اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011055658218027

آشنایی با ثبت شعبه در کانادا 2022

کد: 140011055658218027

https://bit.ly/3qV9hgy

، تهران , (اخبار رسمی): عده‌ای از مهاجران پس از مهاجرت کانادا تصمیم می‌گیرند تا شعبه‌ای از یک شرکت، کمپانی و… را به نام خود ثبت کنند و از این طریق مشغول به کار شوند. در این بخش سعی داریم تا تمامی نکات مهم در رابطه با ثبت شعبه در این کشور را خدمت شما ارائه دهیم.

ثیت شعبه در کانادا 2022
ثبت شرکت کانادا

اگر قصد دارید شعبه‌ای برای شرکت خود در سال 2021 میلادی، پس از مهاجرت کانادا تأسیس نمایید، لازم است این شعبه‌ها را در استان مدنظرتان به ثبت رسانید

مشخصات اصلی یک شعبه کانادایی

در مهاجرت به کانادا و تصمیم برای تأسیس شعبه‌های مربوط به یک شرکت، باید درباره مشخصه‌های این شعبه‌ها اطلاع داشته باشید. شرکت‌های خارجی اصولاً با گسترش فعالیت‌های خود با تأسیس شعب مختلف، سعی دارند در مسیر پیشرفت گام بردارند. چنین شرکت‌هایی در کشور کانادا نیز وجود دارند. شعب مختلف به شرکت مادر وابسته هستند و ویژگی‌های زیر را دارند:

لازم است همان فعالیت‌های شرکت مادر را در کانادا انجام دهید. همچنین، باید مجوزهای کاری خود را از مقامات کانادایی دریافت کنید.

شعب از لحاظ بعد حقوقی از شرکت مادر کاملاً جدا هستند. همین مسئله باعث شده مسئولیت سنگینی راجع به تعهدات خود داشته باشند.

مالیات تنها از یکی از شعبات که اصولاً شعبه اصلی است، دریافت خواهد شد.

شعبه شما باید از نام شرکت مادر پیروی کند و همان اسم را داشته باشد. همچنین باید نماینده‌ای رسمی برای ارتباط با مقامات تعیین نمایید.

نحوه ثبت شعبه در کانادا در سال 2021

اگر قصد دارید شعبه‌ای برای شرکت خود در سال 2021 میلادی، پس از مهاجرت کانادا تأسیس نمایید، لازم است این شعبه‌ها را در استان مدنظرتان به ثبت رسانید. درصورتی‌که تمایل دارید در چندین استان شعبات مختلفی برپا کنید، باید شعبه‌های شرکتتان را در هر شهری که ساختمان شعبه قرار دارد، ثبت کرده و مجوز بگیرید.

اسناد موردنیاز برای ثبت شعبه

زمانی که با هدف تأسیس شعبه، مهاجرت به کانادا را انتخاب می‌کنید باید در زمان تأسیس شعبات شرکت، مدارکی را به مقامات این کشور ارائه دهید. این مدرک‌ها عبارت هستند از:

اطلاعات مربوط به شرکت مادر به همراه گواهی تأسیس آن

مدارک نشان‌دهنده اجازه تأسیس شعبه در کانادا

اظهارنامه‌ای با نام مدیران شعب و سردبیر

تأیید نمایندگان محلی برای بنیان‌گذاری شعبه

مدارک مهم از شرکت مادر برای استقرار شعبه در کانادا

حتی اگر پس از مهاجرت کانادا، اجازه فعالیت به شعبه شرکتان در کانادا داده شد، شرکت مادر ملزم به ارائه اطلاعات خاصی در مورد خود است. پس از ثبت شعبه کلیه اسناد ارسال شده باید حاوی اطلاعات زیر در مورد شرکت خارجی باشد:

کشور مبدأ شرکت مادر

شماره ثبت شرکت

فرم قانونی و آدرس ثبت شده

محل ثبت دفتر شعبه

تأییدیه ثبت دفتر شعبه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون