اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010155621317567

کوتاه درباره دستگاه تصفیه هوا برای استفاده خانگی و صنعتی

کد: 140010155621317567

https://bit.ly/334JMzH

، (اخبار رسمی): دستگاه تصفیه هوا را اغلب ما می‌شناسیم و از نقش موثر آن در حفظ سلامتی خبر داریم. کاربرد این دستگاه کمک بزرگی به پالایش هواست. آن هم در شرایطی که نه‌تنها دستگاه تنفسی که سایر سیستم‌های بدن نیز تحت‌تاثیر هوای ناسالم با مشکلات جدی روبرو هستند.

نظرات مهران رجبی در مورد دستگاه تصفیه هوا شمیم برای استفاده خانگی و صنعتی
کوتاه درباره دستگاه تصفیه هوا برای استفاده خانگی و صنعتی

 

دستگاه تصفیه هوا: تنفس سالم برای کودکان را جدی بگیریم!

تنفس بخش مهمی از متابولیسم بدن را کنترل و اداره می‌کند. با رسیدن اکسیژن و دیگر گازهای مفید موجود در هوا به دستگاه تنفس و جذب آنها، بخش زیادی از عملکرد صحیح سلول‌ها شکل می‌گیرد.

برای کودکان که در سن رشد قرار دارند، علاوه بر سوخت‌وساز طبیعی موضوع رشد و تکثیر سلول‌ها نیز مطرح است که زمینه را برای بلوغ جسمی آنها مهیا می‌کند.

هم‌چنین بر اساس تحقیقات صورت گرفته، فعالیت‌های ذهنی در این گروه سنی، ارتباط مستقیم با رسیدن اکسیژن کافی به بدن دارد.

هم‌زمان با آلوده شدن هوا و ترکیب ذرات مضر با آن، سطح اکسیژن نیز کاهش یافته و تنفس را دشوار می‌کند. اما علاوه بر صدمه دیدن سیستم تنفسی از این کمبود، آسیب جدی‌تری نیز به سلول‌های مغزی می‌رسد که در این مسیر با نقصان روبرو می‌شوند.

پوست، مو و سایر اعضای بدن نیز در این چرخه تنفسی سهیم بوده و دسترسی به هوای سالم و عاری از ذرات آلاینده برای هر یک از این اعضا مهم و حیاتی است. تا جایی که محققان معتقدند کودکانی که از مزیت تنفس در هوای سالم برخوردارند رشد بهتری دارند.

بنابراین تنفس هوای سالم و سرشار از اکسیژن به‌ویژه برای کودکان موضوعی حیاتی است که سلامتی آنها را از جهات مختلف بیمه می‌کند.

استفاده از دستگاه تصفیه هوا زمینه‌ساز رسیدن اکسیژن کافی به بدن کودکان و نوجوانان بوده و فعالیت‌های ذهنی آنها را بهبود می‌بخشد.

تنفس سالم و همه‌گیری کرونا!

بسیاری از انواع دستگاه تصفیه هوا شمیم قادر به حذف نانو ذرات و ویروس‌ها از چرخه تنفس نیستند. کاربرد فیلترهایی که ذرات ریز از آنها عبور کرده و وارد هوای محیط تنفسی ما می‌شوند دلیل اصلی این موضوع است.

اما با دستگاه تصفیه هوا شمیم که با سیستم یونیزه کردن و انهدام ذرات زائد موجود در هوا کار می‌کند، کلیه ریزگردها، ویروس و باکتری و سایر اجزای مضر را از محیط خارج می‌کند. به این ترتیب هوایی سالم برای تنفس افراد فراهم می‌شود.

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، این مزیت کمک زیادی به سالم‌سازی هوای محیط زندگی افراد کرده و افراد را از خطرات سرایت این ویروس مصون کرده است.

استفاده از این دستگاه در اتاق خواب و سالن نشیمن که بیشترین محل تجمع خانواده است کمک زیادی به تنفس سالم و بهینه افراد در این فضا می‌کند.

استفاده از این دستگاه برای اتاق خواب کودکان و در ساعات خواب و استراحت و هنگام انجام کارهای روزانه و بازی، تضمین کننده تنفس هوای سالم و عاری از ذرات آلاینده خواهد بود.

منبع : لینک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]