اطلاعات تماس
  • 021414*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115672618125

زنجیره تامین سلامت شفاتل

کد: 140011115672618125

https://bit.ly/3ITLaF7

، (اخبار رسمی): برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در سایت شفاتل به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. به دلیل قیمت بالای ژنراتور اکسیژن می توانید کپسول اکسیژن را به صورت کرایه ای نیز تهیه کنید. سایت شفاتل همچنین به ارائه خدمات پزشکی دیگری همچون پرستاری در منزل، پزشک در منزل و ارائه تجهیزات پزشکی به شما مشغول به فعالیت است.

زنجیره تامین سلامت شفاتل
زنجیره تامین سلامت شفاتل

ژنراتور اکسیژن PSA چیست؟
اکسیژن ساز شیمیایی دستگاهی است که با استفاده از یک واکنش شیمیایی، اکسیژن را برای استفاده اضطراری تولید می کند. دستگاه اکسیژن ساز یا ژنراتورهای اکسیژن جذب نوسان فشار (PSA) تجهیزاتی هستند که با استفاده از جاذب ها برای حذف گاز نیتروژن از هوا، اکسیژن را با خلوص ۹۰ تا ۹۳ درصد تولید می کنند. این فرآیند با نام‌های جذب نوسانی تحت فشار (PVSA)، جذب نوسانی فشار خلاء (VPSA) و جذب نوسان خلاء (VSA) نیز شناخته می‌شود. با بهره گیری از این واقعیت که مقدار جذب جاذب (زئولیت مصنوعی) تحت فشار برای نیتروژن بیشتر از اکسیژن است، این ژنراتورها نیتروژن موجود در هوا را از طریق جذب تحت فشار حذف می کنند تا به طور موثر اکسیژن با خلوص بالا تولید کنند.

از آنجایی که آنها می توانند با هزینه کمتری نسبت به اکسیژن مایع، یک منبع پایدار اکسیژن را فراهم کنند، در تأسیساتی که از مقادیر زیادی اکسیژن استفاده می کنند نیز از دستگاه ژنراتور اکسیژن استفاده شده اند.

استفاده ژنراتور اکسیژن در هواپیما
مقررات هوانوردی ایجاب می کند که در صورت از دست دادن فشار کابین در ارتفاعی که فشار جزئی اکسیژن موجود، برای حفظ هوشیاری کافی نیست، یک منبع اکسیژن اضطراری در دسترس مسافران باشد. اکثر هواپیماهای حمل و نقل از ژنراتورهای اکسیژن شیمیایی برای تامین اکسیژن اضطراری سرنشینان کابین و مسافران استفاده می کنند.

ژنراتور های اکسیژن معمولا بالای هر ردیف صندلی نصب می شوند. اگر ارتفاع کابین به ارتفاع از پیش تعیین شده برسد (۱۴۰۰۰ دقیقه استاندارد است)، یا اگر سیستم توسط خدمه پرواز فعال شود، پانل های بالای سر باز می شوند و ماسک های اکسیژن خارج می شوند. برای قرار دادن ماسک لازم است کاربر مورد نظر آن را پایین بکشد و این عمل پین شلیک را آزاد کرده و ژنراتور را فعال می کند.
پس از فعال شدن، واکنش شیمیایی و تولید اکسیژن تا زمانی که ژنراتور تمام شود ادامه خواهد داشت که معمولاً در محدوده ۱۲ تا ۲۰ دقیقه بسته به نوع و اندازه ژنراتور نصب شده زمان می برد. واکنش مواد شیمیایی مقدار قابل توجهی گرما تولید می کند و قوطی ژنراتور در محفظه بالای سر می تواند به دمای بالاتر از ۲۵۰ درجه سانتیگراد برسد. اثر این امر این است که بوی سوزش اغلب غیرمنتظره ممکن است در کابین مسافر آشکار شود و باعث ایجاد هشدار شود.

چگونه یک ژنراتور اکسیژن تهیه کنم؟
برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در سایت شفاتل به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. به دلیل قیمت بالای ژنراتور اکسیژن می توانید کپسول اکسیژن را به صورت کرایه ای نیز تهیه کنید. سایت شفاتل همچنین به ارائه خدمات پزشکی دیگری همچون پرستاری در منزل، پزشک در منزل و ارائه تجهیزات پزشکی به شما مشغول به فعالیت است. 

شفاتل ، زنجیره تامین سلامت
ارائه دهنده انواع لوازم آرایشی / لوازم بهداشتی / کالا و تجهیزات پزشکی
از برندهای مختلف لایسل / انلیل / ویکتوریا رز / کانتا / نایدک / بیور / بیول / یوول

تعمیرات تجهیزات پزشکی
تغذیه و رژیم درمانی
فیزیوتراپی در منزل
فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز
انواع دستگاه پالس اکسیمتر

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان حبیب الهی، پلاک ۲۸۷ واحد ۳

https://my.shafatel.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021414*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه