اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105669318109

باتری آیفون ۱۳ در تست doxomark

کد: 140011105669318109

https://bit.ly/3HgjCcz

، (اخبار رسمی): گوشی‌های هوشمند شرکت اپل از زمانی که برای اولین بار با نام آیفون وارد بازار شدند تا کنون، طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده‌اند. امروزه آخرین نسل گوشی‌های هوشمند این شرکت، یعنی آیفون 13 توانسته فروش بسیار فوق‌العاده‌ای در میان مردم و اکثر طرفدارانش داشته باشد.

باتری آیفون ۱۳ در تست doxomark
باتری آیفون ۱۳ در تست doxomark

محصولات شرکت اپل همیشه از ویژگی‌های بسیار خاص و خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده‌اند و همین موضوع باعث جذب شدن بسیاری از طرفدارانش شده است. چرا که شرکت اپل همیشه سعی کرده است طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند و تمام محصولاتش، هم از لحاظ ظاهری بسیار عالی باشد و هم تکنولوژی برتری نسبت به سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ّهای هوشمند داشته باشد.

این موضوع را می‌توان در نسل 12 به بعد گوشی‌های هوشمند شرکت اپل به وضوح مشاهده کرد. چرا که پس از افت کیفیت نسبتا کم در طراحی نسل 11،‌ شرکت اپل تصمیم گرفت تغییرات زیادی در نسل 12 ایجاد کند. پس از آن گوشی‌های هوشمندش را به همان سبک کلاسیک و قدیمی سری 5 طراحی کرد که دورتادور گوشی حالت هلالی نداشته و از سطح مسطحی برخوردار بود. پس از آن، یک نسخه مینی و بسیار خوش‌دست و کوچک هم روانه بازار کرد که متاسفانه موفق به فروش بیشتر، در مقایسه با مدل‌ّهای پرو و یا پرو مکس نشد! با این که در آخرین نسل گوشی‌های هوشمند شرکت اپل، یعنی آیفون 13، از لحاظ ظاهری شاهد تفاوت چندان زیادی با سری قبل نیستیم، اما در آن‌ها تغییرات زیادی از لحاظ ارتقا سخت‌افزارها ایجاد شده است.  

ارتقا باتری آیفون ۱۳

به نظر می‌رسد یکی از اولویت‌هایی که شرکت اپل برای سری آیفون 13 در نظر گرفته، ارتقا ظرفیت باتری است. چرا که علی‌رغم محبوبیت سری 12، نقدهای زیادی از لحاظ عمر و ظرفیت باتری برای این مدل گوشی‌ها وارد بود. به خصوص در نسخه مینی نسل قبلی که ظرفیت باتری فقط 2227 میلی‌آمپر ساعت بود. چنین ویژگی در مقایسه با گوشی‌هایی که باتری 4000 تا 6000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری داشتند، یک نقطه‌ضعف بسیار بزرگ به شمار می‌آمد. البته با اینکه ظرفیت باتری مدل‌های پرو و پرو مکس نسل 12 بیشتر از مینی بود، ولی باز هم جا برای جبران کردن وجود داشت که این موضوع را می‌توانیم در نسل جدید آیفون 13 شاهد باشیم.

شرکت اپل در به‌روزرسانی‌های جدیدش در سری آیفون 13 ظرفیت باتری تمام گوشی‌ها را نسبت به نسل قبلی، حدود 20 درصد افزایش داده است. به همین دلیل است که حجم و ضخامت تمام گوشی‌ها و به خصوص وزنشان کمی بیشتر از مدل‌های قبلی است. چرا که برای جبران ظرفیت بیشتر باتری نیاز به ایجاد فضای بیشتر در گوشی‌ها وجود داشت که شرکت اپل این موضوع را با اختصاص دادن حجم و ضخامت بیشتر در گوشی‌های جدید جبران کرد. به همین دلیل، اکثر کسانی که اقدام به خرید گوشی‌های جدید آیفون 13 کرده‌اند، از ظرفیت باتری‌شان بسیار راضی بودند. این موضوع را می‌توان در بررسی و تست تخصصی DxOMark هم به وضوح مشاهده کرد.

فاکتورهای عالی سایت DxOMark

اگر بخواهیم راجع به وب‌سایت و مجموعه‌ی DxOMark به طور خلاصه توضیح بدهیم باید بگوییم که به نوعی حکم IMDB در دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند را دارند! همان‌طور که امتیاز IMDB حتی برای بزرگ‌ترین فیلم‌سازان جهان بسیار مهم است، DxOMark هم در مورد گوشی‌های هوشمند امتیازهای بسیار مهمی را در وب‌سایت خود به اشتراک می‌گذارد که بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. دلیل این موضوع هم بیشتر به خاطر آزمون‌ خطاها و تست‌های کاملا تخصصی است. چرا که باتری، دوربین و تمام جزئیات گوشی‌های هوشمند توسط DxOMark به طور دقیق و با استفاده تست‌های کاملا تخصصی بررسی می‌شود که در ادامه به تست باتری آیفون 13 پرو توسط DxOMark اشاره خواهیم کرد.

به گزارش DxOMark گوشی آیفون 13 پرو عملکرد بسیار عالی از لحاظ تست باتری در میان گوشی‌ّهای هوشمند پرچم‌دار داشته است. در تست‌ّهای انجام شده توسط DxOMark گوشی آیفون 13 پرو با استفاده عادی، توانسته حدود 2 روز دوام آورده و خاموش نشود. جالب است بدانید که این گوشی امتیاز 89 را از آن خود کرده و در رتبه سومین گوشی هوشمند جهان از لحاظ طولانی بودن عمر باتری، قرار گرفته است. این در حالیست که گوشی آیفون 13 پرو فقط 3095 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد، اما توانسته حتی از نسخه‌های پرچم‌دار اولترا گوشی‌ّهای اندرویدی که بالای 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری دارند هم جلوتر زده و پیروز این رقابت شود. چنین چیزی نکته عجیب این تست تخصصی هست که نشان از قدرت بالای سخت‌افزارهای آیفون 13 دارد.

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

حالا که به قدرت آیفون 13 پی بردیم، ممکن است شما هم بسیار راغب باشید تا این نسل جدید و قدرتمند گوشی‌های هوشمند اپل را خریداری بکنید. اما شاید شما هم به دلیل نوسانات ارز و بالا بودن قیمت دلار، اقدام به خریداری گوشی موردعلاقه‌تان نکنید. برای چنین مواقعی، مجموعه بازرگانی سیب برای شما یک شرایط فوق‌العاده در نظر گرفته است. چرا که شما نیازی به پرداخت تمام هزینه گوشی آیفون 13 پرو مکس و یا سایر این مدل‌ها را نخواهید داشت. یعنی فقط کافیست که 40 درصد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی را به روش تمام اقساطی پرداخت کنید. برای این کار حتما باید به صورت حضوری و با دست چک خود به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید.

جالب است بدانید که شما برای خرید اپل واچ و یا ایرپاد، نیازی به پیش‌پرداخت نخواهید داشت و می‌توانید این محصولات بی‌نظیر را به صورت کاملا اقساطی خریداری کنید. یعنی فقط برای خرید گوشی‌ها نیاز به 40 درصد پیش‌پرداخت خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید وارد وب‌سایت بازرگانی سیب شده و از آنجا مدل گوشی، رنگ و سایر جزئیات را انتخاب کنید و در مورد نحوه پرداخت اقساطی، که از 3 تا 12 ماه است، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]