اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010075608917425

شرکت نگارخودرو، حامی گروه درنای سفید در تور خلیج همیشه فارس شد

کد: 140010075608917425

https://bit.ly/3euJrJb

، بابل , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان نگارخودرو حامی گروه دوچرخه سواری درنای سفید شد.

شرکت نگارخودرو، حامی گروه درنای سفید، در تور خلیج همیشه فارس شد
رونمائی از لباس گروه دوچرخه سواری درنای سفید در شرکت نگارخودرو

این اقدام در راستای پایبندی به ارزشهای سازمان و انجام مسولیتهای اجتماعی شرکت نگارخودرو انجام گردیده است.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت دانش بنیان نگارخودرو، پس از مذاکرات بعمل آمده میان این مجموعه با مسئولان گروه دوچرخه سواری درنای سفید، تفاهم شد تا حامی این واقعه شود.

بر اساس این گزارش و در نتیجه توافق رخ داده با مسئولین گروه دوچرخه سواری درنای سفید،شرکت دانش بنیان نگارخودرو، طراح و تولیدکننده تجهیزات الکترونیک تست و عیب یابی خودرو، حامی این گروه جهت حضور در تور خلیج همیشه فارس شد.
تفاهم یاد شده از سوی دکتر رضا حسینی، مدیرعامل محترم شرکت نگارخودرو و آقای ابراهیمی، ریاست محترم هیئت دوچرخه سواری فریدون کنارانجام شد.

 دکتر رضا حسینی، مدیرعامل محترم شرکت دانش بنیان نگارخودرو، با تایید این خبر، توضیح داد: این اقدام در راستای پایبندی به ارزشهای سازمان و انجام مسولیتهای اجتماعی این مجموعه انجام گردیده است.
گفتنی است با توجه به اهمیت موضوع خشکسالی و کمبود آب در مناطق جنوبی کشور، گروه درنای سفید با شعار (آب مایع آبادانی است)، در این رویداد کشوری حضور خواهد یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانش بنیان نگارخودرو

شرکت دانش بنیان نگارخودرو، در اولین گام، شروع به آموزش سیستم‌های مولتی پلکس در زمینه خودروهای پیشرفته و تعمیرات کنترل یونیت (ECU) خودرو کرده، همچنین در سال 1388 با توجه به وجود پتانسیل بازار در صنعت خودرو و همچنین کمبودها و نبودن تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیرات خودرو، اقدام به طراحی و تولید تستر ECU ، پروگرامر هوشمند ایسیو، دیاگ پرتابل OBDTools و دستگاه شستشوی صنعتی انژکتور خودرو نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست