اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125675018027

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ 2022

کد: 140011125675018027

https://bit.ly/3rZVNiU

، تهران , (اخبار رسمی): دولت کانادا به دنبال کارآفرینانی است که با ایده‌های نوی خود شرایط اقتصادی جدیدی را برای کشور کانادا به وجود می‌آورند. کارآفرینان برجسته می‌توانند با ایجاد کسب و کارهای نوین، در روند توسعه کانادا تاثیر به سزایی داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ 2022
مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ 2022

گر ایده استارت آپ شما، توسط یکی از سازمان‌های معرفی شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا(IRCC) تایید شود؛ شما امکان جذب سرمایه و راه‌اندازی شرکت خود را در کانادا خواهید داشت.

مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا 2022

1. ارائه یک ایده نو

بدیهی است که برای دریافت ویزای استارت آپ باید یک ایده مناسب در ذهن داشته باشید. توجه داشته باشید که برای گذراندن این مرحله باید محکم قدم بردارید. در واقع جذابیت و کارایی ایده شماست که ادامه مسیر دریافت ویزای استارت آپ برای پرونده مهاجرتتان را هموار می‌کند. همچنین طرح و ایده شما باید بر پایه تکنولوژی و قابل ارائه در مقیاس جهانی باشد.

2. نوشتن بیزینس پلن(Business Plan)

دومین قدمی که برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید بردارید، نوشتن بیزینس پلن است. در واقع این بیزینس پلن است که کسب و کار یا ایده شما را به اداره مهاجرت و سازمان‌های سرمایه‌گذار معرفی خواهد کرد؛ پس در نوشتن آن نهایت دقت را داشته باشید. قبل از انجام این مرحله حتما با یک فرد متخصص در زمینه طراحی نقشه کسب و کار مشورت کنید؛ یا انجام آن را به یک شرکت معتبر مهاجرتی بسپارید که در این زمینه حرفه‌ای هستند. یادتان باشد ارائه مدارک ثبت اختراع و طرح‌های مفهومی نیز در این مرحله مفید است.

3. دریافت سرمایه از سازمان‌های مربوطه

برای پیاده‌سازی ایده و استارت آپ خود در کشور کانادا نیاز به سرمایه زیادی دارید. اداره مهاجرت کانادا(IRCC) با معرفی چند سازمان سرمایه‌گذار شما را در انجام این کار همراهی می‌کند. اگر با طرح استارت آپ خود بتوانید نظر این سازمان‌ها را جلب کنید، سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی شرکتتان به سادگی فراهم خواهد شد. در ادامه مطلب با تمامی این سازمان‌ها آشنا خواهید شد.

4. بررسی پرونده استارت آپ و تایید آن

بعد از تمامی مراحل گفته شده، پرونده شما باید توسط اداره مهاجرت کشور کانادا تایید شود. این مرحله به تنهایی شامل چند مورد و مرحله است که لازم است هرکدام از آن‌ها به درستی انجام شوند. مدارک خود را به طور کامل از قبل برای این مرحله آماده کنید تا احتمال رد شدن پرونده‌تان به حداقل برسد.

سطح تحصیلات مورد نیاز برای مهاجرت از طریق استارت آپ

برای مهاجرت از این روش شما باید حداقل یک سال تحصیلات عالی(دانشگاه و کالج) داشته باشید. ارائه ریزنمرات، مدارک تحصیلی هر مقطع و گواهینامه‌های مربوطه برای اثبات سطح تحصیلات شما مورد نیاز است.

هزینه دریافت ویزای استارت آپ

1. تمکن مالی مورد نیاز

در بخش قبل با تمکن مالی و میزان آن آشنا شدید. تمکن مالی اثبات می‌کند که شما قبل از سوددهی کسب و کارتان، توانایی تامین مالی زندگی خود و خانواده‌تان را دارید. حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای این روش مهاجرتی هرساله تغییر می‌کند.

2. هزینه درخواست ویزا استارت آپ

جهت مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ باید درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایید. این اداره برای انجام برخی کارهای اداری مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد. متقاضی اصلی بابت دریافت ویزای استارت آپ باید مبلغ 1050 دلار کانادا بپردازد و اگر قصد دریافت اقامت دائم نیز داشته باشد، 490 دلار کانادا به هزینه ثبت درخواست اضافه خواهد شد. 

سازمان‌های حمایت کننده از طرح‌های استارت آپی

1. گروه شرکت‌های سرمایه‌گذار فرشته ( Designated angel investor groups )

2. شرکت‌های سرمایه‌گذار ریسک پذیر ( Designated venture capital funds )

3. انکوباتورهای سرمایه‌گذار ( Designated business incubators )

چطور می‌توان توجه یک نهاد سرمایه‌گذار را به پرونده خود جلب کرد؟

برای مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی ، باید یک کسب و کار موفق داشته باشد که دقیقا با شرایط مد نظر نهادهای تعیین و تایید شده از طرف دولت، منطبق باشد. معمولا مشاوران مهاجرت به کانادا با ضوابط و شرایطی که شرکت‌های سرمایه‌گذار دارند؛ آشنا هستند و می‌توانند این اطمینان را حاصل کنند که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ، تمام نیازهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری را در پرونده خود پوشش داده است.

دریافت ویزای استارت آپ چقدر طول می‌کشد؟

اگر شخص کارآفرین دارای یک پروژه استارت ‌آپ موفق باشد، باید یک گواهی تعهد یا نامه‌ی حمایتی (Commitment Certificate/Letter oسرمایه گذاریf Support) از یک نهاد تعیین شده دریافت کند. این پروسه حدود 4 تا 6 ماه طول خواهد کشید. پس از دریافت نامه حمایتی، متقاضیان می‌توانند درخواست اقامت دائم خود را ارایه نمایند. نهایی شدن درخواست صدور ویزا تقریبا 18 ماه زمان خواهد برد.

مزایا و معایب مهاجرت از طریق استارت آپ به کانادا

با استفاده از روش مهاجرت استارت آپ، به مزایای زیادی دست پیدا خواهید کرد. با ورود به کشور کانادا از طریق ویزای استارت آپ، می‌توانید کسب و کار خود را در یک سیستم اقتصادی بسیار قدرتمند راه‌اندازی کنید. این مورد در بهبود اوضاع معیشتی خانواده شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون