اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010065605917887

با ثبت سفارش در سایت تیک سازه

با انکر بولت مکانیکی آشنا شوید

کد: 140010065605917887

https://bit.ly/3pwynSm

، (اخبار رسمی): ازگذشته تاکنون یکی از مهم‌ترین مسائل ساخت‌وساز برای معماران و پیمانکاران ساختمانی اتصال بتن به دیگر مصالح ساختمانی بوده است. اختراع و تولید انواع انکر بولت‌ها ازجمله انکر بولت مکانیکی یکی از بزرگ‌ترین اختراعات در این زمینه بوده و کمک بسیاری به این چالش بزرگ کرده است.

انکر بولت مکانیکی
با انکر بولت مکانیکی آشنا شوید

ازگذشته تاکنون یکی از مهم‌ترین مسائل ساخت‌وساز برای معماران و پیمانکاران ساختمانی اتصال بتن به دیگر مصالح ساختمانی بوده است. اختراع و تولید انواع انکر بولت‌ها ازجمله انکر بولت مکانیکی یکی از بزرگ‌ترین اختراعات در این زمینه بوده و کمک بسیاری به این چالش بزرگ کرده است.

شما عزیزان برای خرید انکر بولت مکانیکی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از نمایندگی فروش آن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی تیک سازه اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

انکر بولت‌ها وسیله هستند که از آنها برای اتصال یک قطعه خارجی به بتن استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارند. انکر بولت‌ها در دودسته بندی کلی انکر بولت مکانیکی که به آن‌ها رول بولت نیز گفته می‌شود و انکر بولت شیمیایی یا همان چسب‌های کاشت میلگرد قرار می‌گیرند. در ادامه به توضیح بیشتر انواع رول بولت‌ها یا همان انکر بولت مکانیکی خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تیک سازه ازجمله تلگرام تیک سازه، یوتیوب تیک سازه، نماشا تیک سازه، آپارات تیک سازه و فالوکردن پیج اینستاگرام تیک سازه، علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های آموزشی، ازتخفیفات و فروش ویژه‌های تیک سازه مطلع شوید.

شما متقاضیان گرامی می‌توانید برای استعلام قیمت انکر بولت مکانیکی و ثبت سفارش و خرید آن از نمایندگی فروش انکر بولت مکانیکی با راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تیک سازه در تماس باشید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752400

ایمیل: [email protected]

انکر بولت مکانیکی چیست؟

در معنای لغوی انکربولت به معنی لنگر است و در صنعت ساخت‌وساز به ابزاری گفته می‌شود که با آن بتوان عضوی غیر سازه‌ای یا سازه‌ای را به اجزای دیگر غیر سازه‌ای یا سازه‌ای متصل کرد.

انکربولت بانام تجاری رول بولت در سال 1930 در بریتانیا اختراع شد و یکی از اختراعات بسیار مهم و کاربردی در صنعت به شمار می‌رود.

انکری که مکانیسم انتقال بار آن به‌صورت مکانیکی باشد را انکر مکانیکی یا رول بولت مکانیکی (Mechanical Anchor) می‌گویند.

از مزیت‌های شایان‌ذکر برای انکر بولت مکانیکی این است که بلافاصله بعد از نصب آن‌ می‌توانید اعمال بار روی آن انجام دهید و نیازی به گذشت زمان ندارند.

سایز سوراخی که ایجاد می‌شود برای اتصال رول بولت‌ها بسیار اهمیت دارد و باید متناسب با سایز خود انکر بوده و با اندازه درستی حفر شوند. اگر حفره خیلی بزرگ باشد انکر بولت شما به دیواره برخورد نکرده و با آن درگیر نمی‌شود و درنتیجه اتصال خوبی نداشته و بار را درست تحمل نمی‌کند. با کوچک بودن حفره نیز انکر وارد آن نمی‌شود.

مزایای استفاده از انکر بولت مکانیکی

1.     نصب آسان با استفاده از ابزارآلات معمولی و در دسترس و بدون نیاز به ابزار خاص و حرفه‌ای

2.     بدون تاریخ انقضا و خراب شدن

3.     بدون شرایط نگهداری خاصی بوده و قابلیت نگهداری در هر محیط با هر دمایی را دارد

4.     سرعت نصب بالا و مناسب برای مواردی که نصب انکر باید سریعاً انجام شود

5.     قابلیت اعمال بار بلافاصله بعد از نصب و مناسب برای موقعیت‌هایی که اعمال بار باید فوراً روی بتن‌ها انجام شود و پروژه ادامه پیدا کند.

کاربرد انکر بولت مکانیکی

1.     نصب تجهیزات

2.     نصب ماشین‌آلات

3.     انواع نماهای خشک و کامپوزیت

4.     اجرای ساپورت‌های تأسیسات مکانیکی و الکتریکی

5.     و ...

عوامل مؤثر در انتخاب انکر بولت مکانیکی مناسب چیست؟

برای انتخاب انکر بولت مناسب با سازه و داشتن بهترین عملکرد و بازدهی باید قبل از خرید آن به چند نکته اساسی توجه داشته باشید:

1.     قطر انکر بولت

2.     عمق کاشت

3.     نوع مصالح پایه

4.     میزان بار

5.     نوع بار

6.     فاصله دو انکر بولت از هم

7.     شرایط محیطی و آب و هوایی

8.     فاصله انکر بولت از لبه مصالح پایه

نحوه استفاده از انکر بولت مکانیکی

1.     بعدازآنکه رول بولت مناسب با سازه خود را با توجه به پارامترهای گفته‌شده انتخاب کردید مراحل نصب و اجرای آن را انجام دهید.

2.     در ابتدا ماده پایه و سطحی که می‌خواهید نصب روی آن انجام دهید را با توجه به قطر و اندازه انکر بولت موردنظرتان سوراخ‌کنید.

3.     بعد از اتمام حفاری، با استفاده از فشار هوا و یا جاروبرقی‌های صنعتی گردوخاک‌های حاصل از حفاری را از داخل سوراخ خارج کرده و بعد با استفاده از یک برس سیمی داخل آن را به‌خوبی تمیز کنید. برای اتصالی قوی‌تر و بازدهی هرچه بیشتر بهتر است که این مرحله را تا سه مرتبه تکرار کنید.

4.     صفحه پلیت موردنظرتان را با توجه به‌اندازه قطر انکر و فاصله قرارگیری آن‌ها نسبت به یکدیگر سوراخ‌کنید و روی حفره‌ی موردنظر قرار دهید.

5.     انکر بولت مکانیکی خود را درون حفره قرار داده و با ضربه آن را به داخل سوراخ فرو می‌کنیم.

6.      با ابزارآلات چرخشی مانند ترکمتر سر انکر را سفت می‌کنیم. با انجام این کار قسمت استوانه‌ای و یا پروانه‌ای انتهای انکر بولت مکانیکی بازشده و درون بتن محکم می‌شود.

7.     نصب انکر بولت انجام‌شده و شما می‌توانید بار خود را روی آن اعمال کنید.

نکته: عملیات نصب انکر بولت مکانیکی را قبل از جایگذاری پلیت و یا بعدازآن می‌توانید انجام دهید.

خرید انکر بولت مکانیکی

یکی از ابزارهای کوچک ولی بسیار کاربردی در ساخت‌وساز انکرها هستند. انکرها بخش مهمی از اتصالات را بر عهده داشته و بسیار کاربردی و قابل‌استفاده می‌باشند. برای داشتن اتصالی خوب و قدرتمند بهتر است که انکر بولت‌های باکیفیت و با متریال عالی را انتخاب کنید. برای خریدی مطمئن و رضایت‌بخش بهتر است که نمایندگی‌ها و فروشندگان معتبر را انتخاب کرده و خرید خود را از آن‌ها انجام دهید.

تیک سازه دارای چندین سال سابقه درخشان درزمینهٔ فروش انواع انکر بولت مکانیکی و انکر بولت شیمیایی بوده و یکی از معتبرترین فروشگاهی اینترنتی در این زمینه به شمار می‌رود. این مجموعه واردکننده و نماینده انواع انکر بولت‌های مکانیکی و شیمیایی در ایران بوده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت خرید انواع انکر بولت مکانیکی از نمایندگی اصلی آن به سایت تیک سازه مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752400

ایمیل: [email protected]

نمایندگی فروش انکر بولت مکانیکی

تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهارمحال و بختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، یاسوج، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک و همچنین نمایندگی فروش انکر بولت مکانیکی را دارد.

برای خرید محصولات تیک سازه بعد از اتصال وای فای دستگاه خود می‌توانید روی دسکتاپ و یا در دستگاه موبایل خود (اندروید و یا آی او اس IOS) سایت تیک سازه را سرچ کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

تمامی سفارشات شما با استفاده از روش‌های پستی مطمئن و سریع در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران به دستتان خواهد رسید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید رول بولت مکانیکی از نمایندگی فروش اصلی آن از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752400

ایمیل: [email protected]

قیمت انکر بولت مکانیکی

بازرگانی تیک سازه از نام‌آشناترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه چسب و انکر بولت بوده و همواره در جهت حفظ رضایت شما مشتریان عزیز در تلاش است. از همین رو سعی دارد همواره قیمت محصولات خود را ثابت و در پایین‌ترین میزان ممکن نگهدارد.

جهت استعلام قیمت انواع انکر بولت مکانیکی و خرید آن با نازل‌ترین قیمت بازار می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752400

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید