اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125616317646

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس در گفت‌وگو با شهر بورس:

صحبت درباره استیضاح خاندوزی زود است

کد: 140010125616317646

https://bit.ly/3uA2mvs

، تبریز , (اخبار رسمی): نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت درباره استیضاح هنوز زود است و آنهایی که از این کلمه استفاده کرده بودند، بعداً گفته خود را اصلاح کرده و عنوان کردند که منظورشان «سوال» بوده است. دولتی که سه، چهار ماه بیشتر از فعالیتش می‌گذرد، هیچ‌وقت استیضاح نمی‌شود.

صحبت درباره استیضاح خاندوزی زود است/ بورس را به مذاکرات وابسته نمی کنیم
صحبت درباره استیضاح خاندوزی زود است

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره روند مذاکرات برجام و تاثیر آن بر روی بازارهای مالی کشور، اظهار داشت: مسائل اقتصاد داخلی و بازار سرمایه را نباید به مذاکرات وابسته کرد. اگرچه مذاکرات بر روی بازارها تاثیر می‌گذارد، اما ما نباید برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس پیشرفت و یا عدم پیشرفت مذاکرات قرار دهیم.

وی ادامه داد: مذاکرات مسیر خود را طی می‌کند و سیاست‌های نظام نیز در این باره مشخص است. با این حال، اقتصاد مملکت را به مذاکرات وابسته نخواهیم کرد. سیاست‌های دولت جدید این است با فرض عدم نتیجه در مذاکرات، اقتصاد داخلی راه خود را طی کند. فروش نفت نسبت به گذشته دو برابر شده و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

صحبت درباره استیضاح خاندوزی زود است

نایب‌ رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با رد شایعات مطرح شده پیرامون استیضاح وزیر اقتصاد، یادآور شد: صحبت درباره استیضاح هنوز زود است و آنهایی که از این کلمه استفاده کرده بودند، بعداً گفته خود را اصلاح کرده و عنوان کردند که منظورشان «سوال» بوده است. دولتی که سه، چهار ماه بیشتر از فعالیتش می‌گذرد، هیچ‌وقت استیضاح نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: صدای فعالان بورسی درآمد؛ «سهامدار مجرم نیست»

میر تاج‌الدینی عنوان کرد: فعالان حوزه اقتصاد بر روی استیضاح خاندوزی متمرکز نباشند. دولت تازه کار خود را آغاز کرده و مجلس در قالب سوال و تذکر سعی خواهد کرد که حرکت دولت را در ریل صحیح، پشتیبانی و اصلاح کند.

وی در ادامه راجع‌به نشست خود با فعالان بازار سرمایه، گفت: این نشست، اولین نشستی بود که فعالان بازار سرمایه در چنین سطحی با نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی برگزار کردند. ما در مجلس شورای اسلامی نیز جزو حامیان بازار سرمایه هستیم و این جلسه با توجه به دغدغه‌های مردم پیرامون وضعیت بورس برگزار شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: طی این جلسه، فعالان بازار سرمایه دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند و در جریان آنها قرار گرفتیم و جلسه مفیدی بود.

میر تاج‌الدینی با اشاره به اقدامات دولت و مجلس برای حمایت از بورس، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت برای حمایت از بازار سرمایه پیشنهادات خوبی ارائه داده و بسته 10 بندی وزیر اقتصاد و قرار گرفتن تبصره‌هایی برای حمایت از بورس در لایحه بودجه 1401 اقدامات خوبی به‌حساب می‌آید و به ایجاد ثبات در بازار و رشد بورس کمک می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون