اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011055658718066

گفت‌گو با خانم شجاعی مدیر فروش شرکت مرمر پلاست

تخصص ما ارائه راهکارهای نوین در صنعت ساختمان است

کد: 140011055658718066

https://bit.ly/3gcxJnD

، (اخبار رسمی): مرمرپلاست اولین و بزرگترین تولیدکننده دیوارپوش و پوشش سقف و قرنیزهای ساختمان است تولید محصولی انحصاری و عرضه به صنعت ساختمان کشور یکی از دستاوردهای این شرکت بوده است.این محصول در سبک سازی وزن سازه تاثیر بسزایی دارد و قیمت نازل آن برای انبوه سازان تولیدکنندگان مسکن جذابیت‌های خاصی به همراه داشته است.

تخصص ما ارائه راهکارهای نوین در صنعت ساختمان است
تخصص ما ارائه راهکارهای نوین در صنعت ساختمان است

در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) که از ۲۱ تا ۲۴ دی 400 برگزار شد، فرصتی شد تا با خانم شجاعی مدیر فروش شرکت مرمر پلاست گفت‌وگویی داشته باشیم. در ادامه توضیحات خانم شجاعی را ملاحظه می کنید:‌

خانم شجاعی عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری دهید.

شرکت مرمر پلاست فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در زمینه دیوارپوش و سقف کاذب با تکنولوژی جدید آغاز کرد. لازم به ذکر است که قبل از سال ۱۳۹۵ جنس اکثر دیوار پوش‌ها پی‌وی‌سی (PVC) خالص بود، اما تکنولوژی جدید ما پی‌وی‌سی (PVC) را با پودر سنگ مخلوط کرده است که این کار مزایای سنگ و نیز پی‌وی‌سی همزمان دارد.

این دیوار پوش‌ها در چه اماکنی قابل استفاده هستند؟

در نماهای داخلی، مثل آسانسور، لابی، استخرها، حمام و سرویس بهداشتی، بین کابینت‌ها و ... قابلیت استفاده دارند.

از ویژگی‌های محصول بگویید. آیا در حمام و رطوبت خراب نمی‌شوند؟

خیر، این محصولات در مقابل رطوبت و مواد شوینده ۱۰۰ درصد مقاوم هستند. به همین دلیل با آسودگی خاطر می‌توان داخل حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

محصولات ما دارای تاییدیه وزارت بهداشت و آتش‌نشانی هستند. نمونه کار ما با تاییدیه وزارت بهداشت داخل بیمارستان میلاد و بانک ملی کار شده است. تاییدیه آتش‌نشانی گواه بر این است که کارهای ما غیرقابل اشتعال و خود خاموش شونده هستند، یعنی در صورت رخ دادن حریق آتش را گسترش نمی‌دهد و خود به خود خاموش می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید بیشتر بگویید.

بله، مواد اولیه 60 درصد پی‌وی‌سی (PVC) و ۴۰ درصد پودر سنگ است. طرحی که داخل آن زده می‌شود نه روکش است نه چاپ! روکش که مثل برچسب بلند می‌شود چاپ هم که با خط و خش طرح از بین می‌رود تکنولوژی جدید «‌هات استمپ» است که با حرارت بسیار زیاد ورق و روکش ورق ۱۸ میکرون داخل مواد می‌رود و معایب روکش و چاپ را ندارد.

آیا در این حوزه رقیب نیز دارید؟ در صورت پاسخ مثبت وجه تمایز شما با سایرین در چیست؟

بله قطعا رقیب داریم،‌ خوشبختانه یا متاسفانه ما مشتریان گسترده ای داریم که برخی اظهار می‌کنند محصولات ما ارزان است و برخی دیگر مخالف هستند. ما به تمام مشتریان خود یک ورق از کار را هدیه می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم این محصول را با شرکت‌های مشابه امتحان کنند تا خود مشتری به نتیجه برسد که انتخاب چه محصولی به نفع اوست.

یکی از مزایای مثبت مجموعه ما که شرکت‌های دیگر ندارند، این است که کارهای ما ضمانت پنج ساله دارد. با این مضمون که اگر شخص خواست تغییر دکوراسیون یا تغییر طرح بدهد، ما با ۵۰ درصد تخفیف قیمت روز دیوارپوش های خریداری شده را تحویل می‌گیریم و دیوار پوش‌های جدید با طرح‌های مد نظر مشتری را ارائه می‌دهیم. برای مثال اگر امسال یک ورق ۲۰۰ هزار تومانی از مجموعه ما خریدید، پنج سال بعد این ورقی که قیمتش ۶۰۰ هزار تومان شده را با قیمت ۳۰۰ هزار تومان از ما خرید می‌کنید. این ضمانت خاص شرکت ماست و منحصر به خودمان است.

آیا محصولات فقط در نمای داخلی استفاده می‌شود و برای نمای بیرونی مناسب نیستند؟

کارهای ما فقط نمای داخلی استفاده می‌شد؛ چرا که پی‌وی‌سی موجود در آن‌ها با گذشت زمان، اشعه نور آفتاب موجب کدری آن می‌شود؛ بنابراین ما توصیه به اجرا در نماهای بیرونی نمی‌کردیم. تا اینکه شرکت مرمر پلاست طرحی آورد که از سنگ طبیعی به عنوان مکمل کار و در نمای بیرونی استفاده می‌شود.

ویژگی بارز این نوع محصول مناسب نمای بیرون چیست؟

هر ویژگی که یک سنگ دارد این محصول هم دارد. با این تفاوت که این نوع سنگ بسیار سبک و قابل انعطاف است و قیمت آن از سنگ ارزان‌تر در می‌آید؛ چرا که ما سنگ فروش نیستیم، تنها یک لایه نازک از سنگ بریده می‌شود.

آیا این محصول شما دانش بنیان است؟

خیر، فقط پنج کشور تولید کننده وجود دارد و ما تنها شرکتی هستیم که نمایندگی این کار را در ایران گرفتیم.

در نمایشگاه چه محصولی را عرضه کردید؟

دیوارپوش و سقف کاذب سنگ مصنوعی، جدیدترین محصول خود را عرضه کردیم، یعنی محصولی جدید از سنگ طبیعی.

هدف از حضور در نمایشگاه چه بود؟

هر شرکتی اهداف خاصی برای حضور در رویدادهای نمایشگاهی دارد. ما هم به دنبال اهدافی مثل برندینگ و معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.

آیا شما صادرات محصول نیز دارید؟

بله، به کشورهای عراق و ترکیه محصولاتمان را صادر می کنیم و حتی در ترکیه نمایندگی نیز داریم.

راه ارتباطی با مجموعه شما به چه صورت است؟

مخاطبان شرکت ما می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده محصولات به سایت ما به نشانی  ‌http://marmarplast.com/ مراجعه کرده و یا با شماره  88961313 – 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید