اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095666418099

معرفی انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال و نحوه فعالیت آن‌ها

کد: 140011095666418099

https://bit.ly/3IK765y

، (اخبار رسمی): ارز‌های دیجیتال انقلاب‌ اقتصادی قرن بیست و یکم هستند. ارزهایی که معنای پول و ارزش را تغییر دادند و به‌سرعت بین مردم فراگیر شدند. اگر شما از دسته کسانی هستید که می‌خواهید به‌تازگی وارد این نوع بازار مالی شوید، با اصطلاحات خاص بسیاری روبرو می‌شوید که می‌توانند شما را گیچ کنند.

 معرفی انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال و نحوه فعالیت آن‌ها
معرفی انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال و نحوه فعالیت آن‌ها

 نگران نباشید در سایت امید فدوی مقاله‌های آموزشی فراوانی وجود دارند تا به‌راحتی بتوانید از این دنیا سر در آورید و در مسیر سرمایه‌گذاری استوار قدم بردارید.

از طرفی اگر قصد فعالیت در این بازار را دارید، شاید پیج‌های زیادی را در اینستاگرام دیده باشید که ادعای داشتن کانال سیگنال رایگان ارز دیجیتال را می‌کنند. در این مطلب ماهیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال‌های رمزارز مجموعه‌ تحلیل‌هایی هستند که شما را آگاه می‌کنند که کدام ارز دیجیتال را بخرید. ارزهایی که پس از خرید آن‌ها را می‌توانید به کیف پول‌هایی مانند سیف پل انتقال دهید. یک سیگنال معمولا حاوی اطلاعات زیر است:

  • سیگنال مشخص می‎کند که کدام ارز دیجیتال را باید بخرید. به‌عنوان مثال: بیت کوین، اتریوم و کاردانو.
  • قیمتی که باید سعی کنید ارز دیجیتال را با آن بخرید.
  • قیمتی که باید ارز دیجیتال را بفروشید تا به سود برسید.
  • و در نهایت استاپ لاس یا زمانی که باید از پوزیشن خود برای کاهش ضرر خارج شوید.

سیگنال‌های رمزارز را افراد متخصص در این زمینه ارائه می‌دهند که سیگنال‌دهنده نام دارند. هدف از آن‌ها راهنمایی تریدرهای مبتدی است. شما می‌توانید به کانال سیگنال رایگان ارز دیجیتال این افراد مثل امید فدوی مراجعه کنید تا بتوانید از اطلاعات مفید آن بهره ببرید.

برخی افراد نیز ممکن است یک کانال پرمیموم داشته باشند تا با پرداخت حق عضویت از سیگنال‌های آن استفاده کنید.

به‌عنوان مثال همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، سیگنال به شما امکان می‌دهد بدانید کدام ارز دیجیتال را بخرید، چه تارگت‌هایی را هدف قرار داده است و استاپ لاس شما روی چه عدد باید قرار گیرد.

بعضی از کانال‌ها نیز اطلاعاتی مانند زمان خروج و ورود را در اختیارتان قرار می‌دهند و اگر فیوچرز معامله می‌کنید، می‌گویند معاملات خود را شورت یا لانگ بگیرید.

معمولا برای هدف ورودی، ارائه‌دهنده سیگنال می‌تواند به جای معرفی کردن یک عدد خاص و مطلق، محدوده‌ای از قیمت‌ها را به شما معرفی کند.

به عنوان مثال، به جای تعیین قیمت خرید 38500 دلار به ازای هر بیت کوین، ارائه دهنده سیگنال ممکن است محدوده 38500 تا 38600 دلار را مشخص کند.

این اعداد به تریدرها آزادی عمل زیادی برای تلاش بیشتر و دستیابی به قیمت صحیح خرید می‌دهند و در نهایت بر سود به دست آمده آن‌ها تاثیر می‌گذارند.

باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت رسیدن به نقطه هدف و یا رسیدن به نقطه ضرر، شما اکثر اوقات از طرف فرستنده سیگنال پیام دریافت می‌کنید. پس جای نگرانی وجود ندارد.

نکته بعد این‌که بعضی از سیگنال‌ها برای یک صرافی خاص هستند و قیمت لحظه‌ای ورود و خروج را براساس آن صرافی تنظیم کردند. به‌عنوان مثال بسیاری از کانال‌ها سیگنال معاملات در صرافی کوکوین یا بایننس را دارند و تعدادی دیگر فقط نقطه خروج و ورود را مشخص می‌کنند.

برخی از افراد هم ممکن است فقط در کانال خود تحلیل یک ارز را انجام دهند و آن را برای خرید مناسب معرفی کنند. تعیین نقاط خرید و فروش به عهده خود شما است.

در نهایت شما می‌توانید روی هر صرافی معاملات خود را انجام دهید و سپس اگر خواستید ارز مورد نظر را به کیف پول سیف پل خود یا هر کیف پول دیگری انتقال دهید.

 

دریافت سیگنال‌های رمزارز

راه‌های زیادی برای دریافت سیگنال‌های رمزارز وجود دارد اما محبوب‌ترین آن‌ها کانال‌های تلگرام هستند. شما حتما با این اپلیکیشن آشنایی دارید که یکی از کاربردی‌ترین پیام‌رسان‌های فوری است. تفاوت عمده‌ای که آن را نسبت به واتساپ برای استفاده سیگنال‌ها مناسب‌تر می‌کند، بات‌های تلگرام است.

ربات‌های تلگرام را می‌توان برای مدیریت خودکار پیام‌ها برنامه‌ریزی و طراحی کرد. کاربران معمولا با صدور پیام‌های فرمان در محیط‌های گروهی با این ربات ها تعامل دارند.

روش دیگر دریافت سیگنال‌های رمزنگاری از طریق ایمیل است. اغلب کاربران ممکن است تلگرام نداشته باشند، بنابراین برخی از ارائه‌ دهندگان ترجیح می‌دهند سیگنال‌ها را از طریق ایمیل ارسال کنند.

با این‌حال، نقطه ضعف بزرگ ایمیل این است که اگر هر چند وقت یک‌ بار به حساب خود سر نزنید، ممکن است سیگنال را از دست بدهید. بدون تردید استفاده از ایمیل محبوب‌ترین روش برای دریافت سیگنال‌های رمزنگاری نیست، اما برای برخی افراد جواب می‌دهد.

 

ارائه دهندگان سیگنال‌ها

حالا که با سیگنال و ماهیت آن آشنا شدید می‌خواهیم نحوه عضویت در این کانال‌ها و دیگر نکات مهم آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

همان‌طور که گفتیم اکثر افراد سیگنال رمز‌ارزها را در کانال‌های تلگرامی می‌فرستند. برای عضویت در کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال باید با ادمین آن کانال ارتباط برقرار کنید. او به شما نحوه عضویت و پرداخت را خواهد گفت.

انواع گروه‌ها و کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال می‌توانند در دو دسته زیر قرار گیرند:

 

کانال‌ سیگنال رایگان ارز دیجیتال

این کانال‌ها معمولا تعداد عضو زیادی دارند و شامل تمام افرادی می‌شوند که حق عضویت را پرداخت نمی‌کنند ولی به ثبت نام در یک گروه پرمیوم علاقه دارند.

این کانال‌ها فرصتی برای ادمین‌های آن ایجاد می‌کنند تا بتوانند برای عضوگیری کانال تلگرام پرمیوم خود برای جذب افرادی که علاقه‌مند به آموزش و ترید کردن هستند، تبلیغات کنند.

ادمین گروه‌های رایگان معمولا اسکرین شات‌هایی از سود و ضرر اعضای گروه‌ پرمیوم خود می‌فرستند تا افراد برای پرداخت حق عضویت، تمایل بیشتری پیدا کنند.

بعضی دیگر از کانال‌های رایگان مانند کانال امید فدوی اطلاعات مهمی از ارزها در اختیار شما قرار می‌دهند تا برای معاملات بعدی خود از اخبار فاندامنتال و اقتصادی مهم دنیا باخبر شوید.

 

کانال‌های پولی سیگنال ارز دیجیتال

اگر تصمیم به اعتماد به یک کانال پرمیوم گرفتید، حتما بدانید چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید هیچ سیگنالی قطعیت کامل ندارد و ممکن است در کنار سود، ضرر نیز کنید. پس توصیه می‌کنیم از کانال‌هایی که خبر از سودهای نجومی می‌دهند، فاصله بگیرید.

در یک گروه پولی، ادمین باید با ارسال سیگنال‌هایی که نتیجه مثبت دارند، اعتماد شما را جلب کند. اگر او این کار را انجام ندهد، اعضای گروه عضویت خود را ممکن است برای ماه بعد تمدید نکنند.

همچنین توصیه می‌کنیم قبل از عضویت در یک کانال پرمیوم سابقه ادمین یا ادمین‌های آن را بدانید، بررسی کنید مقدار سود و ضرر ماهیانه گروه چقدر بوده است و چه سیگنال‌هایی را دریافت می‌کنید.

بدون تردید کانال‌های زردی که سیگنال پامپ و دامپ می‌گذارند، هدفشان فقط خالی کردن جیب شما است. از طرفی ارائه سیگنال باید همراه با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال باشد تا بتوانید از خرید و فروش خود بیشتر مطمئن باشید.

 

مزایای سیگنال‌های ارز دیجیتال

استفاده از یک کانال سیگنال رایگان ارز دیجیتال یا نوع پولی آن مزایا و معایبی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

 

میتواند بسیار سودآور باشد

مزیت آشکار عضویت در چنین کانال‌هایی این است که اگر آنچه را می‌گویند انجام دهید، می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد. اگرچه ممکن است اخبار میلیونر شدن اعضای این گروه‌ها را نبینید، اما می‌تواند راه بسیار خوبی برای اضافه کردن مبلغی اضافی به درآمد ماهیانه‌تان باشد.

 

نیازی نیست خودتان تحقیق کنید

دومین مزیت بزرگ استفاده از یک کانال سیگنال، صرفه‌جویی زیاد در زمان است. دیگر نیازی نیست خودتان ساعت‌ها به تماشای چارت‌ها یا تحلیل آن‌ها بپردازید. به جای آن می‌توانید برای انجام آن به شخص دیگری پول بدهید و وقت خود را صرف کارهای مهم‌تر خود کنید.

 

فرصت یادگیری عالی

عضویت در یک کانال سینگال این فرصت را می‌دهد تا از کسانی که در تشخیص معاملات سودآور بهتر از شما هستند، بیاموزید.

با توجه به این واقعیت که بسیاری از ادمین‌های این گروه‌ها تحلیل تکنیکال را انجام داده و منطق پشت هر سیگنال را با جزئیات توضیح می‌دهند، می‌توانید این پست‌ها را بخوانید و به کمک آن‌ها دانش خود را بالا ببرید.

در نهایت به‌تدریج، در تشخیص معاملات مهارت بیشتری خواهید داشت. تا جایی که ممکن است خودتان بتوانید سیگنال‌ها را با تحلیل شخصی تشخیص دهید و دیگر نیازی به عضویت در این کانال‌ها و پرداخت هزینه آن، نداشته باشید.

در پایان فراموش نکنید سیگنال‌های ارز دیجیتال فضای جدید و در حال رشد در بازار کریپتو کارنسی هستند. آنها چندین مزیت مانند سودآوری بیشتر، صرفه جویی در زمان و به طور بالقوه یک فرصت یادگیری عالی را ارائه می‌دهند.

اگر بتوانید یک ارائه‌دهنده سیگنال قابل اعتماد و مطمئن پیدا کنید، از معاملات خود می‌توانید سود زیادی به جیب بزنید. البته بالا نیز تذکر دادیم هر سیگنالی صد در صد دقیق نیست و با استفاده از حد ضرر می‌توانید سرمایه خود را مدیریت کنید. از طرف دیگر تمام این کانال‌ها فقط سودده نیستند و باید مقدار سود و ضرر ماهیانه افراد عضو در آن‌ها را پرس‌وجو کنید.

به نظر ما بهتر است سیگنال‌ها را به‌عنوان وسیله‌ای برای تکمیل درآمد خود ببینید، نه این‌که بخواهید توسط آن‌ها یک‌شبه پولدار شوید. در بازارهای سرمایه اگر بتوانید حتی مقداری پول را به درآمد ماهانه خود با کمترین تلاش اضافه کنید، آن را باید به‌خودی خود یک موفقیت در نظر بگیرید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]