اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025651518040

ارزیابی و تضمین کیفیت سیستم های نرم افزاری

کد: 140011025651518040

https://bit.ly/3tJzIYq

، (اخبار رسمی): خدمات شرکت مهندس پیشگان آزمون افزار یاس در زمینه ارزیابی و پایش کارایی عبارت است از: تهیه ابزار مانیتورینگ لایه نرم افزار، نصب و راه‌اندازی ابزار مانیتورینگ در محیط عملیات و تست، آموزش تکنیک‌ها و ابزارهای مانیتورینگ، تهیه گزارشات مانیتورینگ و ریشه‌یابی دلایلی کندی و قطعی سرویس.

ارزیابی و تضمین کیفیت سیستم های نرم افزاری
ارزیابی و تضمین کیفیت سیستم های نرم افزاری

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات طی چند سال گذشته و تولید بومی بسیاری از نرم‌افزارهای داخلی، نیاز به فرایند ارزیابی، پایش و کنترل کیفیت سامانه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

شرکت مهندس پیشگان آزمون افزار یاس در حوزه ارزیابی، پایش و کنترل کیفیت نرم‌افزار با استفاده از مدرنترین ابزارهای تست، طبق استاندارد و متدولوژی روز دنیا، با بهره‌گیری از دانش فنی کارشناسان متخصص فعالیت نموده و ضمن دریافت مجوزهای فنی مربوطه، موفق به ارائه خدمات و اجرای راهکار‌های ارزیابی و بهبود کیفیت سامانه‌های سازمان‌های دولتی و خصوصی متعددی گردیده است.

خدمات این مجموعه در زمینه کنترل کیفیت عبارت است از: نظارت بر پروژه‌های نرم‌افزاری، ارزیابی کیفیت نرم‌افزار، تهیه ابزارهای تست نرم‌افزار، آموزش راهکارهای تست و تضمین کیفیت، آنالیز سورس برنامه، ارائه سرویس‌های تست عملکردی، تست لود، تست امنیت و تست پذیرش.

خدمات شرکت در زمینه ارزیابی و پایش کارایی عبارت است از: تهیه ابزار مانیتورینگ لایه نرم افزار، نصب و راه‌اندازی ابزار مانیتورینگ در محیط عملیات و تست، آموزش تکنیک‌ها و ابزارهای مانیتورینگ، تهیه گزارشات مانیتورینگ و ریشه‌یابی دلایلی کندی و قطعی سرویس. 

امروزه ابزارهای زیادی در زمینه فرایند تست، انواع تست (همچون تست های کارکردی، کارایی و امنیت)، سطوح تست (همچون تست های واحد و یکپارچه سازی) و روش های مکمل تست ( تحلیل های ایستا و پویا) وجود دارد. در انتخاب یک ابزار تست، پارامترهای مختلفی همچون قابلیت های ابزار، سهولت استفاده از ابزار، مستندات راهنمای کاربردی و هزینه تهیه ابزار تاثر دارند. شرکت مهندس پیشگان آزمون افزار یاس، ابزارهای پیشرفته تست و تضمین کیفیت نرم افزا را تهیه نموده و همراه با پشتیبانی و آموزش در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار می دهد!

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به وب‌سایت www.MohandesPishegan.com مراجعه نموده و در صورت تمایل نسبت به برگزاری جلسه حضوری با مدیران فنی این شرکت جهت ارائه مشاوره و نیازسنجی دقیق آن سازمان، اعلام آمادگی فرمائید.

وبسایت : www.MohandesPishegan.com

آدرس : تهران – فلکه اول صادقیه – خیابان اسدی – خیابان سیار(نوزدهم) – پلاک ۶۷

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۸۴*****
[نمایش اطلاعات]