اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135677818107

شرکت فنی مهندس آب پاک سازان خدمات امداد تصفیه در سراسر کشور به ویژه استان تهران

تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران

کد: 140011135677818107

https://bit.ly/3GrMLQL

، (اخبار رسمی): گروه صنعتی و تولیدی آب پاک سازان با سابقه ای درخشان در زمینه تولید و واردات تجهیزات دستگاه های آب تصفیه کن در ایران آماده ی ارائه خدمات با تمام روش های روز در بازار های خرید و فروش آنلاین، حضوری و یا حتی اعطای نمایندگی فروش به صنعتگران و فروشگاه های فعال در زمینه صنعت آب می¬باشد.

تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران
تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران
تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران
تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران

گروه صنعتی و تولیدی آب پاک سازان با سابقه ای درخشان در زمینه تولید و واردات تجهیزات دستگاه های آب تصفیه کن در ایران آماده ی ارائه  خدمات با تمام روش های روز در بازار های خرید و فروش آنلاین، حضوری و یا حتی اعطای نمایندگی فروش به صنعتگران و فروشگاه های فعال در زمینه صنعت آب می­باشد. تیم فروش آب پاک سازان از طریق شبکه های اجتماعی، تلفنی، ایمیل و پشتیبانی سایت در دسترس مشتریان گرامی قرار دارد.

شرکت فنی مهندس آب پاک سازان خدمات امداد تصفیه در سراسر کشور به ویژه استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی، کرمان، سیستان بلوچستان، البرز، گیلان و کرمانشاه

اولین و بزرگترین شرکت سازنده و طراح دستگاه های تصفیه آب صنعتی و فیلتر شنی فلزی و frp با افزایش ضرورت استفاده از دستگاه های آب شیرین کن در زندگی روزمره جوامع بشری، شرکت های سازنده این دستگاه ها شروع به ساخت انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب در ظرفیت های متفاوت کردند. دستگاه های آب شیرین کن روز به روز برای تسهیل روند تصفیه آب تغییرات ظاهری بسیاری را از سر گذراندند. این تغییرات در جهت کاهش اشغال فضا و افزایش راندمان خروجی بوده است.

یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس آب شیرین کن های دریایی، مواد شیمیایی، تجهیزات سیستم RO آنتی اسکالانت، فیلتر ممبرین ۴ و ۸ اینچ، وسل، پمپ طبقاتی، دوزینگ پمپ و فیلتر شنی است. شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان(abpaksazan.com) جهت اخذ مشاوره تخصصی قیمت و خرید می‌توان با شماره ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ تماس گرفت یا به سایت مراجعه کرد.

خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی | فیلتر شنی | آب شیرین کن صنعتی و فیلتر ممبرین خریداران ارجمند برای خریداری و اطلاع از شرایط خرید دستگاه آب تصفیه صنعتی میتوانید با یکی از روش های خرید از جمله: خرید تلفنی، خرید آنلاین، خرید حضوری، خرید با واسطه، خرید غیر حضوری، خرید بدون واسطه و خرید از سایت اقدام کرده و خرید عمده و خرید جزئی را هم به صورت خرید اینترنتی و خرید از راه دور و هم به صورت خرید از شرکت انجام دهید.

فروش دستگاه های تصفیه آب صنعتی | فیلتر شنی | آب شیرین کن صنعتی و فیلتر ممبرین برای اطلاع از شرایط فروش و شناخت فروشگاه ها و فروشندگان معتبر تجهیزات صنعتی و یا حتی شرایط فروش مستقیم و فروش حضوری، فروش بدون واسطه، فروش غیر حضوری، فروش آنلاین و فروش اینترنتی با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. فروش فوری و فروش سریع یا فروش فوق العاده یا حتی فروش اقساطی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی ما اعلام خواهد شد.

قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی | فیلتر شنی | آب شیرین کن صنعتی و فیلتر ممبرین برای مشاهده یا اطلاع از قیمت دستگاه یا تجهیزات تصفیه آب صنعتی و لیست قیمت روز و یا قیمت مناسب و قیمت ارزان همچنین قیمت کارخانه یا حتی قیمت عمده و قیمت تکی و قیمت خرده فروشی به سایت یا دیگر راه های ارتباطی ما مراجعه فرمایید. تغییرات نرخ ارز و نوسانات دلار و ریال موجب تغییرات قیمت روز در سایت می­شوند. قیمت های درج شده به تومان و ریال می­­باشد.

تجهیزات و قطعات دستگاه آب شیرین کن صنعتی سیستم اسمز معکوس تصفیه آب صنعتی RO دستگاه تصفیه آب صنعتی از قطعات متعددی تشکیل شده که در ادامه به هر یک اشاره و توضیح مختصری راجع بع آن ها خواهیم داد: شرکت صنعتی و تولیدی آب پاک سازان بزرگترین تولید کننده و وارد کننده قطعات دستگاه های تصفیه آب صنعتی و هم چنین سازنده دستگاه های تصفیه آب صنعتی، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و آب شیرین کن های خانگی در ایران، امکان خریدی راحت را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است.

مخزن یا تانک تصفیه آب

 مخزن ها در دستگاه تصفیه آب صنعتی وظیفه ذخیره و نگهداری آب  همچنین محل تعبیه برخی از قطعات دستگاه هستند. جنس این مخزن ها در سه نوع معرفی شده است: مخزن فلزی، مخزن FRP و مخزن استیل

TDSمتر

 املاح سنج و یا TDS متر ابزاری است برای اندازه گیری مقدار املاح آب، ذرات و ماد جامد معلق در آن است که به موجب آن ها هدایت الکتریکی آب افزایش می­یابد. در واقع این آب با مشکلات سختی و کدورت نیز دست و پنجه نرم می­کند.

شیر برقی موتور دار

 شیر های برقی موتور دار نمونه ی پیشرفته از شیر های برقی خودکار هستند که نیروی محرکه آن ها به وسیله یک موتور الکتریکی تامین می­گردد. وظیفه این شیر ها کنترل ورود و خروج یا حتی تنظیم فشار جریان آب در سیستم است.

سوئیچ فشار بالا دستگاه Ro

 سوئیچ فشار بالا یا High pressure switch کلیدی برای تنظیم فشار وارده به پمپ است که در صورت افزایش فشار وظیفه قطع جریان را بر عهده دارد.

کیت تست کلر

 کیت های کلر سنج یا اندازه گیری کلر، وسیله ای است برای سنجش میزان کلر محلول در آب که در انواع مختلف: مایع، نواری و دیجیتال ساخته می­شود.

سوئیچ فشار پایین دستگاهRO

 سوئیچ فشار پایین Low pressure دستگاه تصفیه آب صنعتی و سیستم اسمز معکوس RO ابزاری است که وظیفه قطع یا وصل جریان برق جاری در سیستم را در زمان کاهش فشار بر عهده دارد.

PHمتر

 پی اچ متر وسیله ای است که برای سنجش ph(اسیدی، قلیایی یا آب خالص) آب که در سلامتی انسان و صنایع مختلف تاثیر بسزایی دارد.

پمپ تزریق یا دوزینگ تزریق

 دوزینگ پمپ Injection Pump ابزاری برای تزریق سیالات مانند آنتی اسکالانت، اسید و... در دستگاه های تصفیه آب هستند.

پمپ ورودی و تامین آب خام به دستگاه RO

 پمپ های ورود آب خام در دستگاه تصفیه آب صنعتی با وظیفه تقویت جریان و افزایش آن همچنین تداوم بخشیدن به جریان آب تعبیه می­شوند.

فیلتر ممبران

 فیلتر ممبرین، فیلتری است از جنس الیاف مخصوص که وظیف جذب ذرات معلق در آب را دارد این فیلتر عضو حیاتی سیستم اسمز معکوس RO در دستگاه های آب تصفیه صنعتی است. فیلتر ممبران در انواع مختلفی از جمله : اولترافیلتراسیون، نانو فیلتراسیون، الیای، حلزوی شکل، لوله ای و میکرو فیلتراسیون و در سایز های متداول 2.5 اینچ ، 4 اینچ و 8 اینچ  ساخته می­شوند.

گیج فشار یا مانومتر

 گیج فشار  pressure gauge یا مانومتر ابزاری است که به وسیله آن فشار درون سیستم اندازه گیری می­شود.

فیلتر نخی دستگاه آب شیرین کن

 فیلتر های نخی از جنس الیاف بوده و وظیفه جذب ذرات بزرگتر از 1 میکرون را بر عهده دارند.

هوزینگ یا پوسته فیلتر

 هوزینگ ها پوسته نگهداری و محافظ فیلتر ها در دستگاه های تصفیه اب هستند.

فیلتر کربن تصفیه آب

 فیلتر های کربن انواعی از فیلتر ها هستد که وظیفه عمده آن ها حذف رنگ و بو یا حتی طعم نا مطلوب از آب است.

رزین

 رزین ها در دستگاه تصفیه آب در سختی گیری و پاکسازی یا حتی خالص سازی آب مورد استفاده قرار می­گیرند.

سیلیس

 سیلیس ها از اولین فیلتر ها یا ساده ترین های آن در دستگاه آب تصفیه کن هستند که به صورت لایه های ریز، درشت و متوسط در مخزن وجود دارند.

شیر فیلتر شنی

 شیر های فیلتر شنی را عموما در دو نوع دستی و اتوماتیک مشاهده می­کنیم که وظیفه کنترل جریان را در حالت  های دلخواه بر عهده دارد.

پمپ طبقاتی

پمپ های طبقاتی انواعی از پمپ های سانتریفیوژی هستند که در انواع افقی و عمودی تقسیم بندی می­شوند وظیفه این پمپ ها نیز انتقال سیالات است.

لوله و اتصالات

 اتصالات در دستگاه تصفیه آب در دو نوع استیل و UPVC ساخته می­شوند. وظیفه این آیتم ها انتقال مایع و اتصال قطعات به یکدیگر است.

پرشر وسل

 pressure vessele محفظه ای است که وظیفه نگهداری و حفاظت از ممبرین را دارد و جنس آن از استیل یا فایبرگلاس است.

سختی گیر

 سختی گیر ها ابزاری برای رفع سختی آب هستند که معروف ترین مدل امروزی آن سختی گیر رزینی است. فیلتر فشرده دستگاه آب شیرین کن صنعتی :این نوع از فیلتر ها نیز از انواع الیافی جاذب ذرات معلق بوده و جز پر مصرف ترین ها محسوب می­شود.

برای بهره مندی از امکان مشاوره تخصصی از طریق شمار های
06133739660 و 0916695090
با کارشناسان شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان
قدکساز(ighadaksaz)
در ارتباط باشید.
 

تصفیه آب صنعتی؛ فروش - قیمت خرید تصفیه آب پاک سازان | قدکساز 2022 در ایران

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب پاک سازان(قدکساز)

تیم تخصصی آب پاک سازان آماده ارائه خدمات فنی هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین و همچنین دارای خطوط ارتباطی مختلف برای ارتباط سریع واحد پشتیبانی با مشتریان محترم می‌باشد، این تیم در بخش‌های مختلف، مشاوره تخصصی پیش از فروش، خدمات در هنگام نصب دستگاه و امداد تصفیه پس از فروش به مشتریان امکان خریدی امن و مطمئن را نوید می‌­دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]