اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010305648918029

با تاپ لرن به یک متخصص تبدیل شوید

کد: 140010305648918029

https://bit.ly/3It3vsw

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت در هر زمینه ای نیازمند آموزش و تخصص در آن است.با توسعه فضای دیجیتال توجه به این عرصه بیش از پیش شده است.

با تاپ لرن به یک متخصص تبدیل شوید
با تاپ لرن به یک متخصص تبدیل شوید


قطعا داشتن مهارت و گذراندن دوره های آموزشی بسیار در این زمینه مفید است و می تواند باعث باز شدن درب فرصت های جدید به روی افراد شود.

تاپ لرن یک پلتفرم کاملا متفاوت در زمینه یادگیری و آموزش برنامه نویسی و تکنولوژی‌های روز دنیا است که به صورت حضوری و مجازی کلاس های آموزشی برگزار می کند، تا بتوانید برای کسب و کار خود، توسعه و نگهداری نرم افزار، فناوری های جدید و مهارت های خلاقانه ای که شما به دنبال آن هستید به صورت حرفه ای آموزش ببینید.

همچنین اگر سعی دارید به صورت فردی و خودآموز برای بالا بردن مهارت های خود در جهت کسب و کار از آموزش آنلاین استفاده کنید، تاپ لرن یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. فقط کافیست با مشاهده بیش از ۱۰ ها ساعت ویدئویی که در سایت به صورت رایگان می باشد مهارت های خود را افزایش دهید .
همچنین با هزینه های باور نکردنی که برای دوره های خاصی در سایت گذاشته شده است می توانید مهارت های خود را به سطح حرفه ای برسانید.

یکی از ویژگی برجسته تاپ لرن برگزاری دوره های خصوصی با نهاد هایی نظیر: سایپا یدک، منطقه آزاد قشم، گروه پلیمر بوشهر، ایران خودرو، گسترش انفورماتیک ایرانیان، کشت و صنعت رژین تاک و غیره می باشد که این امر تجربه فراوانی در حوزه آموزش است.

در تاپلرن می توانید:

· با گذراندن تمام دوره ها، هم نقدی و هم رایگان، مدرک متعبر دریافت نمایید

· رزومه تایید شده اساتید را مطالعه کنید

· از بیش از ۱۰۰ ها ویدئو رایگان استفاده نمایید

برخی از ویژگی های تاپ لرن عبارتند از:

· پرداخت آسان در سایت

· پشتیبانی از مشکلات فنی

· پشتیبانی علمی توسط اساتید برای تمامی دوره ها

· مشاهده سر فصل های آموزشی

· کیفیت فوق العاده صدا و تصویر

· مدرسین حرفه ای

. دسترسی دائمی به تمام آپدیت های دوره

تاپ لرن فضایی که هرکس به آن نیاز دارد.

آموزش ببین و برای خودت فرصت ایجاد کن.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به دنیای تاپ لرن:
 www.toplearn.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاپ لرن

وب سایت تاپ لرن در پاییز 1396 پیاده سازی شده است . تاپ لرن یک پلتفرم کاملا متفاوت در زمینه یادگیری و آموزش بوده تا بتواند برای کسب و کار , توسعه و نگهداری نرم افزار , فن آوری های جدید و مهارت های خلاقانه ای که شما به دنبال ان هستید به صورت حرفه ای آموزش ببینید. در تاپ لرن همیشه به روز باشید: اگر شما سعی دارید به صورت فردی برای بالا بردن مهارت های خود در جهت کسب و کار قصد دارید از آموزش آنلاین استفاده کنید : تاپ لرن کی از بهترین گزینه های شما خواهد بود . کافیست با مشاهده بیش از 10 ها ساعت ویدئویی که در سایت به صورت رایگان می باشد مهارت های خود را افزایش دهید . همچنین با هزینه هایی باور نکردنی که برای دوره های خاصی در سایت گذاشته شده است می توانید به صورت حرفه ای مهارت های خود را به سطح حرفه ای برسانید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]