اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001105565916066

مصاحبه طولانی سجاد سلیمانی و دو پادکستر دیگر

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون

کد: 14001105565916066

https://bit.ly/3IAO0yJ

، (اخبار رسمی): در یازدهمین دوره پادکست اکنون، سجاد سلیمانی به عنوان میزبان و بنیانگذار این پادکست (کوچ مدیریت زمان و مربی زندگی) به همراه دوستانش، گفتگوی بلند 5 ساعته و نیمه‌ای را با محمدرضا شعبانعلی موسس سایت متمم انجام داده است که در نوع خود از نظر مطالب مطرح شده و مدت زمان مصاحبه، ‌قابل توجه و تامل برانگیز است.

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون
گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون
این پادکستر حرفه ای که در مصاحبه‌های خود با کارآفرینان و افراد خلاق حوزه کسب و کارهای ایرانی چالش‌ها و مباحث تازه‌ای را مطرح می کند، این بار در قالب یک تیم حرفه‌ای، به سراغ یک معلم و بنیانگذار سایت «متمم» و استاد مذاکره رفته و گفت و گوی ویژه ای را ضبط و آماده انتشار کرده است.

محمدرضا شعبانعلی در این نشست چند ساعته درباره مسیر شغلی، سایت متمم و قصه‌های پشت پرده اش، شبکه متممی‌ها، مهاجرت، برندسازی شخصی، یادگیری، نظام ارزش‌ها در زندگی آدم‌ها صحبت کرده و برای اولین بار بخش هایی ناگفته از زندگی خودش را بیان نموده است.

تعادل در زندگی، سبک زندگی و کاری خاص خود، روش تصمیم گیری و چرایی انتخاب‌ها و اوضاع جامعه ایران و مگاترندهای جهانی از جمله مطالب و سرفصل‌های دیگر یازدهمین شماره پادکست اکنون است که به تازگی تهیه شده است.

تازه ترین شماره پادکست اکنون به صورت مشترک توسط سجاد سلمانی، امین کاکاوند (پادکست نبرد) و امین آرامش، (پادکست کارنکن) با همراهی گروه «متمم» ضبط و منتشر شده است.

محمد رضا شعبانعلی در این مصاحبه مفصل، در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده به طور فهرست وار به این مباحث و سرفصل‌ها هم اشاره کرده است:

    مسیر شغلی، کارآموزی‌ها، قصه‌های شغلی، ورود به بحث مذاکره و رفتن به سمت معلمی و.... روش و اصول ایجاد سایت متمم و اداره آن و اعضای تیم. چیستی یادگیری، مدل ذهنی، خودآموزی یا خودیادگیری. برندسازی شخصی، اصول و ارزش‌ها در زندگی، مهم ترین دارایی‌های زندگی و تجربه مرگ. معنای تعادل در زندگی، عصیانگری، مدیریت زمان و کارایی و سبک زندگی و... نگاه به مسئله مهاجرت، تصمیم گیری شخصی و فردی، مسائل روز جامعه ایران و...
گفتنی است که قسمت‌های قبلی پادکست اکنون به مصاحبه با این افراد اختصاص داشته است:‌ علی سریزدی، امیر تقوی، دکتر مصطفی مرشدی، مجید کثیری، دکتر محمدمهدی روحانی، مهرداد مظاهری، سایروس صفاری، سعید حیدریان، پیمان اکبرنیا و آرمان ولیان.

محمدرضا شعبانعلی، متولد سال ۱۳۵۸ است و سال ۱۳۷۶ از دبیرستان البرز فارغ التحصیل شده و همان سال در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف به ادامه تحصیل پرداخته و همزمان با تحصیل، به عنوان نماینده فنی - بازرگانی شرکت های مختلف اروپایی در ایران و خاورمیانه فعالیت کرده است.

وی که در سال ۱۳۸۴ با رتبه نخست وارد رشته MBA دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف شد، طی این سال ها جدای از فعالیت تجاری و بازرگانی و صنعتی، به فعالیت علمی و آموزشی نیز پرداخته که از جمله آنها می‌توان به تالیف و انتشار کتب و مقالات مختلف اشاره کرد.

کتاب های فنون مذاکره، ۵۳ اصل در مذاکره، تصمیم گیری، مدیریت انسانها، پیش بینی قیمت سهام در بورس به روش تحلیل تکنیکال، روش المان محدود و ... از جمله تالیفات و ترجمه‌های وی بوده و همچنین جدا از برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نوشته‌های متعددی نیز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، در روزنامه ها و فضای مجازی منتشر کرده است.

قسمت یازدهم پادکست اکنون که توسط یک تیم حرفه ای تصویربرداری (فیلم برداری) شده و در سه قسمت منتشر شده است. برای دیدن ویدیو این گفتگو و عکس های پشت صحنه به این سایت مراجعه کنید:‌

https://sajadsoleimani.com/e11-shabanali/

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]