اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035655316621

رازهای مخفی افزیش طول عمر یخچال

کد: 140011035655316621

https://bit.ly/3qUEXTd

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر یخچال فریزر در اغلب مواقع قیمت بالایی دارد اما در بسیاری از مواقع تنها با چند ترفند ساده می توان از خراب شدن آنها جلوگیری کرد. این در حالیست که بسیاری از تعمیرکاران یخچال فریزر این موارد را به شما نمی گویند تا با خرابی بیشتر دستگاه به درآمد بالاتری برسند.

رازهای مخفی افزیش طول عمر یخچال
رازهای مخفی افزیش طول عمر یخچال

تعمیر یخچال فریزر در اغلب مواقع قیمت بالایی دارد اما در بسیاری از مواقع تنها با چند ترفند ساده می توان از خراب شدن آنها جلوگیری کرد.

تعمیر یخچال فریزر در اغلب مواقع قیمت بالایی دارد اما در بسیاری از مواقع تنها با چند ترفند ساده می توان از خراب شدن آنها جلوگیری کرد. این در حالیست که بسیاری از تعمیرکاران یخچال فریزر این موارد را به شما نمی گویند تا با خرابی بیشتر دستگاه به درآمد بالاتری برسند. در ادامه به 8 راز مخفی تعمیرکارهای یخچال فریزر را تکنوپشتیبان برایتان افشا می کند تا بدون نیاز به تعمیر آن طول عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

1- کثیفی کویل یخچال یعنی کم شدن عمر دستگاه

یکی از آسان ترین راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا از خراب شدن یخچال جلوگیری شود، تمیز کردن لوله های کویل می باشند. پشت یخچال فریزر لوله های باریک قرار گرفته اند که به مرور زمان با گرد و غبار و لایه های چربی پوشانده میشوند. گاز یخچال درون این لوله ها حرکت می کند و منجر به سرد شدن هوای داخل یخچال میشود. گرمای گاز از طریق بدنه لوله به بیرون منتقل میشود. در نتیجه اگر لایه ای از ذرات گرد و غبار و چربی روی این لوله ها قرار بگیرند، مانع از رد و بدل هوا شده و موتور برای مدت بیشتری باید روشن باشد. هر اندازه موتور یخچال بیشتر کار کند و روشن باشد، طول عمر دستگاه کمتر میشود.

 

2- تنظیم نبودن دما دلیل اغلب خرابی های یخچال

دمای یخچال فریزر باید برحسب شرایط محیط آشپزخانه تنظیم شود. به همین دلیل است که در روزهای گرم تابستان درجه یخچال با آنچه برای زمستان مناسب است فرق دارد. توجه داشته باشید که با تنظیم بسیار ساده و آسان دما می توانید از پرداخت هزینه برای تعمیر یخچال شمال تهران یا سیر مناطق نزدیک به محل زندگی خود بی نیاز شوید. به همین آسانی!

 

3-خرابی به دلیل تراز نبودن یخچال

از موارد بسیار پیش پا افتاده و البته رایج که می تواند فشار بسیار زیادی را به یخچال وارد کند، قرار گرفتن آن بر روی سطوح ناصاف است. دقت داشته باشید که یخچال باید کاملا روی سطح زمین تراز باشد. یخچال فریزرهایی که روی سطوح ناصاف قرار میگیرند در زمان باز و بسته شدن با لرزش بسیار زیادی مواجه شده و قطعات داخلی آسیب می بیند. علاوه براین، باز و بسته شدن درب نیز به سختی انجام میشود.

 

4-فاصله نامناسب یخچال از دیوار

بسیاری از رازهای مخفی تعمیرکاران یخچال فریزر اصلا پیچیده نیست، بلکه پیش پا افتاده هستند. به عنوان مثال، فاصله یخچال تا دیوار پشت آن شاید اصلا اهمیت نداشته باشد. این در حالیست که باید بر اساس استانداردها حداقل 15 تا 20 سانتی متر را برای آن در نظر گرفت. فاصله کم یخچال از دیوار مانع از جریان هوا شده و به همین دلیل موتور مدت زمان بیشتری را باید روشن باشد.

 

5-لامپ یخچال را تعویض کنید

درون تمام یخچال فریزرها لامپ های کوچکی قرار دارد که در دوران کودکی بسیاری از پدر و مادرهای امروزی نقش وسیله بازی و تفریح داشت. لامپ درون یخچال شاید خیلی مهم بنظر نرسد، اما لازم است بدانید که خرابی آن باعث میشود درب یخچال را بیشتر باز بگذارید. با کم شدن نور داخل یخچال مواد غذایی در شب به سختی دیده میشوند و به همین دلیل درب برای زمان بیشتری باز خواهد بود. هر چه درب یخچال بیشتر باز باشد، گرمای بیرون به داخل آن منتقل شده و موتور برای سرد کردن دما باید بیشتر روشن باشد. خرابی یک لامپ کوچک می تواند به موتور فشار وارد کند!

 

6-یخچال کنار گاز هرگز!

یخچال فریزرهایی بیشتر خراب میشوند که کنار گاز و فر یا سماور قرار گرفته باشند. اجاق گاز و فر گرمای زیادی به محیط اطراف منتقل می کنند و در صورت فاصله کم باعث گرم شدن بدنه یخچال میشوند. گرم شدن بدنه یخچال باعث بالا رفتن دمای درون کابین شده و این یعنی روشن شدن مداوم موتور و خرابی آن! به همین سادگی می توانید یخچال را در معرض خرابی بیشتر و افزایش هزینه های تعمیر قرار دهید.

 

7-تمیز کردن واشر درب یخچال

لاستیک دور درب که با نام واشر و نوار درب نیز شناخته شده می باشد، می تواند تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد یخچال داشته باشد. ترک و پارگی و شکستگی های روی این نوار باعث باز بودن درب و ورود هوای گرم به آن میشود. سعی کنید به صورت مرتب روی نوار پلاستیکی را تمیز کنید و هر از چند گاهی بخش هایی که خشک شده اند را کمی روغن بمالید. در صورت مشاهده هرگونه خرابی لاستیک جدید بخرید و آن را تعویض کنید. 

علاوه بر موارد فوق، قرار گرفتن مواد غذایی در ظروف دربسته، قرار ندادن غذاهای گرم درون یخچال و همچنین تمیز کردن فن کندانسور پشت یخچال همگی می توانند مانع از خراب شدن یخچال شوند. البته لازم به ذکر است، تعمیرکاران حرفه ای و متخصص این قبیل موارد را به مشتریان خود گوشزد میشوند. اما زمانی از این موارد مطلع میشوید که کار از کار گذشته و یخچال خراب شده و تعمیرکار به منزل مراجعه کرده است.

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاج اسکیپ روم

مجموعه اسکیپ روم تاج از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ در منطقه ستارخان تهران فعالیت خودرا در زمینه اتاق فرار با بازی ویروس آغاز کرد و درتاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ بازی دوم خودرا بانام خونه جنی به بازی های مجموعه خود افزود. همچنین این مجموعه درنظر دارد در آینده ای نزدیک از بازی های جدید خود رونمایی کند، هدف از تاسیس و ادامه فعالیت های این مجموعه به چالش کشیدن دوست داران اتاق های فرار و همچنین بالا بردن سطح کیفی این بازی ها در داخل ایران میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]