اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010255636917997

تبلیغ گوگل چیست و چقدر باید برای آن هزینه کنیم؟

کد: 140010255636917997

https://bit.ly/3A3V0kp

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها به لطف جهانی شدن اینترنت و گسترش شبکه‌های مجازی مختلف و همچنین افزایش بی‌شمار تعداد کاربران اینترنت، کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به درآمد دلاری و برندسازی، شغل و حرفه خود را به بستر اینترنت کشانده‌اند.

تبلیغ گوگل چیست و چقدر باید برای آن هزینه کنیم؟
تبلیغ گوگل چیست و چقدر باید برای آن هزینه کنیم؟

هر چند که این روزها اکثر کسب و کارها در این حوزه فعالیت گسترده‌ای دارند و برخی از آن‌ها به درآمدهای زیادی رسیده‌اند اما قطعا مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌اند. در این بین ممکن است کسب و کارهایی با شکست رو به رو شوند. دلیل این شکست تنها یک چیز است و آن هم دیده نشدن در بین میلیون‌ها شغل مشابه می‌باشد. تبلیغ در گوکل از مهم‌ترین ابزارهای رسیدن به موفقیت حتمی است و اگر کسب و کارهای مختلف با تبلیغ گوگل و چگونگی انجام آن آشنا باشند، به سرعت می‌توانند به رشد و موفقیت برسند.

تبلیغ گوگل چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند طراحی سایت برای شروع یک کسب و کار موفقیت آمیز و توسعه آن کافی است. در صورتی که طراحی سایت تازه اول کار است. از آنجا که اینترنت یک شبکه جهانی است و هیچ محدودیت مرزی در آن تعریف نشده است، هر کسب و کاری می‌تواند خارج از محدوده مرزهای زمانی و مکانی در این بستر به کسب درآمد بپردازد.

همین مسئله کمی کار را برای کارفرمایان مختلف دشوار ساخته و صاحبین سایت‌ها ناچارند برای موفقیت در این مسیر با سایت‌های قدر به رقابت پرداخته و مشتریان هدف خود را جذب کنند. به همین دلیل بازاریابی از ابتدای طراحی سایت مطرح می‌شود و بسیار حائز اهمیت است.

گوگل راه‌های بسیار متنوعی را برای تبلیغات و بازاریابی پیش روی کارفرمایان قرار داده است که تبلیغ گوگل مهم‌ترین آن‌هاست. در واقع صاحبین سایت‌ها می‌توانند با یک تبلیغ هدفمند و هوشمند تحت عنوان تبلیغات در گوکل به سرعت به هدف خود برسند.

مهم‌ترین اصل در پیشرفت سایت‌های فروش محصول و خدمات، افزایش بازدید از طریق کاربران هدف و جذب آن‌ها برای فروش بیشتر است. اگر کارفرما بخواهد تمام مسیرهای بازاریابی را طی کند، قطعا متحمل هزینه‌های بالایی خواهد شد. در صورتی که می‌توان با تبلیغ گوگل به صورت هدفمند در زمان کم مشتریان هدف را جذب سایت کرد. این شیوه تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین خدمات گوگل است که توسط پلتفرم گوگل ادز انجام می‌شود.

تبلیغات گوگل به صورت تبلیغ به ازای هر کلیک است. به این صورت که کارفرما با خرید یک اکانت اختصاصی یا مدیریت شده در گوگل ادز، می‌تواند برای مدت مشخصی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. با نام دیگری چون تبلیغات کلیکی گوگل نیز شناخته می‌شود.

موتور جستجوی گوگل تلاش می‌کند که بهترین نتیجه را به کاربر معرفی کند. تمام کاربران به خوبی می‌دانند که سایت‌های موجود در صفحه اول گوگل از نظر این موتور جستجو و کاربران این شبکه، محتوا و ساختار باکیفیتی دارند.

حال اگر سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، احتمال این که کاربران بر روی آن کلیک کرده و از محصولات شما دیدن و خرید کنند، بسیار بالا است. این همان تبلیغات صفحه اول گوگل است. موتور جستجوی گوگل  بر اساس ارزش محتوایی سایت شما به آن رتبه داده و در صفحه اول قرار می‌دهد. اگر کاربری بر روی سایت شما کلیک کند، هزینه آن از شارژ اکانتتان کم خواهد شد.

هزینه تبلیغات در گوگل

هزینه تبلیغ گوگل را خود کارفرما مشخص می‌کند. به این صورت که کارفرما ابتدا هزینه‌ای را پیشنهاد داده و گوگل آن را با هزینه پیشنهادی سایر رقبا می‌سنجد، اگر هزینه‌ای که شما پیشنهاد دهید از هزینه پیشنهادی رقبایتان بیشتر باشد، سایت شما در صفحه اول قرار می‌گیرد. معمولا هزینه این نوع تبلیغ در گوگل ادز در سایت‌های قدر و پررقابت بیشتر است.

بنابراین اگر سایت شما تازه کار است و یا رقابت بر سر کلمات کلیدی سایتتان پایین است، می‌توانید از پلن‌های ارزان قیمت گوگل ادز استفاده کنید و وقتی ساییتان در مسیر رشد صعودی قرار گرفت، به سراغ پلن‌های گران قیمت برای تبلیغات در گوگل بروید. برای این کار شما می‌توانید از وب سایت جی ادز استفاده کنید و پلن‌های ارزان ما را انتخاب نمائید. کارشناسان ما نیز می‌توانند برای تعیین هزینه به شما کمک کنند.

خدمات گوگل ادز

تبلیغ در پلتفرم گوگل ادز به صورت تبلیغات کلیکی و نمایشی است. تبلیغات کلیکی همان تبلیغ به ازای هر کلیک است که در آن گوگل ادز با انتخاب و گلچین بهترین کلمات کلیدی از سایت شما آن را در ازای سرچ کاربران، به آن‌ها نمایش داده و معرفی می‌کند و اگر کاربری سایت شما را برای بازدید انتخاب کند، هزینه کلیک آن از شارژ اکانت شما کسر می‌گردد. این نوع تبلیغ با توجه به استفاده فراوان از گوگل به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان بازخورد صد در صد مثبتی دارد.

در تبلیغات نمایشی نیز گوگل ادز سایت شما را در قالب بنرهای تبلیغاتی ویدئو مارکتینگ به کاربران هدف در شبکه‌های مختلف معرفی می‌کند. نتیجه چنین تبلیغاتی رشد سریع کسب و کار به وسیله فروش بالا و بازگشت صد در صدی سرمایه شما است. بنابراین نه تنها هزینه تبلیغ گوگل ادز بسیار مناسب است بلکه بازگشت چند برابری آن نیز تضمین شده می‌باشد.

جی ادز دو نوع اکانت اختصاصی و مدیریت شده به کارفرمایان سایت‌ها ارائه می‌دهد. اکانت اختصاصی برای آن دسته از صاحبین سایت که نسبت به دانش برنامه نویسی اطلاعات دارند، مناسب است. این افراد می‌توانند تبلبغات گوگل را خودشان مدیریت و کنترل کرده و به صورت مستقیم بر نتایج آن نظارت داشته باشند.

در مقابل افرادی که در حرفه خود استاد بوده اما دانش کمی از گوگل ادز دارند، می‌توانند از اکانت مدیریت شده استفاده کنند. چنین اکانت‌هایی توسط  تیم ما مدیریت می‌شوند و صاحبین سایت‌ها می‌توانند به صورت روزانه گزارش نتایج تبلیغ گوکل را دریافت کنند.

بهارین آژانس برای تبلیغ گوگل

جی ادز که در زمینه تبلیغات گوگل تجربه بالایی دارد، می‌تواند به شما خدمات مناسبی ارائه کند و شانس بالایی برای افزایش درآمد و جذب مشتری خواهید داشت. شما می‌توانید  با استفاده از خدمات شفاف و تخصصی تیم جی ادز به بهترین نتایج رسیده و با صرف هزینه معقول (نسبت به درآمد) رشد و بهبودی را برای سایت خود به وجود آورید.

پیشنهاد می‌کنیم با ما تماس گرفته و از کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید که چه کمپینی و چه بودجه‌ای برای وب سایت و زمینه کاری شما مناسب است. با مراجعه به وب سایت G-ads.org تعداد مشتریان خود را چند برابر کنید.

لینک سایت 

https://g-ads.org

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]