اطلاعات تماس
  • 021***** - 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009295590917818

آشنایی با نمایندگی لنوو

کد: 140009295590917818

https://bit.ly/3ebK6iB

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی رسمی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات لنوو و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.تمامی خدمات در نمایندگی رسمی لنوو در تهران توسط تکنسین های فنی با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان حتی بدون نیاز به مراجعه فقط با یک تماس خدمات تعمیرات ما را دریافت کنید همراه با سرویس  پیک رایگان. این خدمات شامل تعمیرات لپ تاپ لنوو ، تعیمر آل این وان لنوو ، تعمیر تبلت لنوو و... می باشد.

لنوو در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر این نام در ایران همانند برندهای سامسونگ، سونی، ایسر و… شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌ تاپ است و لپ ‌تاپ ‌های این شرکت به دارا بودن ظاهر و ابعادی عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

نمایندگی رسمی لنوو

از جمله خدمات تخصصی نمایندگی لنوو می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

تعویض قطعات و تعمیر لپ تاپ لنوو

تعویض قطعات و تعمیر تبلت لنوو

تعویض قطعات و تعمیر آل این وان لنوو

تعویض قطعات و تعمیر موبایل لنوو

تعویض قطعات و تعمیر سرور لنوو

تعویض قطعات و تعمیر مادربرد لنوو

تعویض قطعات و تعمیر مانیتور لنوو

تعویض قطعات و تعمیر کامپیوتر لنوو

تعویض قطعات و تعمیر تجهیزات کامپیوتر لنوو

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو

 

تعمیرات لپ تاپ لنوو نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته و قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند. عدم توجه به پارامترهای مذکور و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات لپ تاپ لنوو، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها به سبب اقدامات ناشیانه، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و ترمیم آن‌ها برای همیشه از میان برود. از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استانداردِ شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

 

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به یُمن وجود کارشناسانی کاردان و تجهیزاتی پیشرفته با بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

 

تعمیرات موبایل لنوو

تعمیرات موبایل لنوو یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربۀ این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های لنوو هستند. کارشناسان این مرکز، با ورود هر یک از گوشی‌های جدید لنوو به بازارهای بین ‌المللی، طی یک دورۀ تخصصی با ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری آن دستگاه آشنا گشته و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و ترمیم آن خواهند آموخت. دوره‌های برگزار شده با حضور اساتید بین‌ المللی تعمیر برگزار گشته و سبب ارتقاء فنی کارشناسان این مرکز گشته‌اند. (دورۀ تخصصی تعمیرات موبایل لنوو صرفاً جهت آموزش کادر فنی این مرکز است و پذیرش خارجی ندارد). در این مرکز تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. رکن اساسی دیگر در این مرکز تجهیزات پیشرفته تعمیر مبتنی بر جدیدترین استانداردهای معرفی شده در بازارهای جهانی هستند که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های لنوو را فراهم آورده اند. نکته نهایی و شایان ذکر در باب تعمیرات موبایل لنوو آنکه هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

 

تعمیرات آل این وان لنوو

تعمیرات آل این وان لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که با همکاری تیمی از برجسته ترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و ترمیم انجام می‌پذیرد. نیروی انسانی فعال در این مرکز به دلیل آشنایی با جدیدترین متدهای تعمیر و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از به‌روزترین تجهیزات قادر به عیب یابی صحیح آل این وان لنوو و رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند. مرکز تعمیرات آل این وان لنوو به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های تضمین شدۀ شرکتی دارد.

 

تعمیرات سرور لنوو 

تعمیرات سرور لنوو در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و تمامی خدمات و تعمیرات مرتبط با این سیستم را شامل می شود. عیب یابی سرور، عیب یابی و تعمیر مادربرد سرور، تعمیرات مشکلات برق و منبع تغذیه سرور، عیب یابی و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری سرور، رفع کندی سرور و تعمیرات هارد سرور و … بخشی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات لنوو  است.

 

تعمیرات تجهیزات کامپیوتر لنوو

تعمیرات تجهیزات کامپیوتر لنوو یکی از خدمات نمایندگی لنوو است. جهت تعمیرات کامپیوتر از متخصصین ارشد این حوزه بهره گرفته ایم. روند تعمیرات تجهیزات کامپیوتر لنوو به این صورت است که ابتدا مشکلات دستگاه معیوب توسط مشتری شرح داده می شود. سپس کادر فنی به بررسی و عیب یابی اولیه پرداخته واطلاعات لازم در مورد قطعه ی آسیب دیده را به همراه هزینه ی تقریبی مورد نیاز جهت تعمیرات لنوو در اختیار مشتری قرار خواهند داد.

 

تعمیرات مادربرد لنوو

منظور از تعمیر مادربرد کامپیوتر لنوو بررسی و حل مشکل برد اصلی کامپیوتر است که در حکم ستون فقرات دستگاه عمل می کند. اگر محفظه کیس کامپیوترتان را باز کنید، بزرگترین قطعه داخل کیس را مشاهده خواهید کرد که قطعات کامپیوتری از جمله پردازنده (CPU)، حافظه موقتی (RAM)، هارد دیسک‌ها (HDD)، کارت گرافیک (GPU) و سایر کامپوننت‌ها را به یکدیگر وصل کرده و انرژی الکتریکی و برق مورد نیاز این قطعات را از طریق منبع تغذیه (PSU) فراهم می‌کند. این قطعه مادربرد نام دارد. مادربرد قطعه‌ای ست الکترونیکی که قطعات سخت افزاری فوق را به یکدیگر وصل می‌کند و چون هر یک از این قطعات به خودی خود پیچیدگی های منحصری دارند، تعمیر مادربرد کامپیوتر لنوو کار بسیار دشوارتر و پیچیده تری خواهد بود.

 

تعمیرات مانیتور لنوو

تعمیرات مانیتور لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمند در مرکز تعمیرات مانیتور لنوو امکان تعمیر، ترمیم و تعویض تمامی قطعات مانیتورهای لنوو فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی لنوو با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تمامی مانیتورهای لنوو هستند. کارشناسان مرکز تعمیرات مانیتور لنوو طی دوره های تخصصی و زیر نظر اساتید مجرب این حوزه، با ساختار و عملکرد مانیتورهای گوناگون لنوو آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح هر یک از آنها آموخته‌اند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لنوو و مراجعه به پارت مربوطه از تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لنوو بهره مند گردید.

 

تعمیرات Desktop لنوو

تعمیرات Desktop لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که با همکاری تیمی از برجسته ترین مهندسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و ترمیم انجام می‌پذیرد. نیروی انسانی فعال در این مرکز به دلیل آشنایی با جدیدترین روشهای تعمیرات Desktop لنوو و در اختیار داشتن مجموعه‌ای از به‌روزترین تجهیزات، قادر به عیب یابی صحیح و رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند. مرکز تعمیرات Desktop لنوو به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های تضمین شدۀ شرکتی دارد. این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه‌ تعمیرات Desktop لنوو می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی این مرکز به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد.

 

سی پی یو لنوو

در صورتی که کامپیوتر لنوو شما نیز دچار مشکل کار کردن صد در صدی سی پی یو شده است دچار مشکلی شده که از آن با عنوان «وقفه سیستمی» یاد می شود. اگرچه بنظر می رسد که وقفه سیستمی یا System Interrupts به عنوان یک فرایند ویندوز در بخش Task Manager باشد، اما در واقع این یک فرایند نیست. در این رابطه، بد نیست بدانید که وقفه ها در واقع شکلی از ارتباط سخت افزار و نرم افزار با CPU  پردازنده هستند. برای مثال هنگامی که بر روی صفحه کلید خود تایپ می کنید، سخت افزار و نرم افزار مربوطه یک وقفه به پردازنده ارسال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021***** - 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید