اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095665418095

فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی خرید آنلاین محصولات کشاورزی

کد: 140011095665418095

https://bit.ly/3rZEsGW

، (اخبار رسمی): استفاده از بستر کشت هیدروپونیک یکی از مهمترین مباحث کشاورزی روز در دنیا است. امروزه متخصصین زیادی در این زمینه فعالیت می کنند تا بتوانند اطلاعات دقیق تری از کشت هیدروپونیک به دست آورده و از این طریق راندمان تولید محصولات کشاورزی را بالا ببرند.

فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی خرید آنلاین محصولات کشاورزی
فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی خرید آنلاین محصولات کشاورزی

با بستر کشت هیدروپونیک بیشتر آشنا شوید . استفاده از بستر کشت هیدروپونیک یکی از مهمترین مباحث کشاورزی روز در دنیا است. امروزه متخصصین زیادی در این زمینه فعالیت می کنند تا بتوانند اطلاعات دقیق تری از کشت هیدروپونیک به دست آورده و از این طریق راندمان تولید محصولات کشاورزی را بالا ببرند. با گذر زمان و افزایش جمعیت، بحث امنیت غذایی بیشتر از قبل مهم خواهد شد لذا متوسل شدن به هر روشی که شرایط را برای تولید حداکثری فراهم نموده و در عین حال با محیط سازگارتر است، باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد و در این میان انواع بستر کشت هیدروپونیک گزینه انتخابی خوبی خواهند بود.


سه حالت برای کشت هیدروپونیک وجود دارد:
۱- استقرار ریشه گیاه در محیط آبی
۲- قرار گرفتن ریشه گیاه در هوا منوط بر این که همواره مرطوب باشند.
۳- رشد ریشه در محیط جامد غیر از خاک که قابلیت نگهداری آب در اطراف ریشه گیاهان را دارد.
اما همان گونه که متوجه شدید در هر سه روش، اساس کار کشت هیدروپونیک بر آب است به این معنا که باید آب کافی در اختیار داشته باشید تا این سیستم کشت بتواند به خوبی جواب دهد. تمامی مواد غذایی مورد نیاز گیاه در بستر ر وارد شه و به صورت محلول در اختیار گیاه قرار می گیرد.

مزایای استفاده از بستر کشت هیدروپونیک:
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد تا زمانی که خاک وجود دارد، چرا باید به سراغ بستر کشت هیدروپونیک برویم چرا که انسان ذاتا تجربه کافی برای کشت در خاک را دارد و قطعا در این روش موفق تر خواهد بود. اما این باور شما، به دلیل عدم آگاهی از مزیت های کشت هیدروپونیک است که در ادامه به تفصیل بیان خواهیم کرد:
۱- شما در روش کشت هیدروپونیک برای تغذیه یکنواخت گیاهان مشکلی نخواهید داشت چرا که انواع کود و مواد مغذی در آب حل شده و با توزیع یکنواخت در اختیار تمام گیاهان قرار می گیرند.
۲- از طرفی چون عناصر غذایی به فرم محلول در اطراف ریشه قرار دارند لذا جذب سریع تری داشته و رشد و عملکرد گیاه بهتر خواهد شد.
۳- به کمک استفاده از انواع بستر کشت هیدروپونیک شما در واقع کمک میکنید تا آب همواره در اطراف ریشه وجود داشته و تنش خشکی رخ ندهد.
۴- یکی از مشکلاتی که در کشاورزی اهمیت زیادی داشته و عملکرد گیاهان را تحت شعاع قرار می دهد، علف های هرز است که در کشت هیدروپونیک کنترل ساده تری خواهند داشت.
۵- قطعا را تهیه بستر کشت هیدروپونیک نیازی به شخم زدن خاک و تهیه زمین نخواهد بود لذا حجم کار کم شده و کشت و کار آسان تر خواهد شد.
۶- جالب است بدانید که با کمک کشت هیدروپونیک شما می توانید هر گیاهی را در منطقه مسکونی خود پرورش دهید.
۷- یکی از مسائلی که رشد ریشه گیاهان را تحت تاثیر قرار می دهد، خصوصیات شیمیایی محیط کشت است که در بستر کشت هیدروپونیک به راحتی می توانید کنترل شیمیایی محیط را در دست گرفته و محیطی سازگاری برای ریشه فراهم نمایید.

سایت ایران کشاورزی با تیمی متخصص با ۳۰ سال تجربه و خدمات خالصانه در بخش کشاورزی، به دنبال رشد و پیشرفت صنعت کشاورزی ایران با آنلاین سازی تمامی مراحل خرید، ارسال و پشتیبانی با قیمت فروش عمده به دنبال آسان سازی خرید هرچه بیشتر محصولات کشاورزی از جمله بهترین کودهای ایرانی و خارجی، بذرهای کمیاب و فانتزی، انواع سم و سم پاش ها و ابزار کشاورزی است. در سایت ایران کشاورزی تلاش برای در دسترس بودن تمام نیازهای شما در قالب یک سایت جامع خرید فروش محصولات کشاورزی بوده است. شما می توانید ۰ تا ۱۰۰ خرید محصولات کشاورزی خود را با ارسال رایگان و با مشاوره تیم تخصصی ایران کشاورزی انجام دهید.

فروش انواع بذرهای کمیاب و فانتزی
فروش انواع سم و سمپاش ها
فروش ابزارهای کشاورزی

تحویل اکسپرس ، پرداخت در محل ، تضمین بهترین قیمت ، ضمانت اصل بودن کالا

www.irankeshavarzi.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی