اطلاعات تماس
  • 051322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011085664618092

هجده سال تجربه در امور ملکی زراعی و زمین های کشاورزی

کد: 140011085664618092

https://bit.ly/3uaO8B9

، (اخبار رسمی): دعوی مربوط به اموال غیر منقول مانند ملک وزمین به عنوان دعوی ملکی شناخته می شود.هرچند گاهی این دعوی جنبه کیفری نیزمیگیرد مانند فروش مال غیر و یاغصب وتصرف عدوانی.با مشورت با وکلای مؤسسه عدل گستر علی زاده توس می‌توانید خیال خود را از غوطه‌ور شدن در شرایط بحرانی نجات دهید.

18 سال تجربه در امور ملکی زراعی و زمین های کشاورزی
مؤسسه عدل گستر علی زاده توس https://li-alizadeh.com

موسسه عدل گستر علی زاده توس 18 سال تجربه در امور ملکی زراعی و زمین های کشاورزی و ارث تغییر کاربری زمین ،اراضی ملی،مشاوره آنلاین،کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

دعاوی تصرف عدوانی

ازجمله دعاوی بسیار رایج در محاکم قضایی دعاوی تصرف عدوانی است.

دعوی مربوط به اموال غیر منقول مانند ملک و زمین نوعا دعوی حقوقی بوده که به عنوان دعوی ملکی شناخته می شود. هرچند گاهی اوقات این دعوی جنبه ی کیفری نیز میگیرد همانند فروش مال غیر و یا غصب و تصرف عدوانی. به طور کلی هر دعوی که به تبع ملک یا زمین رخ دهد شامل دعوی ملکی می شود. از این رو دعوی مربوط به اجاره، الزام به تنظیم سند ، الزام به ایفای تعهد (در قرارداد ملکی) ، فروش مال غیر (ملک یا زمین) ، تصرف عدوانی، خلع ید، حق کسب و پیشه و سر قفلی همه و همه جزء دعوی ملکی قلمداد می شود. در این میان نباید دعوی مربوط به جعل سند ، حق مساقات ، املاک اوقافی ، حق تحجیر و حق شفعه را نیز از یاد برد.

در ضمن مؤسسه عدل گستر علی زاده توس آمادگی پیگیری وانجام تمامی امور حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور را دارد.ارایه این خدمت از آن جهت ضروری می باشد که در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف ازجمله پناهندگی،مهاجرت،اقامت موقت و اخذ تابعیت مضاعف در خارج از کشور زندگی می کنند و به هردلیلی نیازمند دریافت خدمات حقوقی و پیگیری وانجام امور در مراجع قضایی و اداری ایران هستند.

موسسه عدل گستر علی زاده توس

https://www.li-alizadeh.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی