اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095664918093

سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی

کد: 140011095664918093

https://bit.ly/3obmakG

، اصفهان , (اخبار رسمی): سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی، به دنبال محدودیت تردد جهت کاهش سرایت ویروس کرونا، جهت مراجعه حضوری برای انجام فرایند ثبت اداره ثبت علائم تجاری اختراع و طرح های صنعتی از ۲۴ ساعت قبل امکان اخذ نوبت برای روز بعد فراهم گردیده است.

سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی
سایت اخذ نوبت اداره ثبت علائم تجاری

جهت مراجعه به هر یک از واحدهای ادارات مختلفِ مرکز اعم از اداره ثبت علائم تجاری، ثبت اختراعات و طرح های صنعتی قبلاً نسبت به دریافت نوبت الکترونیکی از طریق آدرس nobat.ssaa.ir اقدام نمایید.

سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی

سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی، به دنبال محدودیت تردد جهت کاهش سرایت ویروس کرونا، جهت مراجعه حضوری برای انجام فرایند ثبت اداره ثبت علائم تجاری اختراع و طرح های صنعتی از ۲۴ ساعت قبل امکان اخذ نوبت برای روز بعد فراهم گردیده است.

لذا جهت مراجعه به هر یک از واحدهای ادارات مختلفِ مرکز اعم از اداره ثبت علائم تجاری، ثبت اختراعات و طرح های صنعتی قبلاً نسبت به دریافت نوبت الکترونیکی از طریق آدرس nobat.ssaa.ir اقدام نمایید. پس از ورود به این سایت جهت دسترسی به سامانه اخذ نوبت اداره مالکیت معنوی، گزینه مرکز مالکیت معنوی را انتخاب نمایید.

سایت اخذ نوبت اداره ثبت علائم تجاریجهت دسترسی به سایت اخذ نوبت اداره ثبت علائم تجاری ابتدا به آدرس nobat.ssaa.ir وارد شوید. سپس روی گزینه مرکز مالکیت معنوی کلیک نمایید. جهت اخذ نوبت اداره ثبت علامت تجاری گزینه ثبت علایم تجاری و نشانه ها، با توجه به خدمت مورد نظر یکی از موارد ذیل را انتخاب نمایید. 

  • واحد دریافت مدارک فیزیکی (تشکیل پرونده) و تحویل گواهینامه

 چنانچه نسبت به ثبت یک علامت تجاری جدید و یا اضافه کالا اقدام نموده اید. و تمام فرایند ثبت تا اخذ روزنامه رسمی ثبت قطعی علامت تجاری خود را طی نموده اید. با در دست داشتن روزنامه رسمی و کپی برابر اصل مجوز فعالیت جهت اخذ گواهی ثبت به این واحد مراجعه نمایید.

  • مراجعه به کارشناس مسئول پاسخگو

 چنانچه نسبت به صدور اخطارهای اداره نیازمند اخذ توضیح و مذاکره با کارشناسان اداره هستید از طریق این واحد اقدام نمایید.

  • واحد رسیدگی به درخواستهای تغییرات علایم ثبت شده

 در خصوص انتقال، تمدید و یا هرگونه تغییر در مندرجات گواهی ثبت علائم تجاری پس از انجم فرایند ثبت تغییرات در سایت و انتشار روزنامه رسمی، با در دست داشتن مدارک و روزنامه منتشره به این واحد جهت انجام فرایند ثبت مراجعه فرمایید.

  • واحد رسیدگی به درخواستهای ابطال، توقیف و استعلام های دادگاه ها و سایر مراجع
  • واحد رسیدگی به پرونده های اعتراضی

 چنانچه نسبت به اخطار رد اظهارنامه و یا اگهی تقاضای ثبت علامت تجاری توسط اشخاص دیگر معترض هستید پس از ثبت اعتراض خود در سامانه در فرجه قانونی، جهت تشکیل پرونده کمیسیون به این واحد پس از اخذ نوبت مراجعه نمایید.

  • واحد پاسخگویی به مشکلات پرونده الکترونیک و به روز رسانی پرونده های قدیمی در سامانه (داده آمایی)

 چنانچه در درج اطلاعات پرونده ثبتی شما در سیستم نقص و یا اشتباهی رخ داده و یا هرگونه مشکل سامانه از قبیل اخذ رمز و پسورد ورود به سایت و یا دسترسی به سامانه مشکل دارید از طریق این واحد اقدام نمایید.

تجربه نشان داده است در بسیاری از مواقع که اقدامات حقوقی توسط خود شخص بدون مشاوره با متخصّصین صورت گرفته هزینه و زمان بیشتری از آنها تلف شده است. در مواقعی به دلیل طی مراحل اشتباه، دیگر اصلاح آن یا غیر ممکن و یا دشوار و زمانبر می شود.  دفتر ثبتی اسپادانا با وکلای مجرب و متخصّص در زمینه ثبت علامت تجاری، اختراع و طرح های صنعتی و ثبت شرکت ها در اصفهان به صورت تخصصی خدمات ثبتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. با بهره گیری از مشاوره وکلای متخصص ثبت اسپادانا در حوزه مالکیت معنوی و آگاهی از مسائل حُقوقی قبل و بعد از ثبت، به طور قابل توجهی در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید.

شماره تماس: ۳۷۱۲۰-۰۳۱

ارتباط و مشاوره آنلاین: https://sabtespadana.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت اسپادانا

موسسه حقوقی انصاف بنیان اسپادانا با شماره ثبت ۴۱۷۲۴ و با برند اسپادانا ثبت شده به شماره ۲۶۲۲۱۱ متشکل ازگروه مجربی از وکلا ، حقوقدانان و کارشناسان خبره است که با دارا بودن دانش و تجربه کافی و وافی و تیم حقوقی توانمند و پای بند به اصول اخلاق حرفه­ای، جهت ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز به کلیه افراد و شرکت‌ها، این آمادگی را دارد تا به صورت حضوری یا نیمه حضوری و یا آنلاین تمامی امور حقوقی مربوطه را با شرایط مناسب در استان پهناور اصفهان بر عهده گیرد. استفاده از تجارب ما دراین موارد منجر به کاهش مسئولیت‌های یک مدیر فعال و جلوگیری از اختلافات و اتلاف وقت، هزینه و همچنین داشتن فرصت بیشتر جهت حفظ منافع شرکت می‌گردد. بنابراین می­توانید با اطمینان خاطر و خیالی آسوده امور ذیل را به دفتر ثبت اسپادانا بسپارید: ثبت شرکت در اصفهان، تنظیم صورتجلسات، جابجایی شرکا و همچنین تقسیم صحیح سهام، دعاوی شرکت ها در اصفهان ثبت علامت تجاری برند و لوگو در اصفهان ، ثبت اضافه کالا و طبقات ، تمدید علامت و برند و دعاوی علامت تجاری در اصفهان ثبت طرح صنعتی در اصفهان و دعاوی مربوطه ثبت اختراع در اصفهان و دعاوی مربوطه اخذ انواع مجوز و کارت بازرگانی در اصفهان بررسی و تأیید صحت کلیه قراردادهای منعقده در شرکت به منظور استیفاء حقوق شرکت بررسی و پاسخگویی به استعلامات سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی از قبیل مراجع قضایی دادگستری، اداره ثبت و دفاتر اسناد رسمی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه