اطلاعات تماس
  • 091483*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115674318127

آشنایی با محصولات مراقبت موی اورجینال

کد: 140011115674318127

https://bit.ly/3GLukHd

، (اخبار رسمی): در سال 2021 و با وجود کرونا و رونق بازار کسب و کارهای اینترنتی و وجود غول فروشگاهی مثل دیجی کالا و موتن رو سایتی مثل دیلوپ در این بازار برای خود جایگاه مخصوصی باز کرده است

فروشگاه اینترنتی دیلوپ در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی فعالیت می کند و سابقه 15 سال کسب و کار سنتی در ارومیه را دارد. این فروشگاه بعد از شروع در اینستاگرام برای دسترس پذیری بهتر ،فروشگاه اینترنتی را برای کاربران خود فراهم نموده تا بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین برندهای خارجی  انتخاب کنند.با توجه به اینکه این فروشگاه از وارد کنندگان محصولات از کشور ترکیه می باشد نظارت بر روی اصالت کالاها، کیفیت آنها و تاریخ انقضایشان و توزیع آن توسط خود فروشگاه انجام می شود.

فروشگاه دیلوپ با برندهای نوتروژینا ،لورال ،گارنیر ،سیگنال ،گلیس ،پنتن ،سنسوداین ،جان به به و ده ها برند دیگر همکاری میکند

 در ادامه به معرفی اجمالی محصولات مراقبتی مو پرداخته ایم. محصولات دی/ری که در فروشگاه دیلوپ وجود دارند را در مقالات بعدی انتشار خواهد یافت.

انواع شامپو

شامپو های کراتینه برای ماندگاری کراتین و افزایش درخشندگی موهایتان پایه ثابت روتین های موهایتان است شامپو های دپی دکس مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین شامپویی است که توصیه میشود فروشگاه دیلوپ انواع شامپو دکس را برای مشتریان خود تهیه کرده است.

انواع رنگ مو های لورال

فروشگاه دیلوپ کلیه رنگ مو های لورال را از طیف رنگی مشکی ،بلوند ،قهوه ای و سایر رنگ ها را برای بانوان با بهترین قیمت ارائه می دهد.این رنگ مو ها با گارانتی اصالت به فروش می رسد.رنگ موی لورال علاوه بر تیوپ رنگ دارای شامپو، ماسک مو، اکسیدان  ،دستکش ،شانه و راهنمای کامل هستندکه لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه را برای شما مهیا کرده است.

انواع سرم مو

یکی از محصولات آرایشی که این روز ها خانم های زیادی استفاده می کنند سرم مو است. این محصول ماده ضروری برای بدن است که باعث درخشندگی طبیعی مو می شود.  سرم مو باعث می شود موهای آسیب دیده ترمیم شوند و موها از خشکی در بیایند.

علاوه بر رنگ مو های زنانه می توانید رنگ موی لورال مخصوص مردان را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091483*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش