اطلاعات تماس
  • ۰۱۷۳۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025652918051

محصولات غذایی زر پر ، خرید پودر شیر خشک شتر

کد: 140011025652918051

https://bit.ly/3IycyIN

، (اخبار رسمی): شیر شتر به دلیل داشتن آهن، در نوزادان عارضه کم خونی هیپوکروم ۱ را کمتر ایجاد میکند. این شیر برای تقویت عضله قلب کودکان و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از انواع سرطان ها مفید است.

محصولات غذایی زر پر ، خرید پودر شیر خشک شتر
محصولات غذایی زر پر ، خرید پودر شیر خشک شتر


شیر شتر بخش قابل توجهی از نیازهای تغذیه ای روزانه انسان را در مناطق بیابانی تامین میکند. یکفنجان شیر شتر برابر با ۲۴۵ میلی لیتر است که به عنوان یک استاندارد در ایالات متحده برایمقایسه مقدار مصرف مورد استفاده قرار میگیرد. حداقل نیاز روزانه نسبت به کلسیم یا فسفر به راحتی توسط ۵/۲ و ۴ فنجان شیر تامین میشود.

شیر شتر به دلیل داشتن آهن، در نوزادان عارضه کم خونی هیپوکروم ۱ را کمتر ایجاد میکند. این شیر برای تقویت عضله قلب کودکان و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از انواع سرطان ها مفید است. استفاده از شیر شتر در وعده های غذایی روزانه به منطور درمان زخم معده، زخم دوازدهه، آب آوردگی مفاصل،. بیماری های طحال، یرقان، سل، ترمیم زخم ها، تنگی نفس و بیماری های سرطانی توصیه میشود. شیر حاوی پروتئین های محافظتی شامل ترکیبات آنتی بادی و غیرآنتی بادی مثل لیزوزیم ۲، لاکتوفرین و لکوسیت ها است. غلظت پروتئین های دفاعی بسته به عوامل مختلفی از جمله گونه، نیازهای فرزندان و همچنین رشد و دستگاه گوارش و محیط متفاوت است.تفاوت شیر شتر و سایر گونه ها
محتوای پروتئین شیر شتر کازئین ۱ و شیر گاو کاملا مشابه است، اما بخش پروتئینی آب پنیر ۲ در شیر شتر بالاتر است. نسبت پروتئین آب پنیر به کازئین در شیر شتر بالاتر از گاو و کمتر از شیر انسان است، که این توضیح دلیل نرمتر بودن لخته شیر شتر نسبت به شیر گاو است.

چربی و لاکتوز شیر شتر نسبت به شیر گاو کمتر و انسولین آن بیشتر است در نتیجه گزینه مناسبی برای افراد دیابتی، رژیمی و حساس به لاکتوز ۳ میباشد. تولید شیر توسط شتر به مراتب بهتر از تولید شیر توسط گاوهای مناطق خشک و کویری است.

مقدار کلراید شیر شتر اندکی بیشتر از شیر سایر گونه هاست که میتواند در اثر تغذیه شتر از علوفه متفاوت باشد . نقطه انجماد شیر شتر بین ۶۱/۰- و ۵۷/۰- درجه سانتیگراد است که این میزان در شیر گاو کمتر است.غلضت سیترات شیر شتر ( ۱۲۸ میلی گرم در هر ۱۰۰ میلی لیتر شیر شتر ) پایین تر از شیر گاو( ۱۶۰ میلی گرم در هر ۱۰۰ میلی لیتر شیر گاو ) است که این میزان کم باعث شده شیر شتر غذایی عالی در زمینه خواص دارویی داشته باشد، به این دلیل که فعالیت لاکتوفرین با کاهش سطح سیترات افزایش مییابد.

شیر شتر سرشار از روی ۱, مس ۲ ، منگنز ۳ و از لحاظ میزان آهن ۴ ومس نسبت به شیر گاو غنیتر است. میزان کلسیم ۵ به فسفر ۶ شیر شتر ۵/۱ است که این نسبت در شیر گاو و انسان به ترتیب ۲۹/۱ و ۱/۲ است. هر لیتر شیر حاوی ۶۶۵ کیلو کالری و هر لیتر شیر گاو ۷۰۱ کیلو کالری انرژی دارد. مقدار اسید آمینه های ضروری پروتئین های شیر شتر در حد نیاز یا حتی بالاتر از نیاز انسان است، در نتیجه این شیر دارای ارزش غذایی کافی در رژیم های انسانی است.

مقدار سدیم، پتاسیم، آهن، مس، منگنز، نیاسین و ویتامین C شیر شتر بالاتر از شیر گاو، در صورتی که ریبوفلاوین ۷ ، تیامین ۸ ، ویتامین B12 ، اسید پانتوتنیک ۹ ، ویتامین A ، لیزین ۱۰ و تریپتوفان ۱۱ شیر شتر پایینتراز شیر گاو است.

کنترل و درمان بیماری ها از جمله دیابت قندی، معده و روده، آلرژی غذایی، سرطان، اوتیسم، بهبود التهاب، سل و ​​هپاتیت ویروسی و با داشتن پروتئین‌های شبه‌انسولین در پروتئین‌های خود، شیر شتر اهمیت ویژه ای در درمان دیابت نیز دارد.

شرکت زرپر تنها تولید کننده شیرخشک شتر به روش فریزدرایینگ ( حفظ کامل مواد معدنی و ویتامینها ) در ایران می باشد.
خرید پودر شیر خشک شتر
شیر شتر
شیرخشک شتر
پودر شیر خشک شتر

آدرس: ایران- گلستان شهرک صنعتی علی اباد خ تلاش غربی پ ۱۰۰

http://zarparfood.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۱۷۳۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش