اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010115614017913

رونمایی از سایت نئودیبا با هدف معرفی پرده و پارچه مبلی

کد: 140010115614017913

https://bit.ly/31mLSuA

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف معرفی پرده و پارچه مبلی و دکوراسیون داخلی، از سایت نئودیبا به آدرس neodiba.ir در یکم دی ماه 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت نئودیبا با هدف معرفی پرده و پارچه مبلی
رونمایی از سایت نئودیبا با هدف معرفی پرده و پارچه مبلی

مجله اینترنتی نئودیبا

به گزارش نئودیبا، سایت neodiba.ir که یک سایت مجله دکوراسیون و فروشگاه آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی پرده و پارچه مبلی و دکوراسیون داخلی را تسهیل کند.

نادر دیبایی، مدیرعامل نئودیبا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به استفاده از فضای اینترنت و فضای مجازی مجموعه نئودیبا هم تصمیم به راه اندازی وب سایت خود گرفته تا گام کوچکی در راستای اطلاع رسانی از معتبرترین برندهای پارچه مبلی و پرده برای هموطنان خود بردارد

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مجله خبری مطالب ارزنده ، آگاهی از به روزترین اطلاعات مرتبط با دگوراسیون داخلی به کمک کارشناسان برجسته طراحی داخلی»

گفتنی است نئودیبا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتخفیف ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نئودیبا به آدرس neodiba.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نئودیبا

نئودیبا تنها یک فروشگاه نیست . ما در مجموعه نئودیبا در کنار عرضه معتبرترین برندهای روز دنیا با بهره گیری از تخصص و ذهن خلاق طراحان برجسته کشور در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی سعی بر آن داریم تا سبک زندگی شما را دگرگون نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل