اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125614715513

با ویژگی‌های پرده زبرا آشنا شوید

کد: 140010125614715513

https://bit.ly/3eH2RdV

، تهران , (اخبار رسمی): مسئله نور از مهم ترین مسائل در دکوراسیون داخلی است و پرده زبرا، نوعی از پرده می باشد که توانسته این موضوع را به خوبی تحت کنترل خود در آورد. این پرده، تنظیم بسیار راحتی دارد و در عین سادگی، بسیار زیباست.

آشنایی با پرده زبرا
با ویژگی‌های پرده زبرا آشنا شوید

پرده زبرا، یک نوع پرده راه راه است. همان طور که از نام این پرده پیداست، شکل آن شبیه خطوط روی بدن گورخر است. این خط ها افقی می باشند و معمولا یکی از آن ها رنگی و دیگری رنگ دیگری است که پشت سر هم و به صورت یکی در میان تکرار می شوند. البته انواع گوناگونی از پرده زبرا دارد که ممکن است از اصول رنگی فوق تبعیت نکنند.

پرده های زبرا، شبیه پرده های کرکره ای هستند و تنها تفاوتی که با آن ها دارند، جنس پارچه ای آن هاست. به همین دلیل، پرده زبرا، ضعف های پرده کرکره ای را ندارد و در عین حال از انعطاف پذیری و دوام بیش تری نیز برخوردار است.

ساختار پرده زبرا دولابه می باشد. این پرده ها به کمک طناب به شکل دستی یا برقی تنظیم می شوند. پرده زبرای برقی، موتورهای خاصی دارد و به وسیله ریموت کنترل می شود.

شما با بالا و پایین کردن پرده توسط نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل استفاده کرد.

پارچه زبرا دارای چه طرح و رنگ هایی است ؟

پرده‌ زبرا در مدل های ساده ، پلیسه ، طرح دار ، گلدوزی ، چاپی و دیگر مدل ها تولید می‌شود که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید هر یک از آن ها را انتخاب کرده و در ترکیب دکوراسیون از آن استفاده کنید.

از پرده‌ زبرا ساده ، پلیسه و طرحدار می‌توان در منازل ، اتاق های اداری و هتل ها استفاده کرد که جایگزین بسیار بهتری برای پرده هایی پارچه ای و لوردراپه ای هستند. استفاده از مدل های طرحدار و گلدوزی  برای پذیرایی یا اتاق‌هایی مناسب است که قصد دارند با طرح خاص و جذاب ، زیبایی خانه را دوچندان کنند.

مدل دیگری پرده زبرا وجود دارد که می‌توان طرح یا عکس مدنظر خود را بر روی آنها چاپ کنید که اصطلاحا به آنها زبرا چاپی می‌گویند. تصور کنید که در دفتر کار خود به جای پرده های قدیمی پارچه ای از پرده ای با لوگوی چاپ شده‌ی خود بر روی آن استفاده می‌کنید، این کار پرستیژ کاری شما را افزایش داده و باعث افزایش اعتبار شما می‌شود.

انواع پرده زبرا: دستی، برقی و اتوماتیک

پرده زبرا هم در نوع دستی، هم در نوع برقی و هم در نوع اتوماتیک وجود دارد. معمولا اکثر پرده های زبرا دستی هستند. در این حالت، تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیرها و طناب هایی که کنار پرده قرار دارند، صورت می گیرد. نوع دیگری از پرده زبرا نیز هست که برقی نام دارد. این نوع به کمک ریموت کنترل می شود. جالب است بدانید که پرده زبرا در نوع اتوماتیک نیز عرضه می شود. پرده زبرای اتوماتیک به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی به شکل خودکار، نور فضای مورد نظر شما را تنظیم می کند.

روش نصب پرده زبرا

به طور کلی، دو روش برای نصب پرده زبرا وجود دارد. یا شما قصد دارید پرده را روی دیوار کوچک بالای پنجره نصب کنید (که مرسوم تر است)، یا می خواهید آن را به سقف وصل کنید.

پرده زبرا معمولا دارای دو بخش است. یکی بخش اصلی آن و دیگری بخش فلزی که در کارخانه مونتاژ می شود.

اگر می خواهید کار نصب پرده زبرا را خودتان انجام دهید، باید لوازم زیر را در اختیار داشته باشید:

مداد یا وسیله ای برای علامت گذاری

متر

پیچ و رولپلاک

دریل

چکش

بعد از این که لوازم فوق را به صورت کامل تهیه کردید، باید ببینید که قرار است پایه پرده را به دیوار وصل کنید یا به سقف. فرض کنید می خواهیم یک پرده 1.5 متری را به دیوار بزنیم. در این صورت، بالای دیوار یا همان قسمتی که پرده می خواهد به آن وصل شود، باید سوراخ شود. به این منظور، 10 تا 15 ساسنتی متر از لبه های پرده به سمت داخل، باید علامت گذاری شده و سوراخ شود. پس از اجرای پیچ و رولپلاک، پایه دیواری را نصب و آن را محکم سازی کنید. سپس پرده را از قسمت شیارهای پشتی در آن چفت می سازیم. برای نصب پرده بر روی سقف نیز باید به همین ترتیب عمل شود، با این تفاوت که باید از پایه سقفی استفاده شود.

از ویژگی های پرده های زبرا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

● کارایی فوق العاده و نمای منحصر به فرد پرده زبرا

● امکان جمع نمودن پرده بطور کامل در بالا همانند پرده های کرکره ای، بمنظور عبور حداکثری نور

● دوام و عمر بالا

● نصب آسان و سریع

● سهولت در نگهداری و نظافت

● امکان نصب بصورت برقی با ریموت کنترل

● قابلیت رول شدن و تنظیم نور بدون جمع شدن پرده

● تنوع بالای طرح های قابل اجرا

● قابلیت ایجاد هماهنگی بین پرده زبرا و محیط اطراف با انتخاب طرح و رنگ مناسب

منابع :

ابزار پرده

پرده بازار

پویانو

خریدپرده های زبرا با کیفیت و قیمت مناسب  با بیشمار طرح زیبا و جذاب از فروشگاه اینترنتی سیمین ساز – جهت مشاوره و انتخاب طرح مناسب با ما تماس بگیرید.

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل