اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255181116621

با هدف آشنایی بیشتر با اتاق های فرار انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت تاج اسکیپ روم 

کد: 140003255181116621

https://bit.ly/3wsCFuY

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید تاج اسکیپ روم  از  خرداد 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت تاج اسکیپ روم 
ارتقا و بهینه سازی سایت تاج اسکیپ روم 

به گزارش روابط عمومی تاج اسکیپ روم، وبسایت این مجموعه فعال در ارائه اتاق های فرار و صنعت سرگرمی از تاریخ خرداد 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های آموزش و مقالات به فهرست وبسایت اضافه و امکان آشنایی بیشتر با تاج اسکیپ روم تهران برای مخاطبان میسر شده است.

مدیرعامل مجموعه تاج اسکیپ روم با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه مندان به بازی های اتاق فرار و ارتقای سطح کیفی خدمات مجموعه پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. 

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های آن برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال رونمایی از بازی های جدید خود هستیم.

***
******

 بخش‌های آموزش و مقالات
به فهرست وبسایت اضافه و امکان آشنایی بیشتر
با تاج اسکیپ روم تهران برای
مخاطبان میسر شده است
******
***

ایمیل: [email protected]
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاج اسکیپ روم

مجموعه اسکیپ روم تاج از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ در منطقه ستارخان تهران فعالیت خودرا در زمینه اتاق فرار با بازی ویروس آغاز کرد و درتاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ بازی دوم خودرا بانام خونه جنی به بازی های مجموعه خود افزود. همچنین این مجموعه درنظر دارد در آینده ای نزدیک از بازی های جدید خود رونمایی کند، هدف از تاسیس و ادامه فعالیت های این مجموعه به چالش کشیدن دوست داران اتاق های فرار و همچنین بالا بردن سطح کیفی این بازی ها در داخل ایران میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها