اطلاعات تماس
  • 091733*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010225632517951

تندرستی و نشاط با ورزش شگفت انگیز یوگا

کد: 140010225632517951

https://bit.ly/3tA9V51

، (اخبار رسمی): امروزه سبکهای زیادی از یوگا در سراسر دنیا وجود دارد که وضعیتهای یوگا رو آموزش می دهند؛خوشبختانه در کشور ما هم سالیان زیادی است که از این ورزش استقبال زیادی می گردد و افراد زیادی ورزش شگفت انگیز یوگا را جزء برنامه روزانه زندگی خود گنجانده اند. 

خوشبختانه در کشور ما هم سالیان زیادی است که از این ورزش استقبال فراوان می گردد و افراد بیشماری ورزش شگفت انگیز یوگا را در برنامه روزانه زندگی خود گنجانده اند. 

  • واژه یوگا از ریشه " یوگ یا یوج " به معنای پیوستن ، اتحاد و همبستگی آمده است . ورزشی هست جسمی، ذهنی که با انجام حرکات کششی بهمراه توجه و تمرکز باعث افزایش انعطاف پذیری و نرمی در بدن ، حفظ و ارتقاء سلامتی در ابعاد جسمانی ، ذهنی و روابط اجتماعی در فرد میشه، باعث حفظ توازن و تقارن در بدن، آزاد شدن تنشهای ماهیچه ای ، تقویت متابولیسم و دفع سموم، تنظیم هورمونهای مترشحه داخلی ، تنظیم غدد درون ریز، ارتقاء سطح عملکرد اندام های داخلی بدن : کلیه ، کبد ، طحال ، بهبود عملکرد دستگاه تنفس و گردش خون ، مدیریت بیماریها و در نهایت باعث ایجاد نشاط، شادی، آرامش و هماهنگی در فرد می شود. امروزه سبکهای زیادی از یوگا در سراسر دنیا وجود دارد که وضعیتهای یوگا رو آموزش می دهند ؛  خوشبختانه در کشور ما هم سالیان زیادی است که از این ورزش استقبال فراوان می گردد و افراد بیشماری ورزش شگفت انگیز یوگا را در برنامه روزانه زندگی خود گنجانده اند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091733*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش