اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025653517826

دریچه های منهول چدنی با کیفیت تولید شده در گروه صنعتی جواد شیدایی

دریچه منهول چدنی چیست؟

کد: 140011025653517826

https://bit.ly/3FPP8wx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تولیدی صنعتی شیدایی از جمله شرکتهای فعال در زمینه تولید شیرآلات صنعتی می باشد که بیش از نیم قرن سابقه در این زمینه دارد و طی این سالها با همکاری پرسنل باتجربه و حرفه ای و تکیه بر دانش فنی خود محصولاتی با بالاترین کیفیت، مطابق با استاندارهای لازم تولید و به بازار عرضه کرده است

دریچه منهول چدنی
دریچه منهول چدنی شیدایی

شرکت تولیدی صنعتی شیدایی از جمله شرکتهای فعال در زمینه تولید شیرآلات صنعتی می باشد که بیش از نیم قرن سابقه در این زمینه دارد و طی این سالها با همکاری پرسنل باتجربه و حرفه ای و تکیه بر دانش فنی خود محصولاتی با بالاترین کیفیت، مطابق با استاندارهای لازم تولید و به بازار عرضه نموده است. یکی از این محصولات دریچه منهول چدنی است که ادامه به معرفی آن برای شما عزیزان خواهیم پرداخت و میتوانید پس از مطالعه توضیحات جهت استعلام قیمت با ما از طریق شماره تماسهای زیر در ارتباط باشید.

دریچه‌های چدنی در طول سالیان گذشته همواره یکی از اولین گزینه‌ها برای پوشش دهانه‌های باز منهول به منظور جلوگیری از سقوط افراد به داخل این گودال‌ها بوده و برای انواع کاربردهای برق، مخابرات، آب و فاضلاب، گاز و کاربردهای شهری مورد استفاده قرار می‌گرفته است. محبوبیت چدن‌ها ریشه در قابلیت ریخته‌گری شکل‌های مختلف با قیمت تمام شده مناسب و نیز استحکام نسبتا بالای آنها دارد. دریچـــه‌های چــدنی جزو قدیمی‌ترین و پر مصرف‌ترین دریچه‌های منهول هستند.

دریچه های منهول چدنی، پس از تولید در آزمایشگاه های معتبری مورد آزمایش قرار می گیرند. این نوع دریچه منهول چدن، دارای تاییدیه تست دانه بندی مصالح بوده و از این رو برای استفاده در محیط های مختلف کاربردی است. این دریچه ها پس از تست آنالیز، مورد تایید آزمایشگاه های قرار میگیرند. تا با اطمینان خاطر بالا به دست مشتری برسند.

مزایا و کاربرد دریچه‌ چدنی

کاربرد اصلی دریچه‌های چدنی پوشاندن دهانه منهول‌ها و چاههای دسترسی به خطوط زیرزمینی است. با این کار علاوه بر اینکه از وقوع رخدادهایی نظیر سقوط افراد و وسایل نقلیه به درون منهول‌ها جلوگیری شـــده و رفت و آمد ایمــن در سطح خیابان‌ها و پیاده‌راه‌ها قطع نمی‌شود، در زمان مورد نیاز برای بازدید فاضلاب، تکنسین‌ها از تأسیسات زیرزمینی (مانند خطوط برق و مخابرات، گاز و آب و فاضلاب) می‌توان با برداشتن دریچه‌های چدنی، امکان دسترسی به این تأسیسات را فراهم کرده و تعمیرات لازم درصورت نیاز انجام شود.

دریچه های منهول چدنی را می توان در طرح ها و آرم های مختلفی تولید و به بازار عرضه کرد. برای این که قدرت مقاومت این دریچه های منهول افزایش یابد، در آن از سیمان ضد سولفات تیپ استفاده می کنند. معمولا برای تولید این نمونه از دریچه ها، نیاز به بار فشار بخار به مدت 8 ساعت است. تا دریچه منهول به فراوری برسد. 

استفاده از این دریچه ها بدون شک می تواند ایمنی بیشتری به محیط هایی که دارای حفره های فاضلابی هستند ببخشد. در نمونه های قدیمی دریچه منهول هایی که تولید می شد، برای راحتی رفت و آمد از پله هایی برای دسترسی به داخل آن استفاده می شد. اما امروزه این دریچه ها بدون پله تولید می شوند و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

ابعاد دریچه چدنی​

دریچه‌ چدنی به دلیل کاربرد وسیعشان در صنایع مختلف و نیز قابلیت ریخته‌گری نسبتا آسان، در انواع ابعاد و اشکال (مربعی، مستطیلی و دایره‌ای)می باشد.

 پر کاربرد دریچه‌ چدنی مربعی می‌توان به دریچه‌هایی با طول ضلع 30، 40، 50، 60، 80 و 100 سانتی‌متر اشاره کرد.

در نوع مستطیلی این دریچه‌ها، از ابعاد کوچک 30×20، 40×30، 50×40 و 60×50 سانتی‌متر در بازار موجود است تا دریچه‌هایی با ابعاد 80×60، 100×80 و حتی بزرگتر.

دریچه‌هایی دایره‌ای نیز که بر روی منهول‌ها در سطح شهر قرار می‌گیرند، بسته به قطر دهانه منهول در سایزهای مختلف تولید می‌شوند و از انواع پرکاربرد آن می‌توان به سایزهای 60، 80 و 100 سانتی‌متر اشاره نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی صنعتی جواد شیدایی

“گروه تولیدی صنعتی شیدایی” فعالیت خود را در سال ۱۳۴۳ آغاز نمود و ابتدا اقدام به ریخته گری قطعات چدنی کرد. این شرکت در ادامه و پس از گذشت چند سال تجربه و کسب تجارت مفید، به تولید شیرآلات در جهت مصارف آب و فاضلاب مبادرت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید