اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275643118016

کار حین تحصیل در کانادا

کد: 140010275643118016

https://bit.ly/3I9W3lV

، (اخبار رسمی): کانادا یکی از کشور های پیشرفته و مدرن برای مهاجرت و اقامت است که این فرصت را به دانشجویان بین المللی داده تا بتوانند در این کشور مشغول به تحصیل شوند. این کشور از لحاظ وسعت دومین کشور بزرگ جهان به حساب می آید که جمعیتی نزدیک به 37 میلیون نفر را در خود جای داده است.

کار حین تحصیل در کانادا
کار حین تحصیل در کانادا

کانادا کشوری مهاجر پذیر است که روش های مهاجرتی گوناگونی دارد که اکثر آنها قانونی هستند. زبان رسمی در این کشور انگلیسی و فرانسوی است. این کشور دانشگاه های معتبر و مناسبی را در خود جای داده است که دانشجویان بین المللی می توانند در آن مشغول به تحصیل شوند.

هزینه های زندگی و تحصیل در کشور کانادا به نوع دانشگاه، مقطع تحصیلی و نوع رشته تحصیلی بستگی دارد. دانشجویانی که از پس هزینه های تحصیلی خود بر نمی آیند، می توانند در حین تحصیل شان مشغول به کار شوند. علاوه بر این، دانشجویان می توانند با اخذ بورسیه تحصیلی به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند. یکی از مزیت های تحصیل در کانادا، کار حین تحصیل می باشد. این مزیت موجب می شود که متقاضیان بتوانند به راحتی هزینه های تحصیل و زندگی شان را تامین نمایند. در ادامه این مقاله ما به بررسی ساعت کاری که متقاضیان می توانند در حین تحصیل کار کنند را بیان می کنیم.

معمولا مهاجرت به کشور های اروپایی، آمریکایی و... تصمیم مهمی به حساب می آید. به همین خاطر متقاضیان باید با مشورت و آگاهی لازم از روش های مهاجرتی و قوانین و مقررات مهاجرت به این کشور به دست آورند. موسسات مهاجرتی معتبر و با سابقه برای افزایش آگاهی متقاضیان تاسیس شده اند. یکی از این موسسات معتبر و رسمی موسسه مهاجرتی آوام می باشد که با گردآوری بهترین و معتبر ترین وکلا و مشاوران توانسته اعتماد و اطمینان متقاضیان را افزایش دهد.

راه های قانونی مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا روش های قانونی مختلفی دارد که متقاضیان با بررسی شرایط شان می توانند یکی از این روش ها را انتخاب نمایند. هر یک از روش های مهاجرت به این کشور شرایط منحصر به فرد خود را داراست که متقاضیان با آگاهی از این شرایط می توانند نسبت به انجام فرایند مهاجرت اقدامات لازم را انجام دهند. راه های مهاجرت به کانادا عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به کانادا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مهاجرت تحصیلی به کانادا

راحت ترین و منحصر به فرد ترین روش مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل و کار در این کشور می باشد. متقاضیان می توانند با اخذ دعوت نامه کاری و یا اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور، به کانادا مهاجرت نمایند و پس از گذشت چند سال اقامت دائم و تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل در کانادا در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد. دانشجویان جهت تحصیل در این کشور باید نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور را دریافت نمایند. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا می تواند توسط خود متقاضی و یا توسط وکیل رسمی وی صورت پذیرد. برای اخذ نامه پذیرش تنها کافی است دانشجو رزومه تحصیلی خود را ترجمه کرده و به دانشگاه های موجود در این کشور ارسال نماید. ارسال رزومه تحصیلی به دانشگاه های کانادا می تواند از طریق سایت های رسمی آنها صورت نیز صورت گیرد.

دانشگاه های کانادا با بررسی رزومه تحصیلی متقاضی، در صورت تایید، نامه پذیرش تحصیلی را برای وی ارسال می نمایند. متقاضیان پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور می توانند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند. مقاطع تحصیلی در کانادا عبارت است از:

مقطع کارشناسی در کانادا

متقاضیان برای تحصیل در این مقطع باید دارای دیپلم 12 ساله تحصیلی باشند. آنها با ارائه مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود می توانند نامه پذیرش در مقطع کارشناسی در کانادا را اخذ نمایند. علاوه بر این متقاضیان برای تحصیل در این مقطع نیاز به ارائه مدرک آیلتس 6 نیز می باشند. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا نزدیک به 600 تا 800 دلار در ماه است. البته این هزینه به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی متقاضی بستگی دارد.

دولت کانادا به دانشجویان این کشور اجازه 20 ساعت کار در هفته را ارائه کرده است تا بتوانند از پس هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور بر بیایند.

مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

متقاضیان تحصیل در کانادا می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور تحصیل نمایند. طول تحصیل در این مقطع نزدیک به 2 سال می باشد. متقاضیان با ارائه رزومه تحصیلی شان به دانشگاه های این کشور می توانند نامه پذیرش تحصیلی را دریافت نمایند. علاوه بر نامه پذیرش، متقاضیان باید دارای مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی نیز باشند. دانشجویانی که در این مقطع در کانادا تحصیل می کنند اجازه 20 ساعت کار حین تحصیل را دارا هستند تا بتوانند از پس هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور بر بیاند.

متقاضیان زیادی قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی را در کانادا دارند. برای تحصیل در رشته های پزشکی، متقاضی باید در آزمون ورودی نمره قبولی را کسب نماید. در این صورت اجاره تحصیل پزشکی در کانادا را به دست خواهد آورد. در غیر این صورت باید در رشته های دیگر بجز پزشکی تحصیل کند.

مقطع دکترا در کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا برای متقاضیان بین المللی امکان می باشد. متقاضیان برای تحصیل در این مقطع کارشان کمی سخت تر می باشد؛ چرا که باید دارای مقالات بین المللی، نمرات بالا، سوپروایزر معتبر، مدرک زبان آیلتس و... باشند. دانشجو برای اخذ پذیرش در این مقطع باید رزومه تحصیلی خود را به سوپروایزر ارسال کرده و در صورت تایید وی، نامه پذیرش تحصیلی خود را دریافت نماید. پس از دریافت نامه پذیرش، متقاضی می تواند اقدام به اخذ ویزا تحصیلی نماید. دانشجویانی که در مقطع دکترا در کانادا تحصیل می کنند اجازه 30 ساعت کاره پاره وقت در هفته را دارا هستند تا بتوانند از پس هزینه های زندگی و تحصیل شان بر بیایند.

البته متقاضیان می توانند برای کاهش هزینه های تحصیلی، پس از چند ترم تحصیل در دانشگاه های کانادا، اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی نمایند. بورسیه های تحصیلی در مقطع دکترا بسیار متنوع می باشد و متقاضیان در صورت داشتن سابقه تحصیلی مناسب می توانند آن را دریافت نمایند. البته بهتر است در این مورد با مشاوران و وکلا رسمی مهاجرت مشورت نمایید و از آنها کمک بخواهید. وکلا و مشاوران مهاجرتی با تجربه ای که دارا هستند و با توجه به قوانین و مقررات مهاجرتی، راهی را پیش رویتان قرار می دهند تا بتوانید به بهترین نحو مسیر مهاجرت را طی نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه