اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265640418008

نکاتی که باید درباره پروتز سینه بدانید

کد: 140010265640418008

https://bit.ly/33JjL9t

، (اخبار رسمی): افرادی که دارای سیه های کوچک و یا نامتقارنی هستند می تواند برای افزایش سایز و اصلاح فرم سینه خود با کمک پروتز اقدام کنند.

از لحاظ جنس و مواد تشکیل دهنده پروتز ها به دو دسته سلیکونی و آب نمکی تقسیم بندی میشوند. پروتز های آب نمکی همانطور که از نامشان پیداست از آب نمک تشکیل شده اند. این پروتز ها در صورت نشت و ورود به بافت..

جراحی پروتز سینه یکی از جراحی های پر طرفدار در میان زنان است که امروزه متقاضیان بسیار زیادی دارد. این جراحی به افزایش سایز سینه کمک می کند. در این جراحی با کمک پروتز های آماده می توان مشکل فقدان، سایز کم و یا حتی عدم تقارن سینه ها را برطرف کرد. در طول این مقاله می توانید به طور کامل درباره جراحی پروتز سینه بخوانید.

اگر شما نیز جزء کسانی هستید که از کوچک بودن و یا ظاهر سینه های خود ناراضی هستید احتمالا تاکنون به انجام جراحی پروتز سینه و بزرگ کردن سایز خود فکر کرده اید. البته برای بزرگ کردن پستان ها و افزایش سایز آن ها روش های دیگری همچون تزریق چربی نیز وجود دارد. اما وجود روش های متعدد جراحان استفاده از پروتز ها را کم خطر و مناسب می دانند. روش های دیگر همچون تزریق چربی به سینه به عقیده جراحان و متخصصان روش مناسبی نیست. چراکه در تزریق چربی به سینه، این چربی بعد از مدتی جذب بدن شده و نیاز به تزریق مجدد وجود دارد. در جراحی پروتز سینه افراد قدرت انتخاب بیشتری برای شکل و اندازه سینه ها خود بعد از جراحی دارند.

برند های پروتز سینه

پروتز های مختلفی از برند های متفاوتی در بازار هستند که هر کدام ویژگی های خود را دارند. پروتزهای برند های منتور ، پلی تک ، ناگور و ... از جمله برندهای مطرح پروتز سینه هستند که با توجه به ویژگی هر کدام جراح آن را به شما پیشنهاد می کند. در این میان پروتز های مارک منتور از محبوبیت خوبی برخوردار هستند و بیشتر افراد متقاضی انجام جراحی با آن هستند. این پروتز ها در دو شکل گرد و اشکی در بازار وجود دارند. پروتز های اشکی حالت طبیعی تری دارد و در قسمت بالایی خود کم حجم تر است. در مقابل پروتز های گرد حالت کاملا فانتزی داشته و فرم وحالت خوبی را ایجاد میکنند. این پروتزها در قسمت بالایی خود برجسته تر از پروتز های اشکی هستند.

جنس پروتز ها

از لحاظ جنس و مواد تشکیل دهنده پروتز ها به دو دسته سلیکونی و آب نمکی تقسیم بندی میشوند. پروتز های آب نمکی همانطور که از نامشان پیداست از آب نمک تشکیل شده اند. این پروتز ها در صورت نشت و ورود به بافت ها مشکل جدی ایجاد نمی کنند و از این لحاظ امنیت بیشتری دارند. پروتز های سلیکونی دارای پوسته سلیکونی ضخیمی هستند که امکان ترکیدن و سوراخ شدن در آن بسیار کم و ناچیز است. از لحاظ هزینه و صرفه اقتصادی گرچه پروتز های اب نمکی هزینه کمتری دارند اما پروتز های سلیکونی لمس طبیعی تری دارند و از این لحاظ بهتر هستند. طول عمر این پروتز ها حدود 15 تا 20 سال است که لازم است در طول این دوره نیز در مشاوره هایی با پزشک بررسی شوند.یکی از معایبی که در باره پروتز های سلیکونی مطرح است این است که این پروتز ها به برش بیشتری برای کاشت نیاز دارند.

کاندید مناسب جراحی پروتز سینه

افرادی که دارای سیه های کوچک و یا نامتقارنی هستند می تواند برای افزایش سایز و اصلاح فرم سینه خود با کمک پروتز اقدام کنند. همچنین افراد یکه به علت ابتلا به سرطان سینه یک یا هر بخش سینه خود را از دست داده اند نیز می توانند با کمک جراحی پروتز سینه جای خالی بافت از دست رفته را پرکنند. برای انجام جراحی پروتز سینه بهتر است به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کنید. جراح مناسب باید مهارت و تجربه کافی برای انجام جراحی را داشته باشد. نمونه کار های پزشک می تواند نشان دهنده مهارت های پزشک باشد.

بعد از جراحی پروتز سینه از انجام فعالیت های سنگین تا مدتی خود داری کنید. از غذا های سبک و کم حجم استفاده کنید.برای مطالعه بیشتر درباره این جراحی مقاله مرتبط لینک شده است را بخوانید.

محل برش ها و بخیه باید خشک و تمیز باشد حدود یک هفته پس از جراحی پانسمان را باز کنید و پس از تمیز کردن محل زخم دوباره محل بخیه ها را پانسمان کنید. پس از جراحی پزشک مواد ضد اسکار برای رفع رد بخیه تجویز میکند. این کرم ها و دارو ها را به درستی  سر موقع مصرف کنید تا از باقی ماندن لکه بر روی پوست جلوگیری شود.در انتها باید اضافه کرد انجام جراحی پروتز سینه مانعی در برابر شیردهی و بارداری نیست. پروتز در میان بافت سینه قرار گرفته و مواد داخل آن وارد شیر مادر نمی شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان