اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010115614117911

شرکت پرسیس رای بین و مبنا فرتاک آریا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

کد: 140010115614117911

https://bit.ly/3mQpYHv

، تهران , (اخبار رسمی): لزوم ایجاد سامانه جامع ERP برای شرکت‌های پرداخت

با بزرگ شدن صنعت پرداخت کشور و گسترده شدن منابع مورد استفاده شرکت‌های PSP روزبه‌روز مدیریت منابع این غول‌های فناوری به شکل یکپارچه بیش‌ازپیش اهمیت پیدا کرده است

شرکت پرسیس رای بین و شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا طی همکاری مشترک خود برای ارائه سامانه ERP مخصوص شرکت‌های PSP تفاهم‌نامه همکاری امضاء و از نسخه آلفا نرم‌افزار ERP رونمایی کردند.

با توجه به بزرگ شدن صنعت پرداخت در کشور و به طبع آن گسترده شدن منابع مورد استفاده شرکت‌های PSP، روزبه‌روز مدیریت منابع این غول‌های فناوری به شکل یکپارچه بیش‌ازپیش اهمیت پیدا کرده و جای خالی یک سامانه جامع ERP در این صنعت نیز خود را به‌خوبی نشان می‌دهد. از طرفی با توجه به تخصصی بودن حوزه فعالیت این شرکت‌ها و خاص بودن فرآیندهایشان، نمی‌توان از سامانه‌های ERP رایج و عمومی توقع یک پیاده‌سازی موفق داشت.

از همین رو نیاز به یک ERP که از ابتدا مبتنی بر منابع، نیازها و فرآیندهای شرکت‌های PSP طراحی و تولیدشده باشد، احساس می‌شد. در راستای پاسخ به این نیاز، تفاهم‌نامه‌ای میان مرتضی حسینی مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اینفوتک باهدف یکپارچه‌سازی خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل عمومی که در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد. حمید دانه‌کار مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین، که در سال ۱۳۹۱ توسط جمعی از افراد متخصص درزمینه‌های مختلف نرم‌افزاری جهت ارائه راهکارهای چابک سازمانی با رویکرد ERP کار خود را آغاز کرده است، امضا شد، 

منتشر شده در سایت راه پرداخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن آوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین

رای بین ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه تحت وب با رویکرد برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است و به سازمانها کمک میکند تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی منابع سازمان خود را در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ