اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185625517957

گفتگو با علی ثوامریان، مدیر فروش شرکت جی ال ایکس

محصولات ما ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی است

کد: 140010185625517957

https://bit.ly/3f4XxkR

، خرمشهر , (اخبار رسمی): شرکت جی ال ایکس، در سال 1386 فعالیت خود را در شهرک صنعتی خرمشهر با تولید گوشی های همراه کلاسیک، آغاز کرد و در سال 1390 توانست اولین قدم را در راه تولید تلفن های هوشمند ایرانی با سیستم عامل اندروید بردارد.

محصولات ما ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی است
محصولات ما ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی است

 شرکت جی ال ایکس  توانست در سال 1391 اولین تبلت ایرانی را تولید کند و صاحب عنوان اولین تولید کننده گوشی های هوشمند و تبلت در ایران شود. در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه که از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، فرصتی پیش آمد تا با علی ثوامریان، مدیر فروش شرکت جی ال ایکس گفت‌ و گویی داشته باشیم.

 

همه ما با محصولات شما که شامل گوشی های تلفن هوشمند و تبلت است آشنا هستیم. لطفا کمی بیشتر در این باره بگویید.

در توضیح بیشتر فعالیت‌های شرکت  جی ال ایکس باید گفت که آخرین دستاورد ما، تولید تبلت های لپتاپی با سیستم عامل ویندوز است و قصد داریم تا جای ممکن فعالیت تولیدی خود را گسترش دهیم و هر سال، حداقل یک محصول پرچم دار معرفی کنیم.

 

اولین پرچم دار شما چه محصولی بود و در چه سالی آن را عرضه کردید؟

 از سال 1391 اولین پرچمدار را وارد بازار کردیم. این روند ادامه پیدا کرد تا توانستیم در 19 آذر 1400 جدیدترین پرچمدار را به نام شاهین 3  را معرفی کنیم.

 

آیا دلیل خاصی برای  نام گذاری به عنوان شاهین وجود داشته است؟

بله؛ هدف ما الهام گرفتن از چشم های تیزبین و جنگنده شاهین بود و سعی کردیم این ویژگی را وارد محصول خود کنیم، یعنی محصول ما دارای دوربین و پردازنده بسیار قوی باشد، که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

 

لطفا بیشتر درباره مشخصات شاهین 3 بگویید.

 شاهین 3 را با صفحه نمایش فول اچ دی(HD) AMOLED طراحی کردیم تا شکل ظریف و مشتری پسند داشته باشد.  این محصول همچنین امتیاز پشتیبانی از اینترنت پرسرعت  (5G)  را دارد و می‌توان گفت که اولین گوشی هوشمند ایران با این قابلیت است.

 

مشخصات دوربین این تلفن همراه چگونه است؟

دوربین سلفی دوگانه این محصول یکی از قابلیت های منحصر به فرد است که با 16 مگاپیکسل و دوربین اصلی 4 گانه با قدرت 64 مگاپیکسل، مانند چشم های تیزبین شاهین عمل می کند. ما همچنین توانستیم دوربین ها را تا 108 مگاپیکسل ارتقا دهیم. باتری 4200 میلی آمپر فست شارژ یکی از مشخصه های دیگر این محصول است. یکی دیگر از مزایای شاهین 3 سبک بودن و ظریف بودن آن است که به جرات می توان گفت یکی از سبک ترین گوشی های این رده با 171 گرم وزن است.

 

 تفاوت و وجه تمایز محصولات شما با سایر شرکت ها در چیست؟

به جرات می توان گفت که محصولات ما با سایر برندها تفاوت چندانی ندارد. از نظر کیفیت، قطعات مورد استفاده و... مشابه نمونه های وارداتی هستند. تنها تفاوتی که محصولات ما، با نمونه های وارداتی دارند در این است که خدمات پس از فروش دارند و ما تمام محصولات خود را با 18 ماه گارانتی ارائه می‌کنیم. محصولات ما از نظر قیمتی در مقایسه با نمونه های خارجی شگفت انگیز هستند به گونه ای که ما کالای خود را 30 تا 35 درصد ارزان تر از  محصولات خارجی می فروشیم.

 

هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بود؟

مهم ترین هدف ما رونمایی شاهین 3 بود تا بتوانیم ثابت کنیم که تولید ملی هیچ کم و کاستی در مقایسه با محصولات خارجی  ندارد. یکی دیگر از اهداف مهمی که مدیریت این شرکت بر عهده دارد اشتغالزایی است تا بتواند برای جوان های بیشتری شغل و منبع درآمد فراهم کند.

 

هدف و استراتژی  آینده شرکت شما چگونه است؟

برای آینده قصد داریم محصولی با کیفیت تر و به روز تر از شاهین 3 تولید کنیم تا از هم رده های خارجی بالاتر باشد؛ به گونه‌ای که بتوانیم باعث افتخار برای ایران باشیم.

 

راه های ارتباطی با شرکت جی ال ایکس:

  • نشانی سایت: www.glx.ir
  • نشانی اینستاگرام: https://instagram.com/glxphones
  • نشانی تلگرام: https://telegram.me/glxphones
  • شماره تماس مسئول فروش: ۰۹۱۰۸۹۳۲۸۳۶
  • نشانی کارخانه: خرمشهر، شهرک صنعتی، فاز یک، بین خیابان صنعت ۲ و ۳ ، شرکت جی ال ایکس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]