اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010145620117935

طراحی و تولید انواع پلاک و چاپ فلزات در ایران

کد: 140010145620117935

https://bit.ly/3qQO3iN

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب با طراحی و تولید انواع مارکهای آلومینیومی ساده و برجسته و طراحی و تولید انواع مارکهای اسید کاری (گود و برجسته ) آشنا می‌شوید.

طراحی و تولید انواع پلاک و چاپ فلزات در ایران
طراحی و تولید انواع پلاک و چاپ فلزات در ایران

تابلوهای ورودی ساختمان ها، تابلوهای سر در دفاتر، تابلوهای راهنما در ادارات و بیمارستان ها، تابلوهای تبلیغاتی و حتی تابلوهای تزئینی با بهره گیری از چاپ فلزات تهیه و تولید می‌شوند.

چاپ فلزات به سبب ویژگی های مختلف، در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از فلزات به تهیه و تولید محصولات و ابزارآلات محدود نمی‌شود. مقاومت و درخشندگی فلزات در حوزه تبلیغات و پلاک سازی نیز بسیار حائز اهمیت است. تابلوهای ورودی ساختمان ها، تابلوهای سر در دفاتر، تابلوهای راهنما در ادارات و بیمارستان ها، تابلوهای تبلیغاتی و حتی تابلوهای تزئینی با بهره گیری از چاپ فلزات تهیه و تولید می‌شوند.

این هنر جدید در صنایع غذایی و تبلیغات بسیار با اهمیت است. ورقه های آلومینیومی، استیل، برنج و گالوانیزه در ابعاد و اندازه های مختلف در رنگهای متنوع و دلخواه طی پروسه ی چاپ، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماندگاری و کیفیت چاپ روی فلزات با چاپ روی کاغذ قابل مقایسه نیست.

اگر در اطراف خود نگاه کنید وسایل بسیاری را می بینید که از تکنیک چاپ فلزات برای ارائه طرح ها و یا هدف های دیگر استفاده کرده اند. نقش و نگارهایی که در اطرافتان می بینید که بر روی قطعات فلزی در ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ چاپ شده اند. با استفاده از تکنیک های قدیمی و تکنیک های جدید می توان عملیات چاپ را انجام داد.

با استفاده از این تکنیک می توانید طرح خود را در ذهن مشتری حک کنید. این شیوه یکی از موثرترین و بهترین روشهای تبلیغ نیز می باشد که بازدهی بالایی دارد. راهای متفاوتی نیز برای چاپ انواع تصاویر گرافیکی وجود دارد که می توانید تصاویرتان را با بهترین کیفیت بر روی متریال مورد نظر چاپ کنید.

 

ساخت انواع پلاک استیل، متنوع و درخشان

افزایش نیاز صنایع مختلف به تابلو و پلاک در زمینه های گوناگون سبب استفاده گسترده از ورقه های فلزی؛ آلومینیوم، استیل، برنج و مس شده است. فلز استیل با ویژگی های ساختاری منحصربفرد، مناسب ساخت انواع پلاک در اندازه و ابعاد دلخواه میباشد. پلاک ورودی و سر درب ساختمان ها، پلاک ورودی منازل، پلاک شهرداری، پلاک های تبلیغاتی، پلاک مشخصات و... از انواع پلاک استیل صنعت پلاک سازی می باشند. امروزه با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص، پلاک های خش دار، استنلس، استیل براق و استیل رنگی با خواص گوناگون طراحی می‌شوند.

 

مارک آلومینیوم چیست؟

یکی از بهترین و باکیفیت ترین متریال در صنعت مارک سازی، ورقه های آلومینیومی مورد استفاده در ساخت مارک آلومینیوم است. لیبل های آلومینیومی یکی از انواع مارک های مورد استفاده در صنعت می باشند که با بهره گیری از ورقه های آلومینیومی در طرح های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. با نگاهی به اطراف، متوجه وجود این مارک ها بر روی لباس، کفش و کیف، لوازم خانگی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم صنعتی، ابزارآلات مختلف، سررسید ها و... می‌شویم. مارک ها با اهداف تبلیغاتی، شناسایی و تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت ها و تولیدی های مختلف، با نصب لیبل های آلومینیومی حاوی نشان، لوگو یا نماد اختصاصی، محصولات خود را نماد گذاری می‌کنند. نشان ها و لیبل های محصولات، هنگام نقل و انتقال، فروش و جلب رضایت مشتری، نقش مؤثری دارند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع چاپ نادین مارک

طراحی و تولید انواع مارکهای آلومینیومی (ساده و برجسته ) طراحی و تولید انواع مارکهای اسید کاری (گود و برجسته ) طراحی و تولید انواع مارکهای کریستالی (نرم و خشک ) چاپ بر روی انواع برچسب و لیبل حکاکی بر روی انواع فلزات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی