اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۲۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095666518075

فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی

کد: 140011095666518075

https://bit.ly/3HbwAIH

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین محصول از بین محصولات مشابه همیشه کار آسانی نیست. مخصوصا وقتی که قصد خرید محصولی از فروشگاههای اینترنتی را داشته باشید. سعی کنید قبل از خرید هر کالائی لیستی از خصوصیات و ویژگیهای مهم که در کارکرد محصول مورد نظر مؤثر است تهیه کنید .

فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی
فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی

انتخاب بهترین محصول از بین محصولات مشابه همیشه کار آسانی نیست. مخصوصا وقتی که قصد خرید محصولی از فروشگاههای اینترنتی را داشته باشید. سعی کنید قبل از خرید هر کالائی لیستی از خصوصیات و ویژگیهای مهم که در کارکرد محصول مورد نظر مؤثر است تهیه کنید و این ویژگیها را برای هر مدل از کالای مورد نظر یادداشت کنید.

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی نمودار (Logarothmic Scale) – نصب همزمان روی ۳ کامپیوتر

نکات مهم در مبحث نمودارهای حسابی و لگاریتمی
نکته ی اول در مورد دیتای مورد استفاده است ، دیتا همواره خام است و نمی تواند لگاریتمی شود ، بنابراین کسانی که دیتا را از شرکت های تامین کننده ی دیتا خریداری می کنند و سپس آنها را در نرم افزار هایی مثل داینامیک تریدر ، آمی بروکر ، متا استاک و … اجرا می کنند همواره چارت حسابی را روی نمودار می بینند.

نکته ی دوم این است که نمودار های ما در تحلیل تکنیکال دارای دو محور قیمت و زمان است و در نمودار لگاریتمی فقط محور قیمت (محور عمودی) لگاریتمی می شود و محور زمان (محور افقی) خطی باقی می ماند بنابراین لفظ درست تر برای این نوع نمودار ، نمودار نیمه لگاریتمی (فراچارت: Semi-Log) است که در برخی نرم افزار ها به اشتباه به آن لگاریتمی (فراچارت:Log) گفته می شود

مزایای اندیکاتور مقیاس لگاریتمی فرازرایان :
استفاده بهینه از منابع سخت افزاری رایانه
نمایش قیمت روی خطوط افقی رسم شده (سطوح حمایت و مقاومت استاتیک)
نمایش قیمتهای مربوط به هر کندل (OPEN,CLOSE,LOW,HIGH) در محل نشانگر موش با اشاره موس به کندل

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی موجود در نرم افزار متاتریدر (MetaTrader/MofidTrader) هنگامی که فعال می شود ، حتی در زمانی که کاری روی نمودار انجام نمی شود ، حداقل ۶۵ درصد از کل سی پی یو رایانه را به کار می گیرد و چنانچه چندین نمودار به طور همزمان از این اندیکاتور استفاده کنند این مقدار به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده و حتی باعث هنگ کردن سیستم میشود.

همین مشکل موجب شده تا امکان ذخیره نمودار لگاریتمی به عنوان Template پیش فرض سیستم وجود نداشته باشد و چنانچه نمودار لگاریتمی موجود را به عنوان Template پیش فرض سیستم ذخیره نمائید هنگام باز کردن نرم افزار سیستم دچار مشکل می شود و باعث هنگ کردن نرم افزار می شود.

همچنین این اندیکاتور به دلیل استفاده بیش از اندازه از سی پی یو باعث مستهلک شدن سریعتر سی پی یو می شود و حتی ممکن است باعث آسیب دیدن رایانه و حتی سوختن سی پی یو گردد.

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی فرازرایان با بهینه سازی کدها توانسته مشکلات بالا را برطرف کند ، به شکلی که در حالت فعال و در زمانی که عملیاتی روی نمودار انجام نمی شود مصرف سی پی یو زیر ۱ درصد بوده و هنگام انجام عملیات روی نمودار میزان استفاده از سی پی یو حداکثر تا ۳۰ درصد آن هم به صورت لحظه ای و نه مداوم خواهد بود.

به این ترتیب دیگر نگرانی بابت آسیب دیدن رایانه به دلیل استفاده بیش از حد و بی مورد وجود ندارد ، از طرفی کاربر می تواند با خیال آسوده نمودار لگاریتمی را به صورت Template پیش فرض سیستم ذخیره نماید تا هنگام باز کردن نمودار نیازی به لود کردن اندیکاتور به صورت جداگانه نباشد.

در اندیکاتور مقیاس لگاریتمی بهینه شده فرازرایان بر خلاف اندیکاتور ارائه شده همراه نرم افزار خبری از خط افقی مزاحم نیست و قیمتها به طور مستقیم روی خطوط افقی رسم شده نمایش داده می شود

اندیکاتور مقیاس لگاریتمی بهینه فرازرایان :
امکان ایجاد تایم فریم هفتگی دلخواه
قابل نصب روی ۳ کامپیوتر به طور همزمان

فروشگاه اینترنتی فرازرایان جی در سال ۱۳۹۴ با هدف فعالیت در زمینه فروش تجهیزات مربوط به واقعیت مجازی (Virtual Reality) و تجهیزات سخت افزاری مربوطه شامل انواع هدست و عینک واقعیت مجازی (VR Glasses) با پائین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات خود را آغاز کرده است.

فروشگاه واقعیت مجازی فرازرایان جی با ارائه بهترین محصولات در زمینه واقعیت مجازی با پائین ترین قیمت سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز دارد.

تحلیل دقیقتر با ابزار مناسب *
آدرس دفتر : اصفهان – اصفهان – خیابان گلزار – کوچه شهید فقیه ایمانی (۵۳) – پلاک ۲۵

https://vr.farazj.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۲۲*****
[نمایش اطلاعات]