اطلاعات تماس
  • 021331***** - 013332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135618617927

فروش سیم و کابل با بهترین کیفیت

کد: 140010135618617927

https://bit.ly/3zlXcU6

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت سیم و کابل یکی از صنایع مهم در دنیا هستند و شرکت های بسیاری در کل جهان در این حوزه فعالیت دارند و شرکت صنایع کابل کمان یکی از آنهاست. همانطور که می دانید کابل و سیم کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد

فروش سیم و کابل
فروش سیم و کابل با بهترین کیفیت

صنعت سیم و کابل یکی از صنایع مهم در دنیا هستند و شرکت های بسیاری در کل جهان در این حوزه فعالیت دارند و شرکت صنایع کابل کمان یکی از آنهاست.

فروش سیم و کابل

شرکت صنعتی کابل کمان بزرگترین هدفی که  دنبال می کند رضایتمندی مشتری است و این اصل را سرلوحه همه فعالیت هایش قرار داده است. با رعایت اصل مشتری مداری همراه با تلاش مستمر و شبانه روزی با متخصصان با تجربه و کارشناسان توانای خود موفق شده است که در همان سال های اولیه راه اندازی کارخانه گواهینامه ISO 9001:2008 و همچنین گواهینامه CE را دریافت کند و محصولاتی با بالاترین کیفیت که طبق نیاز روز مشتری ساخته می شوند را وارد بازار ایران و کشورهای همسایه کند.

قیمت کابل برق :

کابل های برق دارای نوع های مختلفی هستند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. به تبع این تنوع بر قیمت کابل های برق نیز تاثیر میگذارد. قیمت کابل برق توسط پارامترهای مختلفی تعیین میشود. قیمت کابل برق نسبت به گذشته افزایش داشته است و علت این افزایش قیمت، گران شدن فلزاتی مثل مس، آلومینیوم و آهن است.

پارامتر هایی که بر قیمت کابل اثر میگذارند: ایرانی یا خارجی بودن کابل، نوع رسانا، کیفیت و قطر کابل ها. برای اثر هر یک از این پارامتر ها بر قیمت کابل برق توضیحات مختصری ارائه خواهیم کرد.

 قیمت سیم و کابل:
قیمت سیم و کابل با هم تفاوت هایی دارند که در این مورد به طور مختصر توضیحاتی را ارائه میدهیم. تفاوت قیمت سیم ها به سطح مقطع هادی و نوع عایق بستگی دارد. همچنین کیفیت تولید و کیفیت و نوع مواد به کار رفته نیز بر قیمت سیم و کابل اثر گذار است.عوامل اثر گذار بر قیمت سیم و کابل مقدار و نوع سفارش خریدار نیز هست. دقت کنید که قبل از خرید قیمت سیم و کابل را استعلام بگیرید و برای خرید سیم و کابل از افراد با تجربه مشورت بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021331***** - 013332*****
[نمایش اطلاعات]