اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265640618003

۵ تجربه منحصر به فرد در مدیریت وب‌سایت با خدمات هاستینگ در لیمو هاست!

کد: 140010265640618003

https://bit.ly/3GMbMY0

، مشهد , (اخبار رسمی): نقطه‌ تمایز اصلی خدمات میزبانی وب لیمو هاست، طراحی دقیق و مهندسی شده‌ی پلن‌ها بر اساس نیاز وبسایت‌ها است. مدیران وبسایت‌ها می توانند برای انواع کاربری‌ها بسته‌ی مناسب خود را دریافت کنند. برای مثال با خرید هاست وردپرس لیموهاست می‌توانید سرویس کاملا بهینه‌شده و پرسرعت با پشتیبانی اختصاصی دریافت کنید.

۵ تجربه منحصر به فرد در مدیریت وب‌سایت با خدمات هاستینگ در لیمو هاست!
سرویس میزبانی وب مخصوص وردپرس لیموهاست
۵ تجربه منحصر به فرد در مدیریت وب‌سایت با خدمات هاستینگ در لیمو هاست!
مقایسه سرعت پلن های هاست وردپرس لیموهاست با دیگر شرکت های هاستینگ
۵ تجربه منحصر به فرد در مدیریت وب‌سایت با خدمات هاستینگ در لیمو هاست!
مقایسه آپ تایم هاست وردپرس لیموهاست با دیگر شرکت های هاستینگ

شاید تا همین چندسال پیش، زندگی موازی در حد فیلم‌های ماتریکس ترسناک بود. اما حالا که هریک از ما یک زندگی موازی آنلاین را تجربه می‌کند. هرروز افکار و خاطرات را در شبکه‌های اجتماعی ثبت می‌کنیم، سفارش غذای آنلاین و تاکسی سرویس اینترنتی می‌دهیم، اینترنتی خرید می‌کنیم و خصوصی‌ترین و مهم‌ترین سوالات‌مان را از موتورهای جستجو می‌پرسیم و پاسخ درست و قابل استنادی می‌گیریم.

دنیای موازی آنلاین با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت و ساخته شدن است. با این که همین حالا هم کسب و کارهای زیادی به این وادی پا گذاشته‌اند و در حال فعالیت و رشد هستند اما این فضای نامحدود برای مطلقا همه چیز جا دارد. آن چه در این دنیای موازی باعث دیده شدن و امتیاز گرفتن می‌شود همگام بودن با سرعت و داشتن به روزترین ابزارها و اطلاعات است. لیموهاست با ارائه سریع‌ترین، ایمن‌ترین و به روزترین خدمات راهنمای رقابت شما در این دنیای موازی و همراه‌تان در این کنش اقتصادی هستیم.

چه چیزی خدمات میزبانی وب لیمو هاست را متمایز می‌کند؟

عامل اصلی که اختلاف چشمگیر کیفیت در لیمو را رقم می‌زند این است که پلن‌های هاستینگ لیمو هاست با دقت بالا و مهندسی داده طراحی شده‌اند. در واقع برخلاف بسیاری از دسته‌بندی‌های پیش از این در سرویس‌های ما خبری از میزبانی خوب و بد، پلن میزبانی وب ارزان و گران، یا سرویس اینترنتی  پرسرعت و کم سرعت وجود ندارد.

پلن‌های ما با آنالیز داده‌ و نیازسنجی وبسایت‌های موجود طبقه بندی شده‌اند. ما درک می‌کنیم که کاربری و نوع نیاز وبسایت‌های فروشگاهی، خبری، رسانه‌ای و وبلاگ شخصی و... با یکدیگر متفاوت است اما تمام این‌ها لایق حداکثر سرعت و امنیت و البته هزینه‌ی منصفانه هستند. بنابراین برنامه‌ها را به صورتی تنظیم کرده‌ایم که خرید میزبانی وب لیمو هاست، منطقی‌ترین گزینه‌ برای انواع کسب و کارها باشد. حتی اگر شما در انتخاب سرویس شک داشته باشید می‌توانید با تماس با متخصصان ما مشاوره‌ی خرید هاست دریافت کنید.

در ادامه انواع این پلن‌ها و کاربرد هریک را بررسی خواهیم کرد.

چطور از میان پلن های هاستینگ لیموهاست بهترین سرویس را انتخاب کنیم؟

ما به جای دسته‌بندی براساس کیفیت و بنا بر آن تخصیص هزینه بالا و پایین به دسته‌ها، نیاز شما را معیار اصلی قرار داده‌ایم. به طور کلی شما می‌توانید بر اساس کاربری سایت از دسته‌های زیر سرویس میزبانی انتخاب کنید:

  • میزبانی وب دانلود لیمو برای وبسایت‌هایی که محصول دیجیتال ارائه می کنند و حجم دانلود و آپلود بالایی دارند بسیار مناسب است.
  • هاست لینوکس لیمو برای ایجاد وب سایت با سامانه ‌های مدیریت محتوا محبوب مثل جوملا، دروپال، مجنتو و... ایده‌آل ترین است. البته مشترکان این سرویس هم‌چنان می توانند از نرم‌افزار آزاد Wordpress هم استفاده کنند.
  • خدمات میزبانی وب وردپرس لیمو که سرویسی فوق‌بهینه برای انواع وبسایت‌های تحت نرم‌افزار متن‌باز وردپرس است و در چندین مرحله برای بهترین عملکرد بهینه سازی می‌شود. این سرویس برای سه دسته کسب و کار کوچک، بزرگ و سایت‌های فروشگاهی به صورت جداگانه ارائه‌ی خدمات می‌کند.
  • سرویس میزبانی ایمیل اختصاص یافته به ارسال و دریافت سریع ایمیل از طریق سرویس‌های مختلف outlook  و Gmail

چطور با خرید هاست وردپرس لیموهاست بهره‌وری سایت را بالا ببریم؟

از آنجایی که طبق بررسی داده‌های ما بیش از ۴۳ درصد کل وب‌سایت‌های موجود با سیستم مدیریت محتوای wordpress ایجاد و مدیریت می‌شوند، تمرکز ما بیشتر روی طراحی پلن‌ را در این دسته سرویس انجام داده ‌است.

برای خرید میزبانی وب وردپرس لیمو هاست می‌توانید پلن موردنظر را براساس سایت خود از میان سرویس‌های زیر تعریف کنید:

سرویس هاست وردپرس اقتصادی، بهترین عملکرد با کمترین هزینه

اگر وبسایت نوپا یا کوچکی را مدیریت می‌کنید، اصلا به خیلی از امکانات نیازی پیدا نمی‌کنید تا هزینه‌ی آن‌ها را بپردازید. کسب‌ و کارهای کوچکی که هنوز ترافیک چندان بالایی جذب نمی‌کنند می‌توانند با خرید هاست وردپرس لیموهاست از پلن‌های اقتصادی، نهایت سرعت و کیفیت را با منصفانه‌ترین هزینه تجربه کنند. 

هاست ووکامرس لیموهاست، بهینه‌ شده برای سایت‌های فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی که در سامانه مدیریت محتوا وردپرس ایجاد می‌شوند، علاوه بر این که ترافیک بالایی دارند، افزونه‌های جانبی بیشتری را نصب می‌کنند. بنابراین نیاز به بهینه سازی بیشتر، سرور ها و سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تری دارند. چرا که دائما درخواست‌های کوچک و بزرگی از یک بازدید ساده گرفته تا انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید، ایجاد حساب، ورود به حساب کاربری و... روی این سایت‌ها ارسال می‌شود. اگر کاربران یکی دوثانیه تاخیر در هریک از این فرایندها احساس کنند، ممکن است از خرید منصرف شوند.

علاوه بر این با توجه به حساس‌تر بودن امنیت در این نوع وبسایت‌ها، تدابیری نظیر فایروال‌های فوق قدرتمند، لایسنس‌های اورجینال و اجرای سیاست‌های سختگیرانه امنیتی برای این سرویس‌ ها اندیشیده‌شده است تا سایت شما از هرگونه حمله، نفوذ و هک در امان باشید.

با خرید هاست وردپرس لیموهاست به صورت اختصاصی برای سایت‌های فروشگاهی، دغدغه‌ای بابت کندی، قطعی، نرخ پرش و نارضایتی کاربران نخواهید داشت.

هاستینگ حرفه‌ای وردپرس لیموهاست، برای سایت‌های پرترافیک

اگر وبسایت شما فروشگاهی نیست اما هم چنان بازدید بالایی دارید، پلن‌های حرفه‌ای برای سایت های  وردپرسی ما برای شما مناسب هستند. در این برنامه‌ها با کشینگ چند مرحله‌ای روی دیتابیس و نصب و فعال سازی ماژول‌های کش نهایت سرعت برای سایت شما فراهم می‌شود. علاوه بر این با استفاده از وب سرور لایت اسپید و به کارگیری جدیدترین و قوی‌ترین نسل سخت‌افزارها و موتور موتور نرم‌افزاری در این برنامه های میزبانی سایت، سرعت و عملکرد سایت تحت سامانه مدیریت محتوا وردپرس شما به طرز خیره کننده‌ای افزایش خواهد یافت.

پنج ویژگی منحصر به فرد لیمو

جالب است بدانید که با خرید سرویس های میزبانی وب لیموهاست،  فارغ از هر نوع بسته‌ای که انتخاب کرده باشید از تمام خدمات زیر برخوردار خواهید شد:

1.گواهی ‌SSL رایگان

امنیت سایت حالا یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان دنیای موازی آنلاین است و به محض این که هشدار امنیتی از طرف مرورگرها ظاهر شود، ۷۰ درصد کاربران سایت شما را ترک می‌کنند و هرگز دوباره به آن برنمی‌گردند. لیموهاست با ارائه رایگان گواهی SSL   از این اتفاق پیشگیری می‌کند.

2.بک آپ گیری خودکار منظم

همواره امکان دارد که تغییرات ناخواسته‌ای به دلایل مختلف روی سایت‌ شما اتفاق بیفتند. اگر پیش از این اتفاق فراموش کرده باشید یا اصلا احتمال نداده باشید که باید بک آپ تهیه کنید، ممکن است فاجعه‌ای رخ بدهد. ما  با بک آپ گیری منظم روزانه و هفتگی از مشترکان تمام سرویس‌ها، اطمینان خاطر شما برای حفظ اطلاعات سایت‌تان را فراهم می‌کنیم.

3.پشتیبانی تخصصی ۲۴ ساعته

گرچه نرم‌افزار متن‌باز کاربری ساده‌ای دارد اما همیشه همه چیز ساده‌ نیست. مشکلات، خطاها و حتی مسائل ساده‌ای که صرفا اولین بار است با آن‌ها مواجه می‌شوید در ساعت مشخصی اتفاق نمی‌افتند. به همین دلیل تیم کارشناسان فنی ما در هر ساعت از شبانه روز از طریق پلتفرم‌های تیکتینگ و تماس پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات شما هستند.

4.پهنای باند نامحدود

مهم‌ترین عامل نارضایتی کاربران در سال ۲۰۲۱ انتظار بیش از حد و پایین بودن سرعت بوده ‌است. این اتفاق رایج به دلیل محدودیت پهنای باند و قائل شدن سقف برای پهنای باند ماهانه وبسایت‌ها از سمت سرویس‌های هاستینگ می‌افتد. از آن جایی که امنیت و سرعت مهم‌ترین ارکان در خرید هاست لیموهاست هستند، ما برای هیچ یک از سرویس‌ها محدودیت پهنای باند قائل نشده‌ایم.

5.مهاجرت آسان

جا به جایی هاست معمولا کاری پردردسر است که به بعدها و بعدها موکول می‌شود. همین عامل باعث می‌شود بسیاری از مدیران وب‌سایت ها زمان زیادی با عملکرد پایین سرکنند. ما این پل معلق و طولانی را از میان برداشته ایم. فرقی ندارد که سایت شما اکنون کجاست، تیم خدمات میزبانی وب برای سایت ما فرایند انتقال آن را بی‌نقص انجام می‌دهد؛ بدون این که حتی لحظه‌ای آفلاین شوید.

https://limoo.host

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیموهاست

یک وبمستر به جای اینکه نگران سرعت سایت یا آپتایم آن باشد، باید روی تولید محتوا، جذب ترافیک و تحلیل اطلاعات کاربران تمرکز کند. اینجاست که لیموهاست وارد می‌شود. ماموریت لیموهاست، تلاش برای رفع دغدغه‌های زیرساختی وبمسترهاست. پشتیبان رشد هزاران کسب و کار اینترنتی هستیم. مثل یک نوازنده حرفه‌ای که با تمام وجودش در میان نوت‌ها غرق شده، ما به میزبانی وردپرس عشق می‌ورزیم. با وسواس تمام، به سرورها نظم می‌دهیم و با دیدن حداکثر سرعت و عملکرد، جان تازه می‌گیریم. لیموهاست با این ایده متولد شد که فاصله کیفیت خدمات در هاستینگ‌های ایرانی، نسبت به استانداردهای جهانی بسیار زیاد است. پس از ۱۱ سال سابقه فعالیت در بزرگترین کمپانی‌های میزبانی وب دنیا، به این صرافت افتادیم که به پشتوانه دانش و تجربه خود، این فاصله را تا حد ممکن کاهش دهیم. ما با دغدغه‌ها، نیازها و اهداف شما وبمستران ایرانی به خوبی آشنا هستیم؛ و با تمام اشتیاق و توانمان، آمده ایم تا برای شما ارزش خلق کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]