اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185625117956

سه ماسک صورت خاک رسی که به معنای واقعی معجزه می کنند

کد: 140010185625117956

https://bit.ly/3F99lx8

، (اخبار رسمی): بافت پوست رمز و رازهای خودش را دارد و در هر فرد متفاوت است. اما همواره و از آغاز تاریخ افراد زیادی برای یک راه حل کلی و بهبود دهنده تلاش کرده اند و اکنون می‌بینیم که محصولات بسیار متنوعی برای مراقبت و محافظت از این بافت مهم وجود دارند.

 3  ماسک صورت خاک رسی که به معنای واقعی معجزه می کنند!
سه ماسک صورت خاک رسی که به معنای واقعی معجزه می کنند

یکی از این محصولات ماسک صورت است که انواع متفاوتی دارد و به تبعیت از آن، فواید گوناگونی نیز برایشان مطرح شده است. ماسک صورت می‌تواند ضد جوش، آبرسان، لایه بردار، مغذی، پاکسازی کننده و... باشد و در قالب ماسک خاک رسی، پیل آف، ورقه‌ای، شیت ماسک یا نقابی، ماسک اسکراب یا ماسک خواب عرضه شود.

بهترین ماسک صورت خاک رسی

این که بخواهیم بهترین ماسک صورت را معرفی کنیم مثل این است که به سراغ بهترین کرم مرطوب کننده یا کالاهای مشابه برویم. این محصولات خیلی زیاد اند و هر روز هم بیشتر می‌شوند! اما ما تا جایی که بتوانیم بهترین محصولات برای پوست را معرفی می‌کنیم و برای یافتن بهترین ماسک صورت، برند وارمی را در نظر می‌گیریم. ماسک صورت وارمی دارای مواد اولیه اروپایی و آلمانی است و پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش در لابراتوارهای پیشرفته وارد بازار شده است. وارمی تاکنون 5 ماسک صورت را در اختیار مشتریان قرار داده است که 3 مورد از آن‌ها خاک رسی اند.

 

ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی

ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی محصولی تخصصی برای از بین بردن جوش و مناسب پوست چرب و مستعد آکنه است. این محصول همه انواع جوش، به جز مواردی که به داروهای ویژه نیازمند اند و ناشی از فعالیت نامنظم هورمون‌ها هستند را از بین می‌برد و با تاثیر بر غدد سبابه و تعدیل چربی پوست کار خود را آغاز می‌کند. ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی دارای ویژگی‌های زیر است:

 

  • ترشح سبوم پوست را تعدیل می‌دهد و حالت روغنی و براق پوست را با درخشندگی طبیعی، لطافت و طراوت جایگزین می‌کند. با کاهش فعالیت غدد ترشح کننده چربی و رسیدن آن به سطح ایده آل، نیاز پوست به پاکسازی و لایه برداری نیز کاهش می‌یابد.
  • ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی پاکسازی کننده، آنتی باکتریال، ضد عفونی کننده و لایه بردار است. به همین دلیل می‌تواند منافذ باز پوست را به شکلی عمقی تمیز کند و با خارج کردن آلودگی و ناخالصی از آن، به کوچک شدن دهانه منافذ و ایجاد فضای کمتر برای تجمع آلودگی کمک کند.
  • ترشح کمتر چربی در پوست سبب کوچک شدن اندازه منافذ باز می‌شود و جلوی انسداد منافذ را گرفته، از پدید آمدن جوش جلوگیری می‌کند. ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی غیر کومدوژنیک است.
  • ترکیب نعناع و لیمو در کنار یکدیگر پوست را تغذیه کرده، آن را ترمیم و تقویت می‌کند و باعث کاهش التهاب و روشن شدن پوست می‌شود.
  • این محصول رنگ پوست را هماهنگ می‌کند و باعث یکدست شدن کلیه نقاط پوست صورت می‌شود. ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی به علت داشتن لیمو در محتویات خود، حاوی مقادیر بسیار ویتامین C، پروتئین، پتاسیم، اسید سیتریک و آنتی اکسیدان‌های بسیار است که پوست را روشن و جذاب می‌کند و در ترمیم آن موثراست. ویتامین C فعالیت رادیکال‌های آزاد را مختل می‌کند و جلوی اکسیداسیون در پوست را می‌گیرد. این ویتامین بسیار جوان کننده است و از آن جایی که در رفع چین و چروک و کاهش عمق خطوط پوست، از بین بردن لک، تیرگی و جای جوش و افزایش متابولیسم سلولی نقش دارد در این محصول استفاده شده است. ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی همچنین دارای نعناع است که تسکین دهنده، التیام بخش، ضد جوش، ضد چروک، آبرسان و سفت کننده است و رنگ پوست را بهبود می‌بخشد. این ماده دارای ویتامین A و کنترل کننده چربی است و به همراه لیمو جوش‌های صورت را از بین می‌برد.
  • خاک رس کائولن و بنتونیت در ماسک صورت نعناع و لیمو وارمی جاذب چربی، آنتی باکتریال و ضد جوش بوده و پوست را به آرامی لایه برداری می‌کنند. اسید سیتریک موجود در لیمو نیز لایه بردار است و اثر غیر تهاجمی دارد.
  •  

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی

وجود جوش و آکنه تنها مختص به پوست چرب نیست. افراد با پوست نرمال تا مختلط می‌توانند از محصولی تخصصی به نام ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی استفاده کنند و از شر انواع جوش، به خصوص جوش سرسیاه راحت شوند. این محصول لایه بردار، پاکسازی کننده و ضد التهاب بوده و دارای خاک رس بنتونیت، خاک رس کائولن، جو و آووکادو است.

 

  • خاک رس بنتونیت لایه برداری قوی بدون اثر تهاجمی است. این ماده چربی اضافه پوست را از بین می‌برد و منافذ آن را از همه اشکال آلودگی خالی می‌کند. سلول‌های مرده از جمله مهم‌ترین علل پدید آمدن جوش و تیره شدن پوست اند که با بنتونیت از بین می‌روند. این خاک قدرت نفوذ بالایی دارد و در از بین بردن لک و جای جوش نیز موثر است. ک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی پوست را سم‌زدایی می‌کند و به واسطه خاک رس بنتونیت دارای خاصیت آنتی باکتریال، افزایش گردش خون موضعی، ترمیم پوست و افزایش کلاژن سازی است. خاک رس کائولن تاثیری همچون بنتونیت دارد با این تفاوت که ملایم‌تر است.
  • آووکادو جوان کننده، رطوبت رسان و مغذی است و حاوی ویتامین E ،K ،C و ویتامین‌های گروه B و پروتئین است. این ماده اثر رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و روشن کننده و ضد حساسیت است.
  • جو نیز لایه بردار است و ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی را به محصولی ضد التهاب، نرم کننده و کوچک کننده منافذ باز تبدیل می‌کنند. جو محافظت کننده، دارای پروتئین، جوان کننده و ضد جوش است.
  • لایه برداری در ماسک‌های وارمی حساسیت ایجاد نمی‌کند و به مراقبت‌های ویژه همچون مصرف کرم ضد آفتاب و... نیازی ندارد.

 

ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی

ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی علاوه بر در برداشتن فواید خاک رس دارای املاح معدنی، نمک دریایی، ویتامین E و روغن کرچک است و برای انواع پوست کاربرد دارد. این محصول آرامشی بی‌نهایت به پوست می‌دهد و کارایی اصلی آن در از بین بردن آثار خستگی و استرس پوست است. پوست تحت تاثیر اضطراب دچار مشکلات فراوانی می‌شود که کدری و تیرگی از نخستین نشانه‌های آن است.

  • ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی آرامبخش و ضد استرس است و ناآرامی‌های پوست را از بین می‌برد. التیام بخشی، تسکین پوست و نشاط آوری از جمله اثرات دیگر استفاده از این محصول است.
  •  اگر پوستتان به علت استرس زیاد خشک و دارای ناهماهنگی رنگی شده مصرف این ماسک صورت پوستتان را آبرسانی، تغذیه، فاقد جوش، ترمیم و بدون قرمزی و التهاب می‌کند. این محصول منافذ باز پوست را کوچک می‌کند و لایه بردار است. لایه برداری با از بین بردن سلول‌های مرده پوست را برای تولید سلول‌های جدید تحریک می‌کند و یاعث شفافیت آن می‌شود.
  • نمک‌های دریایی ترمیم کننده، کوچک کننده منافذ، بهبود دهنده گردش خون، التیام بخش، از بین برنده لایه‌های مرده، مغذی و آبرسان است. این ماده دارای املاح معدنی مفید برای پوست بوده و ضد عفونی کننده می‌باشد. ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی جلوی سوزش، خارش و پوسته پوسته شدن پوست را می‌گیرد.
  • با استفاده از این محصول دنیایی از آرامش را به خود هدیه دهید و یک اسپای خانگی کم نظیر داشته باشید. ماسک صورت خاک رسی کانی‌های دریایی وارمی و دیگر ماسک‌های این برند از فروشگاه اینترنتی پیشگام نگار قابل خریداری اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگام نگار

پیشگام نگار فروشگاهی اینترنتی مخصوص زیبایی و جوانی شما است. در سال 1393 اتفاق مهمی افتاد و آن هم پدید آمدن یک آنلاین شاپ به نام پیشگام نگار بود! این فروشگاه تمام تلاش خود را کرد تا محیطی خلاقانه و کاربرد پسند در سایت خود به وجود آورد و خرید اینترنتی را از آن چه هست آسان‌تر کند. بعدتر، آرام آرام از قله‌های پیشرفت بالا رفت و با جلب اعتماد مردم به خود، توانست به جایگاهی که اکنون صاحب آن است برسد.

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی