اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010255636317996

آشنایی با نرم افزار های پزشکی

کد: 140010255636317996

https://bit.ly/33oP2yJ

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه تمام بخش های و نهاد های جامعه به ویژه بخش های خدماتی، با کمک پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار های مدرن در حال پیشرفت هستند.

آشنایی با نرم افزار های پزشکی
آشنایی با نرم افزار های پزشکی

نرم افزار پزشکی یا نرم افزار مدیریت مطب و ... جز امکاناتی هستند که با پیشرفت تکنولوژی به بخش درمانی و پزشکی جامعه اضافه شده اند. در حال حاضر تقریبا تمام مراکز درمانی، بیمارستان ها، مطب ها، داروخانه ها و ... از یک نرم افزار پزشکی برای ثبت نوبت بیماران و رسیدگی به امور ایشان استفاده میکنند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزیت های استفاده از نرم افزار پزشکی و ... در مراکز درمانی خواهیم پرداخت.

مزیت های استفاده از نرم افزار پزشکی :

مدیریت بخش های گوناگون مثل مدیریت مطب با نرم افزار موجب میشود امکان بروز خطا های انسانی در هنگام ثبت نوبت بیماران و رسیدگی به امور ایشان از بین برود. استفاده از نرم افزار پزشکی برای مدیریت مطب، داروخانه و ... باعث میشود سرعت کار پرسنل داروخانه، منشی مطب و ... افزایش یابد و این افراد بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به مسئولیت های خود رسیدگی کننده. در حال حاضر با توجه به شلوغی بیشتر مطب ها، داروخانه ها و سایر مراکز درمانی، رسیدگی به امور نوبت دهی، ثبت مشخصات فردی بیمار، ثبت سابقه های بیماری ایشان و ... به صورت دستی یا کاغذی بسیار مشکل و حتی ناممکن شده است. برای دانلود نرم افزار مطب به لینک قبل مراجعه کنید.بنا بر این تقریبا تمام اماکن فوق از نرم افزار پزشکی برای رسیدگی به امور مطب، بیمارستان و ... استفاده میکنند. این نرم افزار ها امکان ثبت مشخصات فردی جا به جا را از بین میبرند زیرا درون اکثر نرم افزار های پزشکی، هر بیمار دارای پنل مخصوص خود می باشد. به علاوه نرم افزار پزشکی دارای حافظه مشخص و معینی نمی باشد و شما میتوانید اطلاعات تعداد بیشماری از بیماران و مراجعه کنندگان را در آن ثبت نمایید. امروزه مدیریت مطب، حفظ اطلاعات و حریم شخصی بیماران و ... به دغدغه های اصلی بسیاری از پزشکان اند. نرم افزار پزشکی، نرم افزار مدیریت مطب، نرم افزار مدیریت داروخانه و ... همگی در راستای از بین بردن دغدغه های فوق و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز درمانی تولید و عرضه شده اند.

آشنایی با نرم افزار داروخانه :

نرم افزار داروخانه یا به عبارت بهتر نرم افزار مدیریت داروخانه یکی از نرم افزار های مدیریتی برای کنترل امور داروخانه های می باشد. این نرم افزار ها میتوانند خدمات مختلف و گوناگونی مثل نمایش قیمت دارو های موجود در داروخانه، ارائه اطلاعات خاص مربوط به هر دارو، کنترل میزان فروش دارو ها و ... را ارائه کنند. داروخانه یکی از مراکز خدماتی درمانی مهم در تمام نقاط دنیا می باشد که سرعت و دقت عمل در کار پرسنل آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال برخی از بیماری ها تنها با داروی های خاص و ویژه ای برطرف می شوند و ارائه دارو های اشتباه میتوانید موجب تشدید این بیماری ها و یا حتی عوارض بد تر از آن شود. استفاده از نرم افزار داروخانه میتواند باعث جلوگیری از حجم گسترده ای از خطاها انسانی درون داروخانه شده و سرعت عمل پرسنل داروخانه را نیز بالا ببرد. به علاوه این نرم افزار ها در زمینه قیمت دارو ها، حضور یا عدم حضور آن ها در داروخانه و ... نیز به شما کمک خواهند کرد و شما میتوانید از این نرم افزار ها برای کنترل امور مالی داروخانه نیز استفاده نمایید. لینک دانلود نرم افزار داروخانه سلاک طب در لینک قبل موجود میباشد.

ویژگی های نرم افزار آزمایشگاه :

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ساخت و ارائه نرم افزار پزشکی، نرم افزار آزمایشگاه و ... فعالیت میکنند و هر کدام از نرم افزار های ارائه شده توسط این شرکت ها، دارای بخش ها و عملکرد مخصوص به خود می باشند. اما به طور کلی نرم افزار پزشکی مربوط به امور آزمایشگاه دارای یک سری ویژگی کاربردی و کلی می باشند که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد.

نرم افزار پزشکی مربوط به مدیریت آزمایشگاه میتواند اطلاعات شخصی، سابقه بیماری ها حاد، مشکلات و بیماری های فعلی و ... تمام بیماران را در بخش مربوط به ایشان ثبت نماید. این کار باعث میشود پزشک معالج بیمار بتواند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن از تمام اطلاعات بیمار خود مطلع شود و عملکرد مناسب تری از خود به نمایش بگذارد. این نرم افزار های قابلیت یکپارچه سازی و مدیریت تمام فایل های یک مجموعه درمانی را دارند. اطلاعات کامل نرم افزار آزمایشگاه سلاک طب در لینک قبل میباشد.شما میتوانید از یک نرم افزار پزشکی در بخش های مختلف آزمایشگاه یا بیمارستان برای بایگانی اطلاعات بیماران، بایگانی اطلاعات پرسنل آزمایشگاه، رسیدگی به امور نوبت دهی، حفظ حریم  اطلاعات شخصی بیماران، ثبت اقلام مصرفی آزمایشگاه در طول یک بازه زمانی معین، رسیدگی به امور مالی و امور اداری، مدیریت انبار دارو و ... استفاده نمایید. این نرم افزار ها نه تنها در امور درمانی بلکه در تمام بخش های یک آزمایشگاه و بیمارستان تاثیر گذار هستند و می توانند بر روی عملکرد و سرعت پرسنل تمام بخش ها تاثیر بگذارند. برخی از نرم افزار های آزمایشگاه میتوانند به امور مربوط به داروخانه نیز رسیدگی کنند و اطلاعاتی مثل تاریخ انقضای درج شده بر روی دارو ها، تعداد موجود از هر دارو در انبار داروخانه، لیست قیمت دارو ها و ... را نیز در اختیار شما بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش