اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025651418039

تولیدکننده برتر انواع سنگ های مصنوعی و نانو پلیمر

کد: 140011025651418039

https://bit.ly/3tTHTBp

، (اخبار رسمی): گروه دکوری سنگ آنتیک سام پرتو تولید کننده برتر سنگهای آنتیک دکوری در طرح و رنگ های مختلف هم در محیط داخلی و خم برای نمای بیرونی است

تولیدکننده برتر انواع سنگ های مصنوعی و نانو پلیمر
تولیدکننده برتر انواع سنگ های مصنوعی و نانو پلیمر

سنگ آنتیک سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گروه دکوری سنگ آنتیک سام پرتو تولیدکننده تخصصی انواع سنگهای مصنوعی و نانو پلیمر می باشد. این مجموعه در زمینه های مواد عایق مند رطوبت، تولید فرش رزین، تولید کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان، تولید پرده های زبرا و پوستر سه بعدی و اجرای پروژه، نصب در تمام زمینه ها با بهترین کیفیت و کمترین قیمت اجرا فعالیت می کند.

سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. سنگ آنتیک طبیعی از خرده سنگ‌های طبیعی در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود معمولاً از سنگ‌های تراورتن برای تولید آن استفاده می‌شود. سنگ آنتیک مصنوعی که جنس و رنگ خاصی دارد، از سمنت پلاست تولید می‌شود. به دلیل اینکه در سایز‌های مختلف تهیه می‌شود، نیاز به برش‌کاری زیاد ندارند. تخلخل ندارند چون در زمان قالب‌گیری آن از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود تا مانع ریزش آن‌ها بعد از چسباندن شوند. به همین دلیل سنگ‌های آنتیک مصنوعی با مقاومت بالا و دوام بیشتر و همچنین تخلخل بسیار کم وجود دارند. در این سنگها به دلیل وجود فضاهای خالی کمتر به هیچ عنوان قارچ و باکتری جمع نمی‌شود. 

گروه دکوری سنگ آنتیک سام پرتو تولید کننده برتر سنگهای آنتیک دکوری در طرح و رنگ های مختلف هم در محیط داخلی و خم برای نمای بیرونی می باشد. قیمت سنگهای آنتیک در این مجموعه منصفانه ترین قیمت بین تولیدکنندگان و همکاران است و کیفیت محصولات نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با گروه دکوری سنگ آنتیک سام پرتو ارتباط بگرید

وبسایت : www.ston-samparto.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۵۵*****
[نمایش اطلاعات]