اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035654816524

چه قطعات و محصولاتی را می‌توان با تکنولوژی لیزر تولید کرد؟

کد: 140011035654816524

https://bit.ly/3AsjLXU

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از لیزر در بسیاری از صنایع رشد چشمگیری داشته و دلیل این امر را می‌توان مزایای این روش و محصولاتی که می‌توان با آن ساخت نسبت به ماشین کاری های قدیمی و دستی به شمار آورد. محبوبیت این روش به قدری بوده که بسیاری از محصولاتی که امروزه از آنها استفاده می‌کنیم با لیزر تولید شده‌اند.

چه قطعات و محصولاتی را می‌توان با تکنولوژی لیزر تولید کرد؟
برش لیزری فلزات در صنایع بسیاری کاربرد دارد

امروزه لیزر ها یکی از پرکاربرد ترین ابزارها برای تولید هستند. این ابزار ها و تجهیزات به مهندسان این امکان را میدهند تا ویژگی های پیچیده تر و طرح های خاصی را ایجاد کنند که به تلرانس های دقیق نیاز دارد. همچنین استفاده از دستگاه های برش لیزری این امکان را فراهم میکند تا طرح ها و ویژگی های کارآمد و خوبی را تولید کنند که ساخت آنها با ماشینکاری های سنتی، دشوار و یا غیر ممکن است.

برش هایی که لیزر روی ورق های فلزی میزند، فوق العاده تمیز بوده و هیچگونه اثری از ضربه یا حرارت روی مواد باقی نمیگذارد. در نتیجه این ویژگی، نیاز به برخی از مراحل تکمیلی که انجام میشد از بین میروند. به همین دلیل از این فناوری در بسیاری از صنایع استفاده شده و با آن قطعات و محصولات متنوعی تولید میکنند.

امروزه فناوری برش لیزر در حال تبدیل شدن به بهترین تکنولوژی تولیدی برای تولید کنندگان دستگاه های پزشکی میباشد. دلیل این امر نیز است که با استفاده از دستگاه های برش لیزر میتوان محصولات کوچکتر و پیشرفته تری را طراحی و تولید کرد.

از دیگر محصولاتی که با برش های لیزر ساخته میشوند، لوازم خانگی هستند. این لوازم از بدنه و قطعات ریز و درشتی ساخته شده اند که برای تولیدشان از لیزر استفاده میشود. همچنین از لیزر در صنایع دکوری و تزیینی نیز بسیار کاربرد داشته و با آن میتوان محصولات زیبا و ظریفی را تولید کرد. ناگفته نماند که تابلو های فلزی بسیاری با لیزر ساخته شده اند.

لوح های تقدیر و تبلیغاتی و تندیس ها هم یکی دیگر از محصولاتی هستند که میتوان با لیزر تولید کرد. در ادامه باید اضافه کنیم که خدمات برش لیزر آراکس، شامل تمامی مواد ذکر شده در این مقاله بوده و مشتریان گرامی میتوانند جهت اطلاع از تمامی خدمات به وبسایت مجموعه Arax Laser مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراکس لیزر

گروه صنعتی آراکس لیزر فعالیت خود را در صنعت برش لیزری فلزات ، خمکاری و مونتاژ در سال ۹۴ آغاز کرد . این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و اپراتورهای مجرب بوده و همکاری با بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، خودرو سازی و ... را در رزومه خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]