اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011085664818027

ثبت شرکت در کانادا

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

کد: 140011085664818027

https://bit.ly/3o8u3HR

، تهران , (اخبار رسمی): نکاتی در مورد ثبت شرکت در کانادا ، افرادی که می خواهند از طریق ثبت شرکت به کشور کانادا مهاجرت کنند ، برای این که فرد در روند ثبت شرکت کانادا و همچنین اداره ی آن به مشکلی برنخورد باید قوانین و مقررات کانادا در مورد ثبت شرکت کانادا را مورد بررسی قرار دهد.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت
ثبت شرکت کانادا

افرادی که می خواهند در کانادا شرکت ثبت کنند باید برای این که سابقه مدیریتی و تجاری خود را نشان دهند حداقل سه سال سابقه ی مدیریت و فعالیت در یک شرکت را داشته باشند.

 

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت در این کشور ، ثبت شرکت در کانادا است. برای این که افراد بتوانند در کشور کانادا شرکت ثبت کنند نیاز به مجوز تجارتی دارند که توسط اداره ی فدرال کانادا به آن ها اعطا می شود.

افراد خارجی که می خواهند در کشور کانادا شرکتی را ثبت کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورتی که می خواهند در کشور کانادا سرمایه گذاری کنند و از این طریق شرکتی را در کانادا ثبت کنند حتی اگر شرکتی که در کشور کانادا ثبت می کنند به صورت انحصاری باشد باز هم به این دلیل که هویت فرد همچنان خارجی محسوب می شود باید تحت کنترل دولت قرار بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون