اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295648118027

ثبت شرکت و اخذ اقامت کانادا

از طریق ثبت شرکت، مهاجرت به کانادا را به دست آورید

کد: 140010295648118027

https://bit.ly/3nLadCf

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا از جمله کشورهای مهاجرپذیر از روش‌های متفاوت است. مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا سرمایه‌گذاری از جمله آن‌ها است. در همین راستا، دولت کانادا تدابیری در زمینه اعطای ویزا به این افراد اندیشیده است. با بهره‌گیری از راهکارهای ارائه‌شده توسط این دولت، امکان مهاجرت و اخذ اقامت دائم وجود دارد.

از طریق ثبت شرکت مهاجرت به کانادا را به دست آورید.
مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

کشور کانادا درصورت مفیدبودن افراد برای اقتصاد کشور، اقامت بلندمدت برای آن‌ها صادر می‌کند. درواقع، منفعت و سوددهی و اقتصاد پویا برای کشور کانادا از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت و اخذ اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت تفاوت‌های بسیار بارزی با کارآفرینی در این کشور دارد. اما هنگام کارآفرینی شخص در شرکت ثبت‌شده خود، اقامت بلندمدت به آن‌‌ها اعطا می‌شود. یکی از الزامات این روش، ارائه گزارشی از نحوه اقدامات و فعالیت‌های شرکت است. به‌علاوه، ارائه گزارش‌های مالی از شرکت از دیگر الزامات این روش محسوب می‌شود. 

از طرفی ثبت شرکت صرفا سود و منفعتی برای افراد در پی نخواهد داشت. کشور کانادا درصورت مفیدبودن افراد برای اقتصاد کشور، اقامت بلندمدت برای آن‌ها صادر می‌کند. درواقع، منفعت و سوددهی و اقتصاد پویا برای کشور کانادا از اهمیت بالایی برخوردار است. 

استانداردهای سرمایه‌گذاری و مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد در سرمایه‌گذاری، امنیت سرمایه‌گذاری در کشور مقصد است. جهت اطمینان از وضعیت سرمایه‌گذاری، باید به استانداردهای کشور موردنظر توجه کنید. هریک از این موارد به افراد در جهت ثبت شرکت و مهاجرت از این طریق کمک می‌کند. 

ریسک مصادره اموال

هنگام اقدام به مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا، عواملی را باید در نظر داشت. یکی از اصلی‌ترین استانداردهای این روش، نرخ ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار خارجی است. در برخی موارد، یک دولت باتوجه به سیاست‌های بین‌المللی خود اموال مهاجرین را توقیف می‌کند. 

در هریک از کشورها، میزان ریسک سرمایه‌گذاری تخمین‌ زده شده است. کشور کانادا براساس نظام بریتانیایی اداره شده و نظام قضایی عادلی دارد. با توجه به این مقیاس، با خیالی کاملا آسوده سرمایه‌گذاری در کشور کانادا امکان‌پذیر خواهد بود. 

کنترل فساد در کانادا

کنترل فساد در کانادا از دیگر عوامل مهم جهت مهاجرت به این کشور است. کشورهایی با کنترل فساد بالا، امکان رشد در تمامی زمینه‌ها را خواهند داشت. دولت کانادا برای این موضوع اهمیت بالایی قائل شده در اولویت خود قرار می‌دهد. 

شاخص کیفیت نظارتی

از دیگر شاخص‌های تاثیرگذار در تامین امنیت سرمایه‌گذار، کیفیت و کنترل نظارتی است. این شاخص با توجه به میزان پایبندی دولت به قوانین کشور کنترل و ارزیابی می‌شود. شاخص کیفیت نظارتی در کانادا سالانه روبه‌افزایش بوده و مهر تاییدی بر امنیت سرمایه‌گذار در این کشور است. 

فاکتورهای تاثیرگذار بر مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به کانادا از این روش، نیازمند “بررسی و ارزیابی شاخص‌های اقتصادی تاثیرگذار” است. زیرا وضعیت این شاخص‌ها در کانادا تاثیر مستقیمی بر سرما‌یه‌گذار خارجی خواهد گذاشت. متقاضیان مهاجرت از طریق ثبت شرکت، در نخستین گام خواهان افزایش سود سرمایه در کشور هستند. 

همین موضوع، بر ضرورت بررسی شاخص‌های تاثیرگذار پیش از سرمایه‌گذاری در کانادا تاکید می‌کند. برخی از مهم‌ترین شاخص‌های اقتصادی تاثیرگذار بر سرمایه‌گذاری و سوددهی شامل موارد مختلفی می‌شود. در ادامه بهبررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

نرخ تولید ناخالص ملی

“نرخ تولید ناخالص ملی”، فاکتوری مهم بر مهاجرت از این روش است. رشد اقتصادی و میزان قدرت خرید مردم براساس اقتصاد این کشور تعیین می‌شود. با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته، رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی سالانه روبه‌افزایش است. 

به همین دلیل این کشور را به مقصدی مناسب جهت سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت تبدیل کرده است. کانادا نرخ درآمد حاصل از این روش را صرف موارد متعددی می‌کند. درنتیجه، از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت بررسی نرخ تولید ناخالص ملی است. 

نرخ تورم

بررسی نرخ تورم در کشور کانادا از دیگر شاخص‌های اقتصادی موثر بر مهاجرت از طریق ثبت شرکت است. نرخ تورم رابطه مستقیمی با افزایش قیمت کالا دارد. افزایش قیمت کالا نیز در تضاد با قدرت خرید و رفاه اقتصادی مردم کشور است.

افزایش تورم در هر کشور نشانه ضعف کنترل در مدیریت قیمت کالاها است. تورم باید متناسب با میزان درآمد مردم بوده و امکان قدرت خرید مردم را فراهم کند. تورم در بهترین حالت به صفر رسیده و کانادا سالانه در تلاش به کاهش این نرخ است. 

نرخ مالیات

توجه به نرخ مالیات برای متقاضیان سرما‌یه‌گذاری و ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. اخذ مالیات و میزان آن باید براساس عدل و انصاف بین‌المللی باشد. مالیات بالا در هریک از کشورها، مردم را به سطوح می‌آورد. به‌علاوه، درصورت پایین نگه‌داشتن نرخ مالیات، هزینه‌های رشد اقتصادی با مشکل مواجه می‌شود. 

اما به طورکلی، میزان مالیات کشور کانادا در سطح مناسبی نسبت به درآمد مردم این سرزمین قرار دارد. باتوجه به شرایط قاره‌هایی مانند آمریکا، کانادا بهترین کشور جهت سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت است. به همین دلیل نرخ مالیات از اهمیت بالایی در این زمینه برخوردار است. 

هزینه‌های موردنیاز برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا

هزینه‌های ثبت شرکت در کانادا کاملا متفاوت و متغیر است. تمام این هزینه‌ها به نوع تجارت، محل احداث و تاسیس شرکت بستگی دارد. افراد امکان ثبت شرکت خود به‌صورت فدرالی، استانی و منطقه‌ای را خواهند داشت. اما به‌طورکلی مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، هزینه بالایی در پی نخواهد داشت. 

بسیاری از افراد تصور صرف هزینه بالایی در این روش را دارند. به‌علاوه، هزینه مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت در بخش استانی با استان‌های دیگر متفاوت خواهد بود. بنابراین، هنگام مهاجرت از طریق این روش به هزینه‌های موردنیاز در استان انتخابی خود توجه داشته باشید. 

نقاط قوت مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا

مهاجرت از طریق این روش قطعا مزایا و معایبی را برای افراد به دنبال خواهد داشت. ایجاد شخصیت حقوقی جداگانه از جمله مزایای این روش است. تشکیل شرکت موجب ایجاد شخصیت حقوقی جدید می‌شود. از دیگر مزایای این روش، مسئولیت محدود است. 

ایجاد شخصیتی حقوقی برای یک شرکت، سهامداران آن را محدود می‌کند. درواقع، سهامداران مسئول بدهی‌های شرکت نخواهند بود. نرخ مالیات پایین، دسترسی آسان به سرمایه و کمک‌های مالی و تداوم در وجود از دیگر مزایای این روش محسوب می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون