اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010115614317917

فروشگاه اینترنتی دیجی 20

فروشگاه اینترنتی دیجی 20 فروشگاهی برای عمده فروشان

کد: 140010115614317917

https://bit.ly/3rnEhof

، تهران , (اخبار رسمی): اگه میخوای از قیمت عمده محصولات سلولزی باخبر بشی بهت پیشنهاد میکنیم از سایت دیجی 20 بازدید کنی و از تخفیف های پلکانی اون بهره مند بشی یا اینکه اپلیکیشنش را از کافه بازار دانلود کنی و به صورت دائمی قیمت های عمده را رصد کنی و گرون نخری . خرید از ما به صورت حضوری تلفنی اینترنتی امکان پذیر است.

فروشگاه اینترتی دیجی 20 نماینده رسمی پوشک بچه کالمرز می باشد و در واقع یک عمده فروشی بزرگ است که محصولات سلولزی از قبیل دستمال کاغذی و پوشک بچه را عرضه می کند .

تولد یک نوزاد می تواند در زندگی هر یک از ما شور و نشاط وصف ناپذیری را ایجاد کند . البته شما باید با ورود نوزاد به خانه تغییری در برنامه های خود بدهید و بیشترین زمان خود را به کودک اختصاص دهید . در کنار این شادی باید تلاش کنید تا محیطی آرام برای کودک محیا کنید . انتخاب وسایل بهداشتی و مراقبتی نوزاد نیز از اهمیت خاصی برخوردار است . 

یکی از وسایل اولیه و لازم برای کودک پوشک بچه است . انتخاب یک پوشک بچه مناسب و باکیفیت و البته مناسب و راحت برای کودک یک مساله مهم برای والدین است .  پیشنهاد ما به شما پوشک بچه کامل کالمرز است .  فروشگاه اینترتی دیجی 20  در واقع یک عمده فروشی بزرگ و آنلاین است که شما می توانید محصولات موجود دراین فروشگاه را به صورت عمده و با پایین ترین قیمت عرضه می کند . صرفه جویی در هزینه و زمان تنها با مراجعه به سایت دیجی 20 و چند کلیک ساده امکان پذیر است . این فروشگاه محصولات سلولزی از قبیل انواع دستمال کاغذی ، دستمال سرویس بهداشتی و پوشک بچه را عرضه می کند .دیجی 20 نماینده رسمی پوشک بچه کالمرز می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی 20 با ارائه محصولات باکیفیت آماده همکاری با بنکداران ، شرکت های پخش ، عمده فروشان ، ادارات ، سازمان ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد .

خرید از این فروشگاه به صورت عمده می باشد . این شرکت با توجه به تجربه کاری خود در پخش محصولات با برند های معتبر مانند پوشک بچه مولفیکس ، مای بیبی، ببم ، کوکومی  و با توجه به تجربه کاری خود و آشنایی کامل با مراحل تولید پوشک بچه پوشک بچه کالمرز را به شما پیشنهاد می کند . در ادامه انواع پوشک بچه تولیدی توسط این شرکت را برای شما توضیح می دهیم .

معرفی انواع پوشک کالمرز

انواع پوشک بچه کالمرز

 کالمرز محصولات خود را در دو دسته پوشک کامل بچه و پوشک ساده تولید و عرضه می کند .

پوشک کامل کالمرز در دو نوع کتان و غیر کتان تولید می شود . این پوشک ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می شود اما تفاوت این دو مدل از پوشک تنها در لایه بیرونی می باشد .پوشک کامل کالمرز سری کتان دارای لایه کتان می باشد .این لایه کتانی از ایتالیا وارد می شود و نفوذپذیری بسیار مناسبی دارد به طوری که با جریان مداوم و هرچه بهتر هوا به داخل پوشک باعث می شود پای بچه دچار حساسیت و سوزش نشود  . لایه غیرکتان که نایلون طرح دار قابل نفوذ هوا می باشد نفوذپذیری کمتری نسبت به لایه کتان دارد و در این مدل هم در صورت تعویض به موقع پای بچه عرق سوز نخواهد شد . هر دو نوع لایه در مقابل نفوذ نم به بیرون کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه نم به بیرون درز نمیکند .

از دیگر ویژگی‌ های این محصول

۱- نوارهای چسبدار 

نوارهای قابل باز و بسته شدن. مکرر جهت تشخیص خشکی و خیسی پوشک و تنظیم مجدد آن .

۲- لایه محافظ عمودی

پوشک کالمرز با لایه محافظ عمودی از بروز رطوبت به پاهای کودک جلوگیری می کند .

۳- لایه توزیع کننده و عبور دهنده .

لایه ای نسبتا ضخیم از الیاف پلی استر یا پلی پروپلین ظریف می باشد. این لایه به منظور جذب سریعتر و ایجاد حالت ارتجاعی در پوشک است. از دیگر فواید این لایه خشک و طبیعی نگه داشتن. پوست لطیف فرزند شما می باشد .

۴- نوار چسب طرحدار .

این نوار چسب در جلوی پوشک قرار دارد .این چسب باعث می شود.با باز و بسته نمودن های مکرر از پاره شدن جلوگیری کند .

۵- پودر جاذب جهت جذب سریع .

6- لایه کتانی 

شرکت کالمرز در تولید سری کتان خود از سایز 1 نوزادی تا سایز 6 خیلی بزرگ را تولید می کند . همان طور که می دانید انتخاب یک پوشک مناسب برای نوزادان و کودکان یک امر ضروری است . بسیاری از والدین برای انتخاب یک برند مناسب پوشک بچه دچار سردرگمی می شوند . در انتخاب پوشک علاوه بر کیفیت و قدرت جذب و آبگیری پوشک قیمت آن هم مهم است .

پوشک کالمرز توانسته است تا هم کیفیت را حفظ کند و هم قیمت مناسب را ارائه دهد . پوشک کالمرز یک پوشک باکیفیت و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود .

این شرکت علاوه بر پوشک کامل بچه کالمرز ، پوشک بچه ساده کالمرز را نیز در دو سایز برزگ و کوچک تولید می کند. شرکت کالمرز توانسته تا با ارائه کیفیت مطلوب و قیمت اقتصادی در میان رقبای خود به عنوان برند محبوب ظاهر شود .

شما عزیزان می توانید صفحه اینستگرام ما به نشانی poshak_kalmerz@ را نیز دنبال کنید .

فروشگاه اینترنتی دیجی 20 همچنین به عرضه انواع دستمال کاغذی به صورت عمده مشغول به فعالیت می باشد . شما عزیزان می توانید تمامی برندهای باکیفیت دستمال کاغذی و دستمال سرویس بهداشتی را در سایت دیجی 20 ببینید .یکی از برندهای محبوب و باکیفیت دستمال، دستمال کاغذی بی تا می باشد که می توانید آن را از سایت دیجی 20 به صورت عمده و با تخفیف پلکانی خرید نمایید .

دستمال کاغذی بی تا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دیجی 20

گه میخوای از قیمت عمده محصولات سلولزی باخبر بشی بهت پیشنهاد میکنیم از سایت دیجی 20 بازدید کنی و از تخفیف های پلکانی اون بهره مند بشی یا اینکه اپلیکیشنش را از کافه بازار دانلود کنی و به صورت دائمی قیمت های عمده را رصد کنی و گرون نخری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی