اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010145620217936

گفت و گو با محمد شجاعی‌پور، مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی مپسا

زمینه اصلی فعالیت ما، ارائه باتری‌های (UPS) و صنعتی است

کد: 140010145620217936

https://bit.ly/3sTLAXp

، تهران , (اخبار رسمی): این شرکت در اموری چون فروش انواع باتری های (UPS) ایرانی و خارجی و همچنین اجرای پروژه های صنعتی، زیرساختی و عمرانی در رشته‌های تأسیسات و تجهیزات و نیرو و انرژی فعال است.

زمینه اصلی فعالیت ما، ارائه باتری‌های (UPS) و صنعتی است
زمینه اصلی فعالیت ما، ارائه باتری‌های (UPS) و صنعتی است

در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه که از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، فرصتی پیش آمد تا با محمد شجاعی‌پور، مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی مپسا، گفت‌وگویی داشته باشیم. این شرکت در اموری چون فروش انواع باتری های (UPS) ایرانی و خارجی و همچنین اجرای پروژه های صنعتی، زیرساختی و عمرانی در رشته‌های تأسیسات و تجهیزات و نیرو و انرژی فعال است. واردات و فروش تجهیزات نیروگاه‌های تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های بادی از یک کیلو تا پنج کیلووات و نیز ارائه تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی، از دیگر فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود. این گفت و گو را در ادامه می خوانید:‌

آقای شجاعی‌پور، به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری بدهید.

فعالیت ما از سال 1395 با راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی شروع شد. با گذشت زمان و در سال‌های اخیر، دغدغه کمبود باتری‌های یو پی اس (UPS) را درک کردیم و بعد از تحقیق و تفحص دریافتیم هیچ شرکتی وجود ندارد که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کند. از آنجایی که خودمان در نیروگاه آسپریت، برای دستگاه‌های ذخیره ساز و باتری‌های (UPS) از نیروهای توانمندی برخوردار بودیم؛ تمرکز خود را بر این نوع باتری‌های گذاشتیم. در ابتدا از تامین و واردات شروع کردیم و در حال حاضر نیز بزرگترین نماینده فروش قطعات و باتری (UPS)، صبا باتری است. می‌توان گفت که زمینه اصلی فعالیت ما، ارائه باتری‌های (UPS)و صنعتی هستند.

کمی بیشتر درباره نوع باتری‌ها توضیح دهید.

ما، در سه دسته باتری صنعتی وارد می‌کنیم؛ دسته اول باتری‌های (UPS) هستند: که از رنج 4.5 تا 200 آمپر بر ساعت را پوشش می دهند.

دسته دوم: باتری‌های دو ولتی مخابراتی هستند که 300 تا 3000 آمپر ساعت را پوشش می‌دهند.

و دسته سوم هم باتری‌های لیفتراک هستند.

لطفا به اختصار از اهمیت این نوع باتری‌ها در صنعت بگویید.

کاربرد اصلی این باتری‌ها در دستگاه‌هایی است که با برق کار می کنند یا هر جایی که در صورت قطع برق نیاز به برق اضطراری وجود دارد. این باتری‌ها در دستگاه‌هایی که به هیچ عنوان نباید خاموش شوند؛ موثر و مفید هستند. همچنین این باتری‌ها، در مصارف کوچک تر مانند آسانسور‌ها، آزمایشگاه‌ها، اتاق‌های عمل، بانک‌ها، دستگاه‌های عابربانک، دستگاه لیفتراک، کف شور و دستگاه نظافت برقی نیز استفاده می شوند. یکی دیگر از کاربردهای این باتری‌ها، استفاده در سیستم‌های مخابراتی کل کشور است.

در نمایشگاه بیشتر از کدام محصول رونمایی کردید؟

در نمایشگاه، همه انواع باتری‌های موجود را به نمایش گذاشتم. در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر نیز توربین‌های بادی را ارائه کردیم.

آیا در ایران رقیبی نیز در این زمینه دارید؟

در حال حاضر ما بزرگ‌ترین شرکت تامین کننده باتری‌های زیر ساخت در کشور هستیم. به ­هرحال قطعا رقیبانی که شاید از نظر خدمات‌دهی ضعیف تر از ما باشند، نیز وجود دارند.

مزیت و برتری شما نسبت به بقیه شرکت‌ها در چیست؟

بارزترین تفاوت و مزیت ما قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه ماست. ما سعی کردیم باتری‌ها را به قیمت کارخانه سازنده به فروش برسانیم و به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال کنیم. همچنین محصولات ما دارای گارانتی معتبر هستند که در صورت بروز مشکل در عرض 72 ساعت امکان تعویض، بدون هیچ گونه قید و شرطی وجود دارد.

برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟

با توجه به اینکه تقاضا از کشورهای اطراف زیاد شده است، ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم بخشی از محصولات را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بود؟

با توجه به شیوع بیماری کرونا در این دو سال اخیر و عدم ارتباط با مشتریان، با سه هدف عمده در نمایشگاه حاضر شدیم:

هدف اول: دیدن مشتری‌های قدیمی خود و ارتباط گرفتن با آن‌ها، همچنین استفاده از نقطه نظرات آن‌ها بود.

هدف دوم: جذب مشتریان جدید و نشان دادن مزیت‌های رقابتی خود در برابر سایر شرکت‌هاست.

هدف سوم: شناخته شدن توسط شرکت‌های کوچک تر است.

مشتریان شما عمدتا چه سازمان یا کسانی هستند؟

بزرگ ترین مشتریان ما شرکت‌های مخابراتی هستند. مانند شرکت مخابرات ایران، ایرانسل و رایتل. بخش دیگر مشتریان ما شامل شرکت‌هایی می شود که دستگاه‌های (UPS) و برق اضطراری را تامین می کنند. دسته سوم مشتریان ما، فروشندگان بزرگ باتری‌های خودرویی هستند که کار تعمیرات و راه‌اندازی باتری‌های دستگاه‌های کف شوی، نظافتی و همچنین لیفتراک‌های برقی را انجام می دهند.

راه ارتباطی با شرکت شما چگونه است؟

برقراری ارتباط با ما از طریق سایت و نیز شبکه‌های اجتماعی به نشانی‌های زیر امکان پذیر است:

  • نشانی شرکت: تهران، چهارراه نظام آباد، خیابان شهید مدنی جنوبی، نبش کوچه محمدی، پلاک 769 نشانی سایت: www.mapsapower.com آدرس ایمیل: [email protected] شماره‌های تماس: 02177562500 - 09101717057

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مپسا

نماینده رسمی صبا باتری، فعال در زمینه انرژی های تجدید پذیر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید