اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025652018044

فروشگاه لوازم یدکی کامیون و ماشین سنگین

کد: 140011025652018044

https://bit.ly/3qR6Xal

، (اخبار رسمی): ماشین آپ ، باسابقه ۸۰ ساله در صنعت لوازم یدکی ماشین سنگین ، برندی است که در حوزه ی تولید ،وادرات و صادرات ،فروش محصولات مختلف اعم از زیر بندی ، پوسته گیربکس ، قطعات شاسی وغیره است و با کسب تجربه های گرانبها ،همگام با روند های روز دنیا ، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی در این حوزه کرده است.

فروشگاه لوازم یدکی کامیون و ماشین سنگین
فروشگاه لوازم یدکی کامیون و ماشین سنگین

کامیون یکی از ماشین آلات سنگین باربری می باشد. بسیاری از افراد با کامیون آشنا هستند، تعداد بالایی از انواع کامیون را در سطح کشور داریم.
کامیون از جمله ماشین آلاتی است که در جاده عبور و مرور می کند و در مسیر استفاده می شود یعنی مبدا و مقصد آن از هم دور می باشد و این مزیت بسیار بزرگی است که این وسیله نسبت به ماشین های سنگین دیگر دارد.

کامیون از لوازم یدکی بسیار محکم ساخته شده است . انواع کامیون ها عبارتند از کامیون خاور، تک، تریلی، جفت، کمرشکن و بوژی کش و هر کدام از این ها قطعات یدکی خاص خود را شامل می شوند. 

از لوازم یدکی کامیون می توان به بدنه ، چرخ ها ، گیربکس ، دیفرانسیل و موتور اشاره کرد.
خرید لوازم یدکی کامیون و لوازم یدکی لیفتراک و دیگر انواع لوازم یدکی را می توانید از فروشگاه های مخصوص به قطعات کامیون انجام دهید .
سعی کنید لوازم یدکی کامیون را از مراکز معتبر خریداری کنید تا اصل آن را دریافت کنید.

ماشین آپ ، باسابقه ۸۰ ساله در صنعت لوازم یدکی ماشین سنگین ، برندی است که در حوزه ی تولید ،وادرات و صادرات ،فروش محصولات مختلف اعم از زیر بندی ، پوسته گیربکس ، قطعات شاسی وغیره است و با کسب تجربه های گرانبها ،
همگام با روند های روز دنیا ، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی در این حوزه کرده است تا زنجیره ی ارزش خود را تکمیل تر نماید تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند. 

ماشین آپ ،تلاش میکند تا مرجعی کامل برای همه ی فعالان این عرصه اعم از رانندگان ، مالکان ،تعمیرکاران ، لوازم یدکی فروشان و….باشد تا نیازهای این اقشار را به شکل نوین و با بهترین کیفیت برطرف کند

وجود انتخاب های گسترده وسیع برای رانندگان در جهت انتخاب محصول مورد نیازشان ، توضیحات واطلاعات مفید وکافی برای آنها از ویژگی های اصلی ماشین آپ می باشد

ما در ماشین آپ بر مبنای ارزش های سازمانی تصمیم میگیریم وعمل میکنیم.احترام ، صداقت ، کیفیت ،نو آوری و تکریم مشتریان ارزش هایی هستند که سنگ بنای ماشین آپ را تشکیل میدهند.

وبسایت : www.mashinup.com

آدرس : تهران، خ امیرکبیر، خ پامنار، پاساژ ولیعصر، ط سوم، واحد ۳۰۶

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید