کد: 140011105670018113

گفت و گو با سعید شاهرخی، مدیر تبلیغات شرکت انجماد سیستم غرب تهران

در تلاشیم تا بهترین محصول را به بازار عرضه کنیم

کد: 140011105670018113

https://bit.ly/3rgqnp9

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت انجماد سیستم غرب تهران که یخچال و تجهیزات فروشگاهی تولید می‌کند، کار خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. این شرکت که در ابتدا، فعالیتش را با حداقل امکانات آغاز کرد؛ هم‌اکنون به جایگاهی رسیده که 3 هزار و ۸۰۰ فروشگاه را به تنهایی تجهیز کرده است.

در تلاشیم تا بهترین محصول را به بازار عرضه کنیم
در تلاشیم تا بهترین محصول را به بازار عرضه کنیم

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره ای که از تاریخ 12 تا 15 دی 1400 برگزار شد، پای حرف‌های مهندس شاهرخی، مدیر تبلیغات این شرکت نشستیم.

 آقای شاهرخی به عنوان سوال اول، لطفا کمی درباره محصولات تولیدی خود بگویید.

اعم فعالیت تولیدی ما شامل این موارد است: یخچال فروشگاهی، یخچال پرده هوا، یخچال فریزر دردار ایستاده، یخچال و فریزر خوابیده، یخچال ویترینی، کابین‌های گرم و محیطی، تجهیزات فروشگاهی، استند فروشگاهی، اکسسوری فروشگاه، باربر، دستی، پالت و باکس پالت، پیشخوان فروشگاهی، چرخ خرید فروشگاهی، ‌دستگاه بارکد خوان، سبد حراجی فروشگاهی، سبد خرید دستی، صندوق فروشگاهی و گیت کنترل ورود و خروج.

 

آیا در این زمینه رقیب هم دارید؟ وجه تمایز شما با سایر تولید کننده‌ها در چیست؟

بله. قطعا در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی رقیبانی وجود دارد؛ اما مهم ترین وجه تمایز ما خدمات پس از فروش است. کیفیت محصولات، ضمانت دو ساله و  خدمات پس از فروش رایگان موجب شده تا مشتری با خیال راحت از ما خرید کند.

 

آیا در این حوزه صادرات هم دارید؟

بله،‌ تاکنون به کشورهای قطر، عراق، پاکستان و آذربایجان، محصول صادر کرده ایم.چند روز پیش نیز محصولات خود را برای فروشگاهی به نام کوروش به لندن فرستادیم، این فروشگاه با هویت ایرانی و استفاده از برند کوروش، حدود یک ماه پیش، در لندن افتتاح شد و پرسنل ما آنجا حضور یافتند و تجهیزات را نصب کردند.

 

چه محصولی را در نمایشگاه عرضه کردید؟

یخچال ال مانند که اصطلاحا به آن یخچال پرده هوا گفته می شود و جزء روتین ترین محصولات ما در همه فروشگاه‌های زنجیره ای است.

 

هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بود؟

دیده شدن بیشتر محصولات خود و آشنایی با دیگر محصولات.

 

برنامه و هدف آینده مجموعه شما چیست؟

تلاش این است که با توجه به رقابت بین هم صنف‌های خود بتوانیم تولیدات خود را افزایش داده و به دنبال آن صادرات را توسعه دهیم. متاسفانه مدتی است که به علت اشباع فروشگاه‌ها از تجهیزات، در حال حاضر خرید برخی از فروشگاه‌ها از ما کم شده است و این خود نوعی تهدید محسوب می شود. با توجه به اینکه ما حدود ۴۰۰ نفر پرسنل داریم، این موضوع کمی نگران کننده است و خطر تعدیل تعدادی از پرسنل وجود دارد. از طرفی قدرت خرید مردم کاهش یافته است و این سرعت افتتاح فروشگاه‌ها را کند می کند. اما در هر صورت ما در تلاشیم تا بهترین محصول را به بازار عرضه کنیم.

 

راه‌های ارتباطی با شرکت

نشانی کارخانه: جاده قدیم تهران به قم، کیلومتر ۳۵، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار گلستان، خیابان گلشن ۱۲، پلاک ۱۰

سایت : www.enjemadsystem.com

ایمیل: [email protected]

تلفن ها: 021-56230602-4

021-56229660-3

021-56236038-9

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار