اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011045657118062

گفت و گو با امید لطفی، مدیرعامل شرکت پارتاک

نصب آسان، یکی از ویژگی‌های محصولات ماست

کد: 140011045657118062

https://bit.ly/3fTXmJo

، اصفهان , (اخبار رسمی): مجموعه کارخانجات پارتاک متشکل از کارخانه تولید دیوارپوش PVC، کارخانه تولید دیوارپوش فومی و کارخانه تولید کفپوش PVC است که در حال حاضر تنها در زمینه تولید دیوارپوش فومی‌ پشت چسب‌دار در سطح خاورمیانه مطرح است.

نصب آسان، یکی از ویژگی‌های محصولات ماست
نصب آسان، یکی از ویژگی‌های محصولات ماست

مجموعه کارخانجات پارتاک متشکل از کارخانه تولید دیوارپوش PVC، کارخانه تولید دیوارپوش فومی و کارخانه تولید کفپوش PVC است که در حال حاضر تنها در زمینه تولید دیوارپوش فومی‌ پشت چسب‌دار در سطح خاورمیانه مطرح است. جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی که این شرکت، تاکنون دریافت کرده است نشان از کیفیت، رضایت و منحصر به فرد بودن تولیدات ملی این مجموعه را نشان می‌دهد. در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون(میدکس) که از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ امید لطفی، مدیرعامل شرکت پارتاک به برخی از سوالات ما درباره فعالیت‌های این شرکت و مسائل مرتبط با صنعت تزیینات ساختمان پاسخ گفت

آقای لطفی، به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری بدهید.

پارتاک ۱۰ سال پیش، با تولید دیوار پوش‌هایی از جنس پی‌وی‌سی پا به عرصه‌ صنعت، معماری و دکوراسیون داخلی گذاشت. مجموعه ما با افتخار در استان اصفهان - قطب صنعت کشور ایران - واقع شده است. پارتاک، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به انضمام گروهی از برجسته‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان ایرانی، مجموعه ای از کارخانجات را جهت کارآفرینی، تولید و عرضه مستقیم منحصربه‌فردترین محصولات PVC و پلیمری، با طراحی مدرن و انحصاری، راه اندازی و هدایت کرده است.

این شرکت همچنین با اعطای نمایندگی در سطح کشور، دسترسی به محصولات و استفاده سریع و آسان از آن را فراهم می‌کند. ما با استفاده از متریال مرغوب و تولید طرح‌هایی با تنوع بسیار، طول عمر بالا و دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد، اقدام به عرضه مستقیم محصولات در بازار داخلی و خارجی می‌کنیم.

شما چه محصولات شاخصی را در حوزه دکوراسیون و معماری تولید می‌کنید؟

دیوار پوش فومی ‌پشت‌چسب‌دار و کف‌پوش پی‌وی‌سی پشت‌چسب‌دار که یک محصول معمول و شناخته شده در خارج از ایران هستند، متاسفانه در ایران، سابقه تولید و بازاریابی ندارند و شناخته شده نیستند و ما کار معرفی این محصول را نیز بر عهده داریم.

از ویژگی‌ها و مزایای دیــوار پـــوش‌های پـــشـــت چسب دار سه بعدی فومی‌ بگویید تا برای مخاطبان بیشتر شناخته شود.

تکنولوژی این محصول از کــره جنوبی گرفته شده و تولید آن در سطح خاورمیانه، فقط متعلق به مجموعه پارتاک است. فوم XPE مورد استفاده در این محصول، باعث ایجاد خاصیت انعطاف پذیری و افزایش کیفیت محصول شده است. پانل‌های فومی، به راحتی و سریع قابل نصب بر روی هر نوع سطح بدون آسیب رسانی به سطح زیرین هستند. پانـل‌های فــومی‌پشــــت چســـــب دار، هشت طرح و هر طرح 15 رنگ انحصاری دارند که دارای قـابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب هستند. همچنین به علت خاصیت ضد لک، در مراکز آموزشی، هنرستان‌ها، مدارس و مـــهدکــودک‌ها، اتـــاق کــودک و... بسیار پرمصرف هستند.

به طور خلاصه از دیگر مزایای این دیوارپوش‌های فومی ‌را نام ببرید.

عایق حرارت، عایق صدا، ضد باکتری، نسوز (خود سوز)، برش آسان (با کاتر و قیچی)، نصب سریع و آسان (بدون نیاز به نصاب)، انعطاف پذیری بالا، سبکی و ضد لک و ضد حشره بودن، از دیگر مزایای استفاده از این نوع دیوارپوش‌هاست.

از ویژگی‌های محصول دوم خود، یعنی دیوار پوش PVC و اینکه در چه محیط‌هایی بیشتر کاربرد دارد، بگویید.

پانل‌های سقفی و دیواری پارتاک، باعث ایجاد ظاهری مدرن و زیبا در فضای داخلی هتل‌ها، ادارات، رستوران‌ها، سالن‌های کنفرانس و فروشگاه‌ها و... می‌شوند. برخی از این پانل‌ها با طراحی منحصر به فرد، دارای سطوح براق و بهداشتی هستند که قابلیت نگهداری و نظافت سریع و آسان را فراهم می‌کنند و به همین خاطر، بهترین گزینه برای پوشش دیوار و سقف مدارس، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارخانجات و سایر مرکز عمومی‌ هستند. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت، آن را از پرمصرف ترین محصولات جهت پوشش سطوح محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و ... تبدیل کرده است.

به صورت تیتر‌وار مزایای استفاده از این نوع کف پوش‌ها را این گونه می‌توان برشمرد:‌

  • نصب آسان پاک کردن آسان داشتن طرح‌های متنوع عایق صدا توجیه اقتصادی مقاوم در برابر آب قابلیت بازیافت و ترموفرمینگ قابلیت جا به جایی پس از نصب ضریب احتراق پایین ضریب مقاومت بالا عایق حرارت ضد حشره طول عمر بالا و سبک بودن

کف پوش‌های PVC چه جایگاهی در صنعت تزیینات و دکوراسیون داخلی مدرن دارد و آیا جزو متریال‌های مد روز به شمار می‌رود؟

روکش کفپوش‌های پی وی سی پارتاک با ضخامت 140 میکرون، همراه با یک لایه ی اور لایه که همان لایه پروتکشن به ضخامت 200 میکرون است، تشکیل شده است. این لایه اضافی بر خاصیت ضدخش و مقاوم شدن این محصول بسیار تاثیر گذار است؛ این امکان باعث برتری کیفیت محصولات پارتاک نسبت به دیگر رقبا شده است. کفپوش‌های PVC پارتاک، بسیار انعطاف پذیر بوده و همچنین نسبت به دیگر محصولات کفپوش در بازار، بسیار مقرون به‌صرفه و دارای امکانات و مزایای ویژه و انحصاری هستند. همچنین این محصول دارای 18 ماه گارانتی پس از فروش است. به طور اجمالی مزایای استفاده از این نوع کف پوش را این گونه می‌توان ذکر کرد:

  • ضد خش مقاوم بودن طول عمر بالا ضد آب ضد رطوبت پاک کردن آسان ضد لک ضد نفوذ حشرات قابلیت بازیافت و ترمودینامیک عایق صدا عایق حرارت انعطاف پذیری نصب آسان طرح‌های متنوع ضد باکتری داشتن 18 ماه گارانتی

آیا می‌توان گفت شما تولید کننده صفر تا ۱۰۰ این محصولات هستید؟

خیر، متاسفانه مجبوریم ۱۰ الی ۲۰ درصد مواد افزودنی‌ها را وارد کنیم، ‌چرا که در ایران نیست و امکان تولید آن مواد وجود ندارد. اما ۸۰ درصد باقی مانده، توسط مجموعه خودمان و مهندسان ایرانی تولید می‌شود.

آیا در این حوزه رقیب هم دارید؟

بله، کسانی هستند که هم دوست و هم رقیب ما محسوب می‌شوند. این عامل که ما تنها تولید کننده دیــوار پـــوش‌های پـــشـــت چسب دار سه بعدی فومی ‌هستیم، ما را از سایر رقبا متمایز کرده است. همچنین نصب آسان محصولات توسط خود مشتری، بدون نیاز به نصاب و تغییر دادن دکور منزل، از دیگر وجوه تمایزهای محصولات ماست.

چند نفر پرسنل و نیروی انسانی در مجموعه شما در حال فعالیت هستند؟

ما تاکنون برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته‌ایم، اما با عاملیت‌های فروش در سراسر ایران و نیز خارج از کشور، ۶۰۰ نفر نیروی غیر مستقیم وجود دارد.

آیا صادرات نیز دارید؟

بله، به کشورهای همسایه مانند عراق، آذربایجان، پاکستان و... صادرات داریم.

در نمایشگاه چه محصولی را عرضه کردید و هدف شما از حضور در این رویداد چه بود؟

ما تمام محصولات تولید خود به همراه کاغذ دیواری چرمی‌ پشت چسب دار را معرفی کردیم. هدف ما، توسعه بازار است تا مخاطب بیشتری جذب کنیم. به این منظور از رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تخصصی استقبال می‌کنیم و معمولا در آن‌ها حضور داریم.

برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟

متاسفانه با وجود شرایط اقتصادی نابه سمان کشور، سعی می‌کنم فعلا در این مورد صحبتی نکنم.

راه ارتباطی با مجموعه شما به چه صورت است؟

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از سایت ما به نشانی https://partack.co/  مراجعه کرده و یا با شماره 90520005 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید