشد که این امر با توجه به ارائه سرویس نصب و راه اندازی و آموزش رایگان برای اکثر محصولات این شرکت تحقق یافته است همچنین این مجموعه با ارائه خدمات گارانتی توسط تکنسین های مجرب خود در سرتاسر ایران سعی در رفع نیازهای فنی مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار