اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010155621017914

نصب در آکاردئونی چقدر در ارتقای امنیت تاثیر دارد؟

کد: 140010155621017914

https://bit.ly/3t6RYue

، (اخبار رسمی): اگر به فکر نصب درب آکاردئونی هستید اما نمیدانید چه میزان در ارتقای سطح امنیت ورودی ساختمان تاثیر دارد و فرق بین درب ضد سرقت و این حفاظ را متوجه شوید.

نصب درب آکاردئونی چقدر در ارتقای امنیت تاثیر دارد؟
نصب درب آکاردئونی سفید رنگ مرکز آهن برای مغازه

نصب در آکاردئونی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که برای افزایش سطح امنیت واحد های آپارتمانی و حتی ویلایی مورد نظر صاحب ملک است. این حفاظ با توجه به کیفیتی که در ساخت باید داشته باشد می‌تواند سطح ایمنی ورودی واحد را تا چند برابر افزایش دهد. در ادامه این مطلب کاملا متوجه خواهید شد که چرا درب ضد سرقت با درب‌های آکاردئونی قابل مقایسه نیستند.

در آکاردئونی یا درب ضد سرقت

معمولا افراد بین انتخاب درب آکاردئونی و درب ضد سرقت دچار تردید می‌شوند. این تردید بدین دلیل است که افراد تصور می‌کنند درب ضد سرقت دقیقا مثل نامش عمل کرده و به معنی واقعی کلمه نفوذ نا‌پذیر است. در صورتی که امروزه سارقان روش‌های جدیدی برای عبور از درب ضد سرقت نیز پیدا کرده‌اند مثل شکاندن توپی درب که به سادگی با ریختن یک محلول خاص داخل جای کلید و قفل انجام خواهد شد.

اما وجود حفاظ آکاردئونی بعنوان محافظ این در ضد سرقت عمل کرده و امکان عبور از این دژ محکم را به صفر خواهد رساند. تصور کنید یک حفاظ آهنی مستحکم، درب چوبی را پشتیبانی کند. هر دزدی با مشاهده همچین سیستم امنیتی قوی و کارآمدی از سرقت پشیمان شده و از خیر آن خانه یا اداره می‌گذرد. پس نمی‌توان بصورت قطعی گفت که کدام یک بهتر از دیگریست و هر کدام مکمل و تضمین کننده کارایی دیگری است.

چطور یک حفاظ آکاردئونی ایمن را تشخیص دهیم؟

تشخیص دادن و شناسایی حفاظ آکاردئونی ایمن برای افرادی که تخصص و آشنایی با صنایع فلزی حفاظتی ندارند کمی دشوار و سخت است. اما در این بخش شما را با مواردی که جهت شناسایی بهترین و مقاوم‌توین حفاظ لازم دارید آشنا خواهیم کرد.

  • تسمه حفاظ آکاردئونی : ضخامت تسمه از موارد محم در تامین امنیت و دوام حفاظ است و دوبل بودن تسمه این کارایی را دو برابر خواهد کرد.
  • تعداد گل و لوزی : درب آکاردئونی از دو گل شروع شده و تا 5 لوزی ادامه پیدا می‌کند و هر چه این تعداد گل بیشتر باشد امنیت بالاتر خواهد بود.
  • حفاظ آکاردئونی پرچ مخفی : مخفی بودن پرچ‌های حفاظ آکاردئونی باعث می‌شود سارقان نتواند لولای درب را خراب و قطعات آن را از هم باز کند.

برای شناخت دقیق و آشنایی کامل با صنایع حفاظتی آهنی و فلزی نکات و موارد خیلی زیادی وجود دارد که برای دانستن این اطلاعات باید زمان زیادی را صرف مطالعه و مشورت با متخصصان این حوزه نمایید که البته با جست‌و‌جو در اینترنت می‌توانید به خوبی اسن اطلاعات را کسب نمایید.

اگر بخواهیم یک منبع معتبر در حوزه نصب درب آکاردئونی به شما معرفی کنیم می‌توانید در گوگل کلمه «درب آکاردئونی» را سرچ کرده و وارد سایت مرکز آهن یا AHAN.PRO شوید که بدون شک یکی از معتبر‌ترین منابع در این حوزه است و قیمت های به روز شده را بصورت جدول ارائه کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل