اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012175755417911

راهکار یکپارچه نرم‌افزاری رای بین در نمایشگاه معدن

کد: 140012175755417911

https://bit.ly/3CpPxWz

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رای بین در «چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته» حضور داشت و راهکار یکپارچه برنامه ریزی منابع را برای شرکتهای معدنی عرضه کرد. رای بین با یک دهه سابقه کار نزدیک با معادن، نرم افزار ERP سازگار با نیازها و کاربردهای معدنی را ارائه می کند.

راهکار یکپارچه نرم‌افزاری در نمایشگاه معدن
حضور رای بین در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته

شرکت‌ها، کارشناسان و فعالان حوزه معدن در سومین هفته اسفند در همایش و نمایشگاه تخصصی این حوزه با هم دیدار داشتند. هتل المپیک تهران به این دلیل از 16 تا 18 اسفند ماه تبدیل به محل ملاقات و گفتگوی فعالان حوزه معدن شد.

«چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته» که با تاکید بر تولید و بازار در هتل المپیک تهران برگزار شد، فرصتی برای ارتباط و تبادل نظر علاقمندان این حوزه ایجاد کرد. این همایش و نمایشگاه همچنین بستر مناسبی برای حضور شرکت‌های نرم‌افزاری صاحب محصول مناسب این حوزه ایجاد کرد؛ یکی از شرکت‌های پیشگام در عرضه محصولات سازگار با حوزه معدن شرکت رای بین است که در نمایشگاه حضوری فعال داشت.

تولید نرم‌افزار برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در حوزه‌های تخصصی و دارای پیچیدگی‌های فراوان کار می‌کنند، همواره دشوار بوده و هست. شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین از سال‌ها پیش توجه زیادی به رفع نیازهای حوزه معدن داشته و محصولات گوناگونی برای شرکت‌های فعال در این حوزه تولید کرده. مدیران این شرکت معتقدند کلید موفقیت رای بین ارائه محصولاتی است که قادر به سازگاری با نیازهای و روندهای گوناگون و متنوع شرکت‌هاست.

از آنجا که شرکت‌های معدنی با گستره بزرگی از نیازهای اجرایی روبه‌رو هستند، و تولیدکنندگان نرم‌افزار به سمت تولید محصولات یکپارچه برنامه‌ریزی منابع رفته‌اند و در این میان راهکار یکپارچه رای بین از محصولات شاخص بازار است. شناخت درست از نیازهای واقعی نخستین گام در تولید نرم‌افزار است که رای بین موفق شده در مدت نزدیک به یک دهه با شرکت‌های معدنی به آن دست پیدا کند. از سوی دیگر شرکت‌های معدنی در کنار تشابه حوزه کاری از روش‌های گوناگون مدیریتی بهره می‌برند که تولید نرم‌افزار برای آنها را دشوار می‌سازد، محصولات رای بین از آغاز در تلاش برای چیرگی بر این مشکل نیز بوده و امروز راهکار یکپارچه خود را در قالب یک ERP عرضه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن آوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین

رای بین ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه تحت وب با رویکرد برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است و به سازمانها کمک میکند تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی منابع سازمان خود را در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]